تلفن Google Pixel شما به تازگی یک به‌روزرسانی بزرگ خانه هوشمند دریافت کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر دستگاه Google Pixel دارید، مدیریت خانه با Google Home ساده‌تر می‌شود. این به این دلیل است که Home Panel در دستگاه‌هایی از جمله Google Pixel 7 و Google Pixel Fold در حال انتشار است و به شما امکان می‌دهد تا بسیاری از فناوری خانه هوشمند خود را از صفحه قفل خود کنترل کنید.

صفحه اصلی در تبلت Google Pixel شروع به کار کرد و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه Pixel به کنترل‌هایی مانند روشنایی لامپ‌های هوشمند، میزان صدای بلندگوی هوشمند یا شدت فن هوشمند خود دسترسی داشته باشید. با این حال، نمی توانید همه چیز را از تلفن قفل شده خود کنترل کنید. به عنوان مثال، برای کنترل های امنیتی خانه هوشمند خود باید قفل آن را باز کنید.

به‌روزرسانی در حال حاضر در حال انتشار است، بنابراین ممکن است هنوز به ویژگی‌ها دسترسی نداشته باشید. اما کسانی از شما که دستگاه پیکسل دارید باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه 14 استفاده می‌کنید و مراقب به‌روزرسانی برنامه Google Home باشید.

برای دسترسی به ویژگی جدید پس از فعال شدن آن یا بررسی اینکه آیا هنوز آپدیت را دریافت کرده اید یا خیر، فقط باید گوشی خود را قفل کنید. سپس، با برداشتن گوشی، ضربه زدن روی صفحه یا فشار دادن دکمه پاور، و سپس فشار دادن نماد Home در گوشه سمت چپ پایین صفحه، آن را بیدار کنید. این به شما پنل خانه و کنترل های سریع دستگاه های هوشمند مورد علاقه شما را نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویندوز 11 واقعاً از شما می خواهد که یک VPN دریافت کنید

پنل خانه: خانه های هوشمند هوشمندتر می شوند

باز کردن قفل تلفن برای مدیریت وسایل خانه هوشمند می‌تواند باعث شود که سیستم احساس کندی کند – و آنطور که از نام آن پیداست هوشمند نیست. اما این منوی جدید قفل صفحه اصلی باید تجربه مدیریت خانه شما را کمی ساده‌تر و سریع‌تر کند.

کنترل دستگاه‌های خانگی با صدای خود – به لطف کمک یک بلندگوی هوشمند سازگار – می‌تواند به هوشمندتر کردن تنظیمات شما کمک کند، اما گاهی اوقات استفاده از کنترل پنل بهترین گزینه برای آنچه شما نیاز دارید است.

بیش از یک بار از دستیار Google خود خواستیم که صدا را به 7 کاهش دهد زیرا بلندگو خیلی بلند است، فقط برای اینکه صدا بالا برود زیرا روی تنظیمات کمتر از حد تصور ما قرار داشت. مواقع دیگر می‌خواستیم نورها را کم‌کم کم کنیم، اما اینکه مکرراً از Google بخواهیم اتاق شما را تاریک‌تر کند تا زمانی که به سطح مناسب برسد، ممکن است کمی خسته‌کننده باشد – یا حتی بدتر از آن، از آن بخواهید که وقتی متوجه شدید که رفته‌اید، آن را روشن‌تر کند. خیلی دور.

اگر از صفحه اصلی استفاده می کردیم، می توانستیم از این ناامیدی جلوگیری کنیم. می‌توانستیم ببینیم که صدای بلندگو از قبل به نیمه رسیده است و نوار را پایین می‌کشیم تا ساکت‌تر شود. به طور مشابه، ما می‌توانستیم سطوح نور را با استفاده از نوار کنترل به جای کاهش تدریجی آنها با چندین دستور تنظیم کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با حذف داده های خود از مهندسی اجتماعی و فیشینگ جلوگیری کنید

امیدواریم که صفحه اصلی به زودی راه خود را به سایر دستگاه‌ها باز کند، اگرچه مشخص نیست چه زمانی سایر تلفن‌های موجود در بهترین تلفن‌های اندرویدی ما این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BrdLCf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *