توبی، آنجلی سود Vimeo را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم توبی، آنجلی سود Vimeo را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت توبی روز دوشنبه اعلام کرد آنجلی سود را به عنوان مدیرعامل جدید خود منصوب کرد. پس از تصدی وی به عنوان مدیرعامل در Vimeo، ساد رسماً در تاریخ 1 سپتامبر به سرویس پخش رایگان ی (FAST) تحت حمایت تبلیغاتی متعلق به فاکس خواهد پیوست.

ساد در بیانیه‌ای گفت: «ما شاهد یک تغییر لرزه‌ای در مکان و نحوه مصرف محتوا هستیم و من معتقدم که توبی می‌تواند مقصدی برای نسل بعدی مخاطبان باشد.

با افزایش محبوبیت خدمات FAST، Sud به Tubi می‌پیوندد. درآمد جهانی FAST برای نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها قرار است در سال 2028 به 18 میلیارد دلار برسد که از 6 میلیارد دلار در سال 2022 سه برابر می‌شود. غول‌های بزرگ ، برادران وارنر، دیسکاوری و نیز به این فضا چشم دوخته‌اند تا تجارت تبلیغاتی خود را تقویت کنند.

سود افزود: «آینده پخش جریانی تلویزیون رایگان است، و من برای پیوستن به تیم Tubi برای کمک به شکل‌دهی موج بعدی سرگرمی با دسترسی همه مردم به تمام داستان‌های جهان، هیجان‌زده هستم.» توبی در فضایی که فوراً مختل می شود کارها را به گونه ای متفاوت انجام می دهد و این فرصت من است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع گیرکردن Apple TV در لوگوی اپل

طبق گفته نیلسن، در ماه مارس، Tubi پربیننده ترین سرویس FAST در ایالات متحده بر اساس کل دقایق تماشای تلویزیون بود. این استریمر 64 میلیون کاربر فعال ماهانه را گزارش می دهد.

در سال 2017، سود پس از سه سال کار به عنوان مدیر کل و رئیس بازاریابی، مدیرعامل Vimeo شد. ساد از زمانی که سکان هدایت را در دست گرفت، سرویس میزبانی ویدیو را از یک رقیب یوتیوب به یک شرکت نرم افزاری رو به رشد و عمومی تبدیل کرد که هدف آن خدمت به مشاغل و سازندگان محتوا است. Sud بر رشد بیش از 300 میلیون کاربر این پلتفرم نظارت داشت. با این حال، سال گذشته برای Vimeo که دور دوم اخراج خود را در ژانویه انجام داد و بر 11 درصد از کارمندان تأثیر گذاشت، خوب نبود.

Vimeo خروج Sud را در اوایل ماه جاری اعلام کرد. آدام گروس عضو هیئت مدیره به طور موقت جانشین او خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/inuiFK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *