جایی که استارتاپ رانندگی از راه دور Phantom Auto بودجه و مشتریان جدیدی پیدا کرده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جایی که استارتاپ رانندگی از راه دور Phantom Auto بودجه و مشتریان جدیدی پیدا کرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

قبل از اینکه همه‌گیری کووید روی صنعت حمل‌ونقل و لجستیک تحت فشار قرار گیرد، سیستم‌های رانندگی از راه دور فانتوم اتو به عنوان یک تکه فناوری جالب و نه ضروری در نظر گرفته می‌شدند.

الیوت کاتز، یکی از بنیانگذاران این شرکت به TechCrunch گفت: «از حالت جالبی برای داشتن، به داشتن داشتن تبدیل شد. کاتز افزود، از سال 2020، لیفتراک ها “گرم ترین” برنامه سیستم آن بوده اند.

کاتز ادعا می کند که تقاضا برای این فناوری نه تنها در لیفتراک ها افزایش یافته است، بلکه به سایر زمینه های لجستیک و حمل و نقل از جمله کامیون های حیاطی نیز سرایت کرده است. اکنون Phantom Auto با تزریق جدید 25 میلیون دلاری از شرکت سهام خصوصی InfraBridge و همچنین روابط عمیق با مشتری با ConGlobal، اپراتور اصلی پایانه های ریلی با ناوگانی از 700 یارد کامیون، سوخت و آماده بهره برداری از این تقاضا شده است.

به گفته منابع آشنا، این استارت‌آپ دارای ارزش اولیه 500 میلیون دلاری است. فانتوم اتو تا به امروز 95 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

فانتوم اتو، که در سال 2017 تاسیس شد و امروز 120 کارمند دارد، یک پلت فرم عملیات از راه دور ایجاد کرد که به یک راننده از راه دور، که گاهی هزاران مایل دورتر است، اجازه می دهد تا در صورت نیاز، کنترل یک وسیله نقلیه خودران را در دست بگیرد. این پلتفرم که از شبکه‌های تلفن همراه عمومی استفاده می‌کند، به‌منظور جلوگیری از تصادف در یک ثانیه طراحی نشده است. در عوض، از آن به عنوان یک پشتیبان ایمنی برای در دست گرفتن کنترل خودرو در صورت مواجه شدن با یک سناریوی دشوار و گیج شدن یا حتی درگیر شدن در تصادف استفاده می شود.

در ابتدا، این شرکت بر روی استفاده از این فناوری برای وسایل نقلیه خودران در جاده های عمومی مانند روباتاکسی و کامیون های خودران متمرکز بود. کاتز گفت، اما تیم اجرایی این شرکت به سرعت متوجه شد که حتی با وجود فناوری آن، استقرار تجاری گسترده وسایل نقلیه بدون راننده در جاده‌های عمومی چندین دهه با آن فاصله دارد.

تا سال 2019، این شرکت به بخش‌هایی روی آورد که فناوری تشخیص خودرو بیشترین نوید استفاده گسترده را داشت. روی کامیون های حیاط، بالابرها و ربات های تحویل پیاده رو فرود آمد. همه این وسایل نقلیه با سرعت کم کار می کنند و به استثنای ربات های تحویل، در محیط های محدود هستند. امروزه این شرکت دارای 17 قرارداد تجاری مشتری از جمله با کنکو است.

ConGlobal که متعلق به InfraBridge است، در سال 2020 زمانی که اپراتور پایانه راه آهن شروع به استفاده از محصول آموزشی توسعه یافته توسط این استارتاپ کرد، کار خود را با فانتوم اتو آغاز کرد. ConGlobal و سایر شرکت‌های این بخش با گردش مالی ثابت دست و پنجه نرم می‌کنند و محصول آموزش راننده از راه دور فانتوم اتو به این شرکت اجازه می‌دهد تا به گروه‌های بزرگی از استخدام‌کنندگان جدید نحوه کار با کامیون‌های حیاطی را در عین حفظ فاصله اجتماعی – یک الزام در طول همه‌گیری، آموزش دهد.

از آن زمان ConGlobal این ارتباط با مشتری را گسترش داده است و به تازگی شروع به استفاده از فناوری Phantom Auto به طور مستقیم در عملیات کامیون حیاط خود کرده است. این سیستم به کامیون هایی با سیستم درایو با سیم نیاز دارد که سازنده تربرگ آن را تامین می کند. برنامه کامیون‌های حیاطی فانتوم اتو با ConGlobal گسترش خواهد یافت، زیرا Terberg این کامیون‌های درایو به سیم را تحویل می‌دهد.

و این رابطه با فانتوم اتو احتمالاً نزدیک‌تر خواهد شد. به عنوان بخشی از قرارداد سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری از InfraBridge، برانت رینگ، مدیرعامل ConGlobal به هیئت مدیره خودروهای فانتوم خواهد پیوست.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VgLfRf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *