رابین هاک Robin Capital را راه اندازی کرد، آخرین صندوقی که به روند Solo GP در اروپا پیوست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم رابین هاک Robin Capital را راه اندازی کرد، آخرین صندوقی که به روند Solo GP در اروپا پیوست
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر در دوران رونق 2020-2021 یک سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز انفرادی بودید – یا همان طور که آنها را می‌شناختند GP انفرادی – ممکن است اکنون با مشکل مواجه شوید، به‌خصوص که ارزش‌گذاری‌های آن دوران اغلب کاهش یافته است. با این حال، در حالی که مدل Solo GP چند سالی است که در ایالات متحده وجود دارد، این مدل VC به اندازه کافی دیر وارد اروپا شده است تا راه مناسب‌تری برای بسیاری از استارت‌آپ‌های اروپایی باشد که در حال یافتن گزینه‌های نازک از چند شریک هستند. سرمایه های VC در این بازار نزولی.

برای مثال، Hypernova، یک صندوق ۲۵ میلیون دلاری از این روند استفاده می‌کند که سال گذشته با هدف تأمین مالی پزشکان عمومی انفرادی در اروپا راه‌اندازی شد.

روند قابل لمس است.

Underline Ventures سال گذشته در رومانی راه اندازی شد و گر شناخته شده اکوسیستم Bogdan Iordache در راس آن بود. در سال گذشته در ایالات متحده، شرکت انفرادی GP نیکول ویشف، Wischoff Ventures، دومین صندوق 20 میلیون دلاری را بست. به عنوان مثال، امسال در آسیا، AngelList آلوم Wing Vasiksiri به AUM 14 میلیون دلار رسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه برای رفع عدم کارکرد نور پس زمینه صفحه کلید در ویندوز 10 و ویندوز 11

آخرین نفری که به مهمانی Solo GP در اروپا پیوست، رابین هاک، بازیکن صحنه فناوری زمان، است.

او در حال راه اندازی رابین کپیتال است که به گفته او، اکنون به بسته اولیه 3 میلیون یورویی رسیده است و قصد دارد 10 تا 20 یورو به پایان برسد. در دوره‌های مالی فرشته، پیش‌بذر و بذر شرکت خواهد کرد.

بنیانگذار سابق Jobspotting (که توسط SmartRecruiters Inc. از سانفرانسیسکو در سال 2017 خریداری شد) یک سرمایه گذار اولیه در N26 بود و بیش از 20 سرمایه گذاری دیگر از جمله Frontify، Algolia و Aircall انجام داده است. هاک همچنین قبلاً شریک عمومی Revaia Growth One بود.

پرتفوی فعلی رابین کپیتال شامل سرمایه گذاری های افتتاحیه در Beam، Kombo و M2 است.

هاک به من گفت که «شبکه‌ای متشکل از صدها اپراتور دارد که در حال منبع‌یابی و سرویس‌دهی هستند. من همچنین یک پایگاه شرکای محدود ارزش افزوده دارم که شامل فابریس گریندا (یک سرمایه‌گذار اولیه در علی‌بابا)، جولیان بلسین (از بنیانگذاران TIER Mobility) و جروم ترنینک (موسس و مدیر عامل SmartRecruiters) است.

هاک صندوق خود را به عنوان “تمرکز بر کارآفرینان برجسته، مشاغل اشتراک نرم افزار، در درجه اول در اروپا، اسرائیل و ایالات متحده” توصیف می کند. عمودی-آگنوستیک و عمدتاً Pre-seed to Seed خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Diablo 4 "سعی می کند خیلی سریع حرکت کند" تا فضای ذخیره سازی را بهبود بخشد، اما از نظر فنی چالش برانگیز است.

او از طریق به من گفت: «استراتژی سرمایه‌گذاری ما شامل اروپا، ایالات متحده و اسرائیل است که از مشارکت مستقیم من در این مناطق مطلع شده است.

من به ساخت شرکت هایی مانند SmartRecruiters در ایالات متحده، Revaia در فرانسه، Jobspotting در آلمان، Axel Springer در اسرائیل و Slush در Nordics کمک کرده ام. از آنجایی که ما در برلین مستقر هستیم، پیش‌بینی می‌شود که منطقه DACH همچنان یک پایه محکم برای ما باشد.»

پزشکان انفرادی، اگر زمان جمع آوری سرمایه خود را به درستی تعیین کنند، می توانند بسیار بزرگ شوند.

سال گذشته، Streamlined Ventures به رهبری اولاس نایک، 140 میلیون دلار تعهدات سرمایه جدید را برای دو صندوق جدید خود تضمین کرد و مجموع وجوه مدیریت شده را به هشت صندوق رساند و دارایی های تحت مدیریت آن به حدود 325 میلیون دلار رسید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jlqTsr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *