سازنده خودروهای برقی Lucid از درآمد و درآمد در سه ماهه اول محروم است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سازنده خودروهای برقی Lucid از درآمد و درآمد در سه ماهه اول محروم است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نتایج سه ماهه اول لوسید نشان داد که شرکتی با زیان و درآمد رو به افزایش است که نتوانست انتظارات وال استریت را برآورده کند، نتایجی که باعث سقوط سهام شد زیرا سرمایه گذاران نگران تقاضا برای سدان تمام الکتریکی ایر لوکس آن بودند.

با واکنش سرمایه‌گذاران به سود ناامیدکننده سه ماهه اول، سهام گروه Lucid در معاملات پس از ساعت کاری بیش از 9 درصد کاهش یافت. از آن زمان، سهام اندکی بهبود یافته و اکنون 6.3 درصد کاهش یافته است.

لوسید درآمد سه ماهه اول دوشنبه را 149.4 میلیون دلار گزارش کرد. در حالی که نتیجه دو و نیم برابر بیشتر از 57.7 میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته بود. بسیار کمتر از انتظارات تحلیلگران بود. تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی انتظار داشتند درآمدی نزدیک به 210 میلیون دلار داشته باشد. درآمد سه ماهه اول Lucid نیز کمتر از 257.7 میلیون دلاری بود که در سه ماهه چهارم سال 2022 گزارش کرد – سه ماهه دیگری که در آن انتظارات تحلیلگران را از دست داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یکی از بنیانگذاران Chainlink می خواهد که web3 تضمین های رمزنگاری را به جهان ارائه دهد

نکته مهم این است که این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در سال 2023 بیش از 10000 خودرو تولید کند. اوایل امسال، Lucid هدف 2023 خود را از 20000 به 22000 به 10000 تا 14000 خودرو به نصف کاهش داد. این دستورالعمل جدید، هدف تولید را در پایین ترین سطح قرار می دهد.

این شرکت همچنان در حال ضرر دادن است زیرا هزینه ها بیشتر از درآمد است. لوسید زیان خالص سه ماهه اول خود را 779.5 میلیون دلار گزارش کرد که بسیار بیشتر از 81.3 میلیون دلار گزارش شده در سه ماهه اول سال 2022 است.

مجموع هزینه‌ها و هزینه‌ها، رقمی که شامل اقلامی مانند تحقیق و توسعه، اداری و هزینه درآمد می‌شود، نیز با رشدی نزدیک به 40 درصد نسبت به سال گذشته به 921.5 میلیون دلار رسید. یکی از نقاط مهم در سه ماهه اول هزینه درآمد بود، که کل مبلغی است که Lucid (شامل مواد اولیه و نیروی کار) برای تولید و فروش سدان لوکس Air خود هزینه کرد. این شاخص در سه ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده و به 500 میلیون دلار رسیده است.

این شرکت با 3.4 میلیارد دلار نقدینگی و کل نقدینگی شامل خطوط اعتباری 4.1 میلیارد دلار به پایان رسید. لوسید مدیر مالی شری هاوس گفت که این شرکت معتقد است که این برای تامین مالی Lucid حداقل در نیمه دوم سال 2024 کافی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Guardtech محدوده اتاق تمیز را در نمایشگاه نوآوری Med-Tech ارائه می کند

این شرکت اخیراً اقداماتی را برای کاهش هزینه های خود انجام داده است. در ماه مارس، لوسید اعلام کرد که قصد دارد 18 درصد از نیروی کار خود را به عنوان بخشی از تجدید ساختار اخراج کند. این اخراج که بر 1300 کارمند تأثیر می گذارد تا پایان سه ماهه دوم تکمیل می شود. اخراج ها در سراسر سازمان است و شامل سمت های اجرایی می شود. بر اساس گزارش درآمد لوسید که روز دوشنبه منتشر شد، در سه ماهه اول 22.4 میلیون دلار هزینه تجدید ساختار متحمل شده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vhxmpr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *