پس از ورود وکلای نینتندو، دلفین از انتشار Steam خودداری کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Dolphin، شبیه ساز Gamecube و Wii بسیار مورد توجه، برنامه های خود را برای انتشار به دلیل دخالت وکلای نینتندو لغو کرده است.

تیم سازنده این شبیه ساز در ابتدا قول داده بود که Dolphin امسال به Steam بیاید، اما در ماه مه، زمانی که نینتندو توقف و توقف انتشار آن را بر روی مشتری محبوب های شخصی اعلام کرد، با مشکلاتی مواجه شد. اکنون، پس از افزایش فشار نینتندو، تیم Dolphin تصمیم گرفته است که از انتشار کامل شبیه ساز در Steam خودداری کند.

یک پست وبلاگ از تیم Dolphin وضعیت را با وضوح بیشتری توضیح می دهد. این تایید می کند که “نینتندو همانطور که در آن زمان حدس زده می شد، قانون حق نسخه برداری هزاره دیجیتال (DMCA) را برای Valve یا Dolphin ارسال نکرده است. این می افزاید که “نینتندو هیچ اقدام قانونی علیه Dolphin Emulator یا Valve انجام نداده است.”

این پست در ادامه توضیح می دهد که در ابتدا این نماینده Valve بود که با نینتندو تماس گرفت. در پاسخ، یک وکیل نینتندو از آمریکا “از Valve درخواست کرد که از انتشار دلفین در فروشگاه Steam جلوگیری کند” و پس از آن Valve به تیم Dolphin اعلام کرد که باید با نینتندو به توافق برسد تا انتشار Steam ادامه یابد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برای تبدیل صدای ضبط شده به متن در اندروید

این پست ادامه می‌دهد: «اما با توجه به موضع دیرینه نینتندو در مورد شبیه‌سازی، ما نیاز Valve را برای ما پیدا می‌کنیم. تصویب از نینتندو برای انتشار استیم غیرممکن است. متأسفانه همین است.»

در پایان این پست تیم اعلام کرد که شبیه ساز Dolphin نباید در خطر قانونی باشد و بسیاری از ویژگی هایی که تیم برای انتشار Steam روی آنها کار کرده است همچنان در نسخه مستقل موجود خواهد بود. اینها شامل رابط کاربری جدید Big Picture و چندین بهبود کیفیت زندگی است که هنوز فاش نشده است.

دپارتمان حقوقی نینتندو در مورد تقلید و دزدی دریایی بسیار تندرو است، بنابراین در حال حاضر، به نظر می رسد که Dolphin نسبتاً به راحتی از قلاب خارج شده است. در حال حاضر، پس به نظر نمی رسد که شبیه ساز خود در خطر ناپدید شدن باشد.

در سایر خبرها، Pokémon Sleep بالاخره در تعدادی از مناطق به صورت نرم راه اندازی شد، اما طرفداران متوجه شده اند برنامه تلفن همراه صداهای بسیار نامطلوب تری را ضبط می کند نه فقط عادت های خروپف شما

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/paNPxv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *