ساعات اداری VC: چگونه این پایان نامه سرمایه گذاری با هدف بهبود فناوری برای زنان است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ساعات اداری VC: چگونه این پایان نامه سرمایه گذاری با هدف بهبود فناوری برای زنان است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نسیم سایانی راه اندازی شد Emmeline Ventures در ژانویه 2022 با دو ماموریت: کمک به بنیانگذاران زن بیشتر و استخدام زنان و افراد رنگین پوست به عنوان مدیران صندوق تصمیم گیری. او بخشی از تعداد فزاینده زنان و رنگین پوستانی است که ماموریت تغییر وضعیت وخیم بودجه برای گروه های به حاشیه رانده شده را بر عهده گرفته اند.

قبل از شروع Emmeline، سایانی بیش از 20 سال را در موقعیت های رهبری در شرکت های مشاوره و انکوباتورها گذراند و به عنوان یک سرمایه گذار فرشته در کنار آن کار کرد و او می خواست کاری برای بهبود تنوع در اکوسیستم استارت آپی انجام دهد. او به TechCrunch+ گفت: «می‌دانستم که به همین افراد اجازه می‌دهم تا ثروتمند شوند، به‌جای اینکه فرصت ایجاد کسب‌وکار و تولید ثروت را برای افراد بیشتری که شبیه من هستند، گسترش دهم.

صندوق او روی بنیانگذاران زن سرمایه گذاری می کند که کسب و کارهایی را ایجاد می کنند که به زنان دیگر کمک می کند تا سلامت، ثروت و محیط زیست خود را مدیریت کنند. Emmeline تاکنون دارای 19 شرکت پرتفوی است که شامل کیف پول Clutch، Deux Foods، She Matters و Alloy می‌شود.

تز سرمایه گذاری Emmeline در زمان مهمی برای نوآوری زنان آمده است: کمک مالی به شرکت هایی که “femtech” تلقی می شوند، به ویژه پس از سرنگونی Dobbs همچنان قوی باقی مانده است – شرکت های femtech 1.15 میلیارد دلار در سال 2022 جذب کردند، که اندکی از 1.26 میلیارد دلاری که در سال 2021 جمع آوری کردند، کاهش یافت. با این حال، بسیار بالاتر از 466 میلیون دلاری است که در سال 2020 برداشت شده است.

من با سایانی صحبت کردم تا در مورد پایان نامه سرمایه گذاری، آینده فین تک و آینده صحبت کنم.

(توجه: این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.)

تقریباً همه از سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده ناامید شده‌اند و به گزینه‌های جایگزین علاقه دارند. همانطور که تمرکز خود را بر شرکت های بهداشتی افزایش می دهید، آیا بهتر است در شرکت هایی سرمایه گذاری کنید که در داخل سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده کار می کنند یا خارج؟

ما به شرکت هایی نیاز داریم که در آنها سرمایه گذاری کنیم تا هر دو را انجام دهند.

زیرساخت های موجود مراقبت های بهداشتی به اندازه کافی سریع برای نوآوری های غنی حرکت نمی کند، و مملو از سوگیری هایی است که نیاز به بازنویسی و لغو دارد. اما این سیستم‌ها همچنان هسته اصلی نحوه ارائه و تامین بودجه برای اکثریت قریب به اتفاق جمعیت هستند. استارت آپ های جدید بهتر است راه اندازی خارج از سیستم فعلی ارائه شوند تا بتوانند مجموعه داده های جدیدی ایجاد کنند، حالت های جدید تحویل را فعال کنند و موارد استفاده جدید را با سرعت و دقت بیشتری هدف قرار دهند.

و آنها نیاز به ایجاد سیم کشی در سیستم های مراقبت های بهداشتی موجود دارند تا پذیرش ارائه دهنده را هدایت کنند، از پوشش اطمینان حاصل کنند، داده ها و بینش های جدید را یکپارچه کنند، و در نهایت، بر پروتکل های مراقبتی جدید و نوظهور تأثیر بگذارند. بدترین سناریو برای مراقبت های بهداشتی یک سیستم دوگانه است، یکی مبتنی بر راه حل های قدیمی و دیگری مبتنی بر راه حل های جدید. ادغام برای رشد و مقیاس حیاتی است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/earxla
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *