سرگرد نلسون ایکس باکس پس از 22 سال مایکروسافت را ترک می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Larry Hryb که بیشتر با برچسب Xbox Live خود Major Nelson شناخته می شود، امروز (14 ژوئیه) اعلام کرد که پس از 22 سال حضور در این شرکت، را ترک می کند.

Hryb ابتدا در اوایل سال 2001 به مایکروسافت پیوست، در ابتدا به عنوان سردبیر MSN Music، اما دو سال بعد به بخش Xbox این شرکت رفت و به سرعت متوجه شد که به یکی از چهره‌های عمومی برند کنسول رو به رشد تبدیل شد و جدایی ناپذیر شد. از این برند در اوایل دهه 00 و 10 میلادی، جایی که تصویر او و ایکس باکس تا حد زیادی جدایی ناپذیر بودند.

نقش رسمی او به‌عنوان مدیر محصول برای ایکس‌باکس بود و ادعا می‌کند که او یکی از بخش‌های کلیدی سیستم دستاوردهای ایکس‌باکس و سیستم مهمانی کنسول است، که هر دو اکنون استاندارد صنعت هستند.

بیشتر ببین

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معاملات جمعه سیاه آمازون به صورت زنده: میلیون ها تخفیف برای راه اندازی امشب در ساعت 12:01 PST

در حالی که Hyrb در دوران ایکس باکس 360 بیشتر شناخته شده بود، اما او هنوز یکی از برجسته ترین چهره های شرکت در صنعت بازی است. در پی انتشار این خبر، چندین چهره برجسته در این صنعت آرزوهای خوبی داشتند. جف کیلی، که اکنون خود را بیشتر به عنوان چهره شناخته می شود جشنواره بازی‌های تابستانی و افتتاحیه شب زنده، در توییتر منتشر شد: “از کارهایی که در طول این دهه ها برای صنعت ما انجام داده اید متشکریم – هنوز هم به یاد داشته باشید که بسیاری از راه اندازی های Xbox را با شما میزبانی کرده ایم.”

در ماه ژانویه، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت گفت که تغییرات در شرکت باعث کاهش 10000 کارمند در شرکت می شود. گزارش روز دوشنبه Geekwire توجه را به اطلاعیه ای از سوی مایکروسافت از 276 کارگر در سراسر خدمات مشتری، فروش و تیم های پشتیبانی این شرکت جلب کرد. مشخص نیست که آیا Hyrb تحت تأثیر این افزونگی ها قرار گرفته است یا خیر.

Hryb چیزی را فاش نکرده است، اما گفته است که قصد دارد مدتی مرخصی داشته باشد تا آن را با خانواده خود بگذراند و از تابستان در سیاتل لذت ببرد.

در اخبار دیگر، بازی نقش آفرینی Stray Gods تاریخ اکران خود را تغییر داد بنابراین با ورودی تضاد ندارد دروازه بالدر 3، که تاریخ انتشار خود را تغییر داد تا با نسخه ورودی تداخل نداشته باشد استارفیلد.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TVpWij
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *