سونی به تازگی باندل نسخه محدود Spider-Man 2 PS5 را معرفی کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سونی نسخه محدود جدیدی را معرفی کرد مرد عنکبوتی 2 بسته کنسول PS5 در کنار یک تریلر داستانی جدید برای دنباله بلاک باستر آینده. پیش خرید از 28 جولای شروع می شود.

جدید مرد عنکبوتی 2 بسته PS5 شامل یک سیستم طراحی منحصر به فرد و همچنین یک کنترلر DualSense سفارشی است که در تاریخ 1 سپتامبر، قبل از تاریخ انتشار آینده در 20 اکتبر، عرضه می شود. این بسته شامل یک کد کوپن دیجیتال برای عنوان در هنگام انتشار است.

این کنسول دارای یک طرح رنگی عمدتا مشکی با نشان Spider-Man بازی Insomniac در هر صفحه در گوشه پایینی است. با این حال، هنوز نشانه‌ای از قرمز نمادینی که شخصیت به آن شهرت دارد، وجود دارد، که نشان‌دهنده مبارزه‌ای است که پیتر برای مقابله با تأثیر سیمبیوت خواهد داشت.

این فلسفه طراحی به DualSense گسترش می یابد و همچنین سمت چپ عمدتاً با سوراخ قرمز در سمت راست سیاه شده است. در حالی که D-pad سیاه است، دکمه های صورت خود سفید هستند که کنتراست خوبی را اضافه می کند و نشان مرد عنکبوتی نیز روی تاچ پد وجود دارد.

زیبایی طراحی PS5 این است که صفحات ظاهری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی جدا می‌شوند، و این بدان معناست که دارندگان کنسول‌های فعلی از استفاده از سبک Spider-Man در تنظیمات خود غافل نمی‌شوند. سونی تایید کرده است که کاورهای کنسول و کنترلر سفارشی نیز به صورت جداگانه فروخته می شوند، بنابراین هیچ ترسی از دست دادن وجود ندارد. جزئیات کامل در پست بلاگ موجود است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویرایشگر کلیپ جدید Twitch اشتراک گذاری ویدیوهای عمودی را در یوتیوب و تیک تاک بسیار سریع می کند

خیلی خوب است که می‌بینیم سونی در نهایت از یک رویکرد منحصر به فرد کنسول نسخه محدود برای سیستم خود استقبال می‌کند که فقط در طول سه سال گذشته واقعاً مورد انتقاد قرار گرفته است. اخیرا، برای فاینال فانتزی 16غول سخت‌افزار ژاپنی فیس‌پلیت‌های سفارشی را برای عنوان JRPG به صورت انحصاری در منطقه منتشر کرد، در زمانی که فکر می‌کردیم نباید اینقدر طول می‌کشید تا PS5 طرح‌های سفارشی دریافت کند.

DualSense نیز تکرارهای سفارشی زیادی را دریافت نکرده است، با تنها استثنا واقعی خدای جنگ راگناروک کنترلر PS5 که اکنون یافتن جدید آن چالش برانگیز است. در اینجا به امید موفقیت این است مرد عنکبوتی 2 راه‌اندازی بسته کنسول می‌تواند شروعی برای راه‌اندازی سیستم‌های نسخه محدود با مشخصات بالا باشد، زیرا دستگاه مطمئناً از سفارشی‌سازی سود می‌برد.

کنسول جدید Spider-Man 2 PS5 به خوبی با یکی از آنها جفت می شود بهترین برای PS5 یا یکی از بهترین کنترلرهای PS5، و می توانید با استفاده از بهترین حافظه های SSD برای PS5.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wYnQYL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *