هوش مصنوعی نوشدارویی برای توسعه نرم افزار نیست

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نوشدارویی برای توسعه نرم افزار نیست
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چقدر بیشتر آیا توسعه دهندگان از ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی استفاده می کنند؟ اخیراً گمانه زنی های زیادی مبنی بر اینکه هوش مصنوعی توسعه دهندگان را 2 برابر، 3 برابر یا حتی 5 برابر بازدهی بیشتر می کند، وجود داشته است. یک گزارش افزایش ده برابری بهره وری توسعه دهندگان را تا سال 2030 پیش بینی می کند.

با این حال، طنز ماجرا این است که جامعه مهندسی، در اکثر موارد، نتوانسته است با روشی جهانی برای اندازه گیری بهره وری مهندسی موافقت کند. برخی حتی این ایده را به کلی رد کرده اند و استدلال می کنند که بیشتر معیارها ناقص یا ناقص هستند. بسیاری از ادعاها در مورد بهبود بهره وری هوش مصنوعی امروزه کیفی هستند – بر اساس نظرسنجی ها و حکایات، و نه بر اساس داده های کمی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بنابراین، استارت آپ های اروپایی چگونه هستند؟

چگونه می‌توانیم در مورد هوش مصنوعی بدون توافق در مورد چگونگی اندازه‌گیری بهره‌وری قضاوت کنیم؟ اگر از آزمایش کار از راه دور چیزی یاد گرفتیم، این است که بدون داده برای اطلاع از تصمیمات خود دست و پا زدیم – به جای داده ها و اندازه گیری، بین راهبردهای اداری، راه دور و ترکیبی بر اساس عقاید جزمی و ایدئولوژی جابجا شدیم.

ما در مسیری هستیم که خودمان را با هوش مصنوعی تکرار کنیم. برای حرکت رو به جلو، ابتدا باید تاثیر آن را درک و کمیت کنیم.

خطر عقب افتادن

هی فعلی در مورد هوش مصنوعی ممکن است به برخی از ما دلیلی برای مکث ایجاد کند – به دلیل تأثیر ناشناخته بر کیفیت، خطر بالقوه سرقت ادبی و سایر عوامل. محتاط ترین شرکت ها وارد الگوی هولدینگ شده اند و منتظرند ببینند همه چیز چگونه پیش می رود.

با این حال، برای کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، خطر عقب افتادن وجودی است. هوش مصنوعی یک شتاب دهنده دوگانه است که هر دو را تحت تأثیر قرار می دهد چی و چگونه شرکت ها می سازند. شرکت‌هایی که امروزه روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند، این پتانسیل را دارند که نه تنها محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه کنند، بلکه محصولاتی را نیز سریع‌تر و ارزان‌تر به بازار عرضه کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  همه ما باید نگران نفوذ هوش مصنوعی در کار جمع‌سپاری باشیم

بیشتر شرکت ها روی این موضوع متمرکز شده اند چی، اما هوش مصنوعی می تواند محرکی باشد چگونه، ایجاد تیم مهندسی 10x یا حتی 100x. شرکت‌هایی که چگونگی عبور سریع از شکاف را – با بهینه‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی به کارآمدترین و تاثیرگذارترین راه – و رسیدن سریع‌تر به فلات بهره‌وری می‌دانند، برای سال‌های آینده از یک شروع بزرگ بهره‌مند خواهند شد. خطر انجام هیچ کاری خیلی زیاد است.

درک مبادلات

برای کسی که چکش دارد، همه چیز شبیه میخ است. همینطور با هوش مصنوعی.

طبق گزارش اخیر GitHub، مزیت اصلی ابزارهای کدنویسی هوش مصنوعی که توسط توسعه دهندگان ذکر شده است، بهبود مهارت های زبان برنامه نویسی آنها بوده است. یکی دیگر از مزایای کلیدی، خودکار کردن کارهای تکراری، مانند نوشتن کد دیگ بخار است. آزمایش اخیر توسط Codecov نشان داد که در نوشتن تست های ساده برای توابع بی اهمیت و مسیرهای کد نسبتاً ساده عملکرد خوبی دارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PAR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *