شرکت ها برای استفاده از ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی احساس فشار می کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک مطالعه جدید از Qualtrics ادعا می کند که سه چهارم (75٪) از رهبران شرکت ها فشار بیشتری را برای گنجاندن مولد در استراتژی تجاری خود احساس می کنند.

ارائه‌دهنده نرم‌افزار بر این باور است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند نقش مهمی در کمک به سازمان‌ها برای درک مجموعه‌ای از داده‌های مرتبط با مشتری که مدیریت می‌کنند، با مزایای مربوط به تجزیه و تحلیل داده‌ها ایفا کند.

این که آیا شرکت ها تصمیم به سرمایه گذاری هنگفت بر روی هوش مصنوعی دارند یا خیر، یک چیز مسلم است. اکثر رهبران تجربه مشتری بر این باورند که اندازه تیم های آنها در 12 ماه آینده افزایش خواهد یافت، که به این معنی است که بعید است مشاغل در نتیجه هوش مصنوعی در معرض خطر قرار گیرند.

هوش مصنوعی مولد در تجربه مشتری

واضح است که مطالعه Qualtrics نشان می‌دهد که هوش مصنوعی مولد یک دستیار صرفه‌جویی در زمان است که به انسان اجازه می‌دهد بهتر بر ارائه تجربه بهتر برای مشتریان خود تمرکز کند. الن لوشل، مدیر مدیریت محصولات هوش مصنوعی این شرکت، گفت:

ترکیب هوش مصنوعی به تیم‌های تجربه مشتری راهی قدرتمند برای کاهش بار کاری می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد بر روی مسائلی که انسان‌ها برای آن ساخته شده‌اند تمرکز کنند، بدون اینکه بینش‌هایی را که باعث پیشرفت‌ها و نوآوری‌های آینده می‌شوند، قربانی کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پخش کننده موسیقی Plex، Plexamp، اکنون با ChatGPT برای ایجاد لیست پخش کار می کند

به عبارت دیگر، هوش مصنوعی مولد می تواند بی سر و صدا در پشت صحنه پردازش داده هایی را انجام دهد که در غیر این صورت برای کارگران انسانی وقت گیر خواهد بود و آنها را قادر می سازد تا با ارائه نتایج سریعتر و کاربردی تر، امتیازات رضایت خود را بهبود بخشند.

در کنار مزایای بهره‌وری واضح، بسیاری از 800 پاسخ‌دهنده این مطالعه در زمینه تجربه مشتری از سراسر استرالیا، برزیل، آلمان، ژاپن، مکزیک، بریتانیا و ایالات متحده امیدوارند که ابزارهای هوش مصنوعی و نویسندگان هوش مصنوعی با اصلاح فرآیندهای ناکارآمد به آنها کمک می کند تا بار کاری و در نتیجه فرسودگی شغلی را کاهش دهند.

با حرکت رو به جلو، تقریباً دو سوم از رهبران مورد سوال گفتند که آنها انتظار دارند که شرکت های آنها سرمایه گذاری مالی خود را در ابزارهای فناوری و آموزش برای تیم های تجربه مشتری خود در طول سال آینده افزایش دهند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mHVvHa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *