شرکت B Capital سری D 53 میلیون دلاری Odeko را برای کمک به گسترش کافی شاپ های کوچک رهبری می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت B Capital سری D 53 میلیون دلاری Odeko را برای کمک به گسترش کافی شاپ های کوچک رهبری می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

زمانی که همه‌گیری جهانی شیوع پیدا کرد، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مستقلی که قبلاً سیستم سفارش آنلاین نداشتند، در تلاش بودند تا زمانی که مصرف‌کنندگان دیگر به مغازه‌ها نمی‌روند، فعالیت خود را ادامه دهند.

اینجاست که Odeko وارد شده است و مدیریت زنجیره تامین و سایر ابزارهای عملیاتی را برای کافی‌شاپ‌ها و کافه‌های مستقل فراهم کرده است. این شامل نرم افزار عملیات برای کمک به مشتریان در مدیریت موجودی، دریافت اطلاعات بینش و سفارش تجهیزات و لوازم از بیش از 400 فروشنده به روشی است که هزینه کمتری داشته باشد و ردپای محیطی آنها را کاهش دهد.

دن اتکینسون، مدیرعامل Odeko به TechCrunch گفت: «به طور کلی، سال‌های سختی برای مهمان‌نوازی بوده است. ما از یک بحران زنجیره تامین بسیار سخت عبور کرده ایم. بیشتر تمرکز ما این بود که مطمئن شویم آنها می‌توانند فنجان‌ها و درب‌هایی متناسب داشته باشند و قیمت‌های ارزان‌تری برای آن‌ها به ارمغان بیاورند، بنابراین با توجه به اینکه شیر، تخم‌مرغ و هر چیز دیگری به طور مداوم هزینه‌های آنها را افزایش داده است، هر روز کمتر برای آن فنجان هزینه می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون پشت باز با امپدانس پایین زیر 100 دلار

امروزه این شرکت که در سال 2019 توسط اتکینسون تأسیس شد، با 10000 کسب و کار کوچک کار می کند و رشد درآمدی بیش از 300 درصد در سال را تجربه می کند. او گفت که Odeko قادر است تا 21 درصد در هزینه کالاها و حداکثر 10 ساعت در هفته از زمان صرف شده برای مدیریت فروشندگان صرفه جویی کند.

در 16 بازار محلی وجود دارد و در سال گذشته به شش بازار از جمله میامی، پورتلند و دالاس گسترش یافته است. همچنین در سایر نقاط ایالات متحده از طریق تجارت الکترونیک و راه حل های دیگر در دسترس است.

تکنولوژی رستوران Odeko

داشبورد Odeko. اعتبار تصویر: اودکو

Odeko اخیراً 53 میلیون دلار از سرمایه گذاری سری D جمع آوری کرده است تا کل سرمایه گذاری سهام خود را تا به امروز به 177 میلیون دلار برساند که شامل 12 میلیون دلار سری A در سال 2020 می شود. این دور توسط سرمایه گذار فعلی B Capital رهبری می شود و شامل سرمایه گذاران فعلی GGV Capital و Tiger Global Management می شود. و سرمایه گذاران جدید، از جمله Amex Ventures، KSV Global و FJ Labs.

اگرچه اتکینسون به طور دقیق توضیح نمی دهد، اما او گفت که ارزش شرکت 25 درصد بیشتر از دور قبلی اودکو به مبلغ 77 میلیون دلار در سرمایه سری C بود که در سال 2022 اعلام شد، طبق داده های Crunchbase.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سری تلویزیون های هوشمند OLED S90C سامسونگ بزرگترین ارتقای خود را دریافت کرده است

اتکینسون قصد دارد سرمایه جدید را در توسعه فناوری، گسترش عملیات خود و ورود به بازارهای جدید به کار گیرد.

اتکینسون گفت: «این سال گذشته جوی بود که نشان داد مدل ما واقعاً خوب عمل می‌کرد. ما اکنون یک پایه واقعاً خوب در زیر این کار ایجاد کرده‌ایم، با سرمایه بسیار اندکی، و اکنون به رشد دوباره ادامه خواهیم داد و بازارهای جدید و مجاورت‌های جدید را در نیمه دوم سال جاری اضافه خواهیم کرد. ما نسبت به بازاری که در آن هستیم حساس هستیم، اما سرمایه بیشتری را برای استفاده از فرمول و اجرای آن در مکان‌های دیگر صرف می‌کنیم.»

اگر در مورد اتفاقات دنیای سرمایه‌گذاری اطلاعاتی دارید، می‌توانید با آدرس chall.techcrunch@gmail.com به کریستین هال یا Signal به شماره 832-862-1051 مراجعه کنید. درخواست های ناشناس رعایت خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jwMmXd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *