شیائومی پد 6 رقابت لحظه آخری را برای سری Galaxy Tab S9 سامسونگ ارائه می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیائومی تایید کرده است که جدیدترین تبلت شیائومی پد 6 خود، که در ابتدا در اواسط آوریل در چین عرضه شد، به بازارهای جدید بین المللی از جمله بریتانیا می آید.

پد 6 در 19 آوریل در کنار شیائومی پد 6 پرو (و شیائومی 13 اولترا)، بیش از یک سال و نیم پس از معرفی خط شیائومی پد 5 در اواسط سال 2021، اولین عرضه چینی خود را در 19 آوریل انجام داد. پد 6 استاندارد بعداً در 13 ژوئن به هند آمد و اکنون از 7 ژوئیه شاهد عرضه گسترده تری در تعدادی از بازارها از جمله بریتانیا (برای خرید مستقیم از شیائومی در دسترس است) و اروپا است.

شیائومی پد 6 با قیمت 369 پوند (تقریباً 470 دلار / 710 دلار استرالیا) برای تنها 6 گیگابایت رم / 128 گیگابایت پیکربندی، احتمالاً واجد شرایط لیست بهترین تبلت های ارزان قیمت (و بهترین تبلت های ی) ما خواهد بود. این گوشی دارای برخی مشخصات میان رده با صدایی قدرتمند است و نسخه قبلی آن به لطف تجربه ای جامع، بهینه سازی نرم افزاری هوشمند و صفحه نمایشی زیبا، ما را در بررسی شیائومی پد 5 تحت تأثیر قرار داد.

شیائومی پد 6 در تصویر پرس جلوی پشتی طلایی

شیائومی پد 6 طلایی است (اعتبار تصویر: شیائومی)

شیائومی پد 6 با صفحه نمایش 11 اینچی با نسبت تصویر 16:10 وارد بازار می شود، اما نرخ به روز رسانی را نسبت به پد 5 از 120 هرتز (که برای تبلت از قبل سریع است) به 144 هرتز افزایش می دهد، همراه با وضوح تصویر 1800 در 2880 (افزایش می یابد) تراکم پیکسلی بین نسل‌ها از 274ppi تا 309ppi)، که در مجموع باید بر اساس آنچه قبلاً یکی از بزرگترین نقاط قوت خط پد بود، ایجاد شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ویندوز 11 یک طراحی مجدد بزرگ برای پوشه ها دریافت می کند - و یک ویژگی هیجان انگیز قریب الوقوع است

علی‌رغم اینکه باتری بزرگ‌تری نسبت به پد 5 دارد – 8840 میلی‌آمپر ساعت، از 8720 میلی‌آمپر ساعت، که شیائومی می‌گوید می‌تواند تا 16 ساعت پخش ویدیو ارائه دهد – پد 6 به‌طور قابل‌توجهی باریک‌تر است (6.9 میلی‌متر تا 6.5 میلی‌متر) و سبک تر (511 گرم تا 490 گرم) نسبت به مدل قبلی خود، و دارای بدنه یکپارچه آلیاژ آلومینیومی شیک (که در رنگ های Gravity Gray، Mist Blue یا طلایی ارائه شده است). پشتی 13 مگاپیکسلی در یک ماژول طراحی شده است که شبیه نمونه موجود در خط تلفن پرچمدار این شرکت، سری 13 شیائومی (13 و 13 پرو) است.

از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به چیدمان چهار بلندگو، MIUI Pad 14 در بالای اندروید 13، شارژ سریع 33 واتی و پشتیبانی از لوازم جانبی متعددی برای افزایش خلاقیت و بهره وری پد 6، از جمله پوشش و قلم هوشمند نسل دوم شیائومی اشاره کرد.

برای مقابله با Galaxy Tabs بعدی کافی است؟

یکی از غیبت های قابل توجه در این اعلامیه، Xiaomi Pad 6 Pro است که به نظر می رسد یک انحصاری چینی باقی بماند، بسیار شبیه به Xiaomi Pad 5 Pro در سال 2021. ارتقاء اصلی بین پدهای استاندارد و Pro شیائومی، چیپست است و به طور گسترده ، کارایی. پد 6 امسال از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می‌برد که نسبت به تراشه اسنپدراگون 860 پد 5 ارتقاء متوسطی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه برای بررسی نوع رم در رایانه شخصی در ویندوز 10 و ویندوز 11

زمان ورود شیائومی پد 6 نمی‌تواند بی‌نقص‌تر باشد، زیرا تنها چند هفته قبل از رونمایی از سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ در رویداد جولای Unpacked این شرکت کره‌ای انجام می‌شود. با این حال، شایعات پیرامون سخت‌افزارهای سری Tab S9 نشان می‌دهند که این سخت‌افزار قدرت بسیار بیشتری نسبت به شیائومی خواهد داشت و انتظار می‌رود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام برای گلکسی در این نمایشگاه اجرا شود.

در مورد اینکه آیا این اسب بخار اضافی به تجربه کاربری بهتری نسبت به آنچه که نرم افزار MIUI Pad 14 پد 6 قادر به جمع آوری است یا خیر ترجمه می شود، هنوز مشخص نیست، اما ما امیدواریم که به زودی با همه این تبلت ها دست به کار شویم. ما می‌توانیم یک قضاوت واقعاً آگاهانه در مورد اینکه کدام لوح برتر است، انجام دهیم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NeB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *