مرسدس بنز استاندارد شارژ NACS تسلا را پذیرفته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مرسدس بنز استاندارد شارژ NACS تسلا را پذیرفته است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مرسدس بنز جدیدترین خودروسازی است که استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) تسلا را پذیرفته است. از سال 2024 خودروهای برقی مرسدس بنز به شبکه سوپرشارژر تسلا در آمریکای شمالی دسترسی خواهند داشت. اما مرسدس همچنین امروز اعلام کرد که این شرکت در حال گسترش شبکه شارژ خود است و انتظار دارد با افتتاح اولین شارژرها در سه ماهه آخر سال 2023، بیش از 2500 شارژر پرقدرت در آمریکای شمالی نصب شود.

مرسدس به فورد، جنرال موتورز، ریوین، ولوو و پولستار می پیوندد تا به استاندارد شارژ آمریکای شمالی روی بیاورد. این امر باعث می‌شود که فولکس واگن، بی‌ام‌و، هیوندای، تویوتا، هوندا، استلانتیس و جگوار لندروور تاتا به‌عنوان خودروسازان اصلی آمریکای شمالی که هنوز سازگاری با NACS را ارائه نکرده‌اند، باقی بماند. چندین ایالت از جمله تگزاس و کنتاکی حتی ایستگاه‌های شارژی را که با پول نقد ایالت تامین می‌شود موظف می‌کنند باید از NACS استفاده کنند.

همانطور که تیم د چانت از TechCrunch نوشت، NACS به سرعت در حال افزایش است زیرا خودروسازان عجله دارند تا سازگاری با شبکه شارژ تسلا را ارائه دهند.

مرسدس بنز از سال 2024 آداپتور NACS را برای CCS BEV های موجود این شرکت ارائه می دهد. سپس، برای سال های مدل 2025 به بعد، خودروهای آمریکای شمالی این شرکت با درگاه NACS ساخته خواهند شد.

مرسدس می گوید که شبکه شارژ خود را نیز با طرح اولیه ایجاد بیش از 2000 هاب شارژ با 10000 شارژر در آمریکای شمالی، اروپا، چین و “بازارهای اصلی دیگر” تا سال 2030 می سازد. اما این کسری از شبکه سوپرشارژر فعلی تسلا است که تا آوریل 2023، 45000 شارژر در سراسر جهان داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bUy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *