طبق گزارش ها، اپل برنامه های عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال 2024 را کنار گذاشته است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر منتظر هستید تا نسخه بعدی آیفون SE را معرفی کند، یک خبر بد برای شما داریم. همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، اپل تصمیم گرفته است برنامه خود را برای عرضه نسل چهارم آیفون SE در سال 2024 لغو کند.

این نشریه این اطلاعات را از تحلیلگران Barclays، Blayne Curtis و Tom O'Malley که پس از صحبت با شرکت‌های زنجیره تامین در آسیا، یادداشت تحقیقاتی در مورد برنامه‌های اپل در رابطه با iPhone SE منتشر کردند.

برنامه های اپل برای مودم داخلی

دلیل اصلی تاخیر اپل در عرضه آیفون SE این است که این شرکت هنوز نتوانسته مودم 5G خود را توسعه دهد. انتظار می رفت آیفون SE آینده با مودم 5G توسعه یافته داخلی وارد بازار شود.

اپل از سال 2018 روی توسعه مودم های 5G خود کار می کند. با این حال، این تلاش ها تا کنون هیچ نتیجه ای نداشته است. این شرکت حتی تجارت مودم گوشی اینتل را در سال 2019 خریداری کرد تا مجبور نباشد از صفر شروع کند.

با وجود این تلاش ها، برنامه های اپل برای توسعه مودم های 5G بومی تاکنون ناموفق بوده است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که کوالکام تامین‌کننده مودم اپل برای سری آیفون 16 در طول سال آینده باقی بماند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین بلندگوهای دستیار گوگل در سال 2023

تا سال 2025 آیفون SE وجود ندارد

در حالی که MacRumors گزارش کرده است که آیفون SE 4 بعید است در سال 2024 عرضه شود، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلاً گفته بود که نسل بعدی آیفون SE با طراحی مشابه آیفون 14 عرضه خواهد شد. در فوریه 2023، Kuo توییت کرد اپل در حال کار بر روی آیفون SE با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED، مودم 5G داخلی و حاشیه های نازک تر است.

برنامه های اپل در رابطه با عرضه آیفون SE بعدی مشخص نیست زیرا از زمان عرضه آیفون SE (نسل سوم) گزارش های متعددی را مشاهده کرده ایم. با این حال، چندین منبع تایید کرده اند که اپل هیچ برنامه ای برای عرضه نسخه بعدی آیفون SE حداقل تا سال 2025 ندارد.

آیفون SE (نسل سوم) موجود در حال حاضر با صفحه نمایش LCD 4.7 اینچی، تراشه A15 Bionic، قابلیت تاچ آیدی، مودم 5G کوالکام و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی ارائه می شود. آیفون مقرون به صرفه در مارس 2022 با قیمت پایه 429 دلار عرضه شد.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای آیفون، کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن حافظه ها و عکس های ویژه در Apple Photos

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rpgbpP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *