نحوه نصب برنامه های بتا روی آیفون با استفاده از TestFlight

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه نصب برنامه های بتا روی آیفون با استفاده از TestFlight با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

یکیشن های جدید و جالبی هر روز برای آیفون ساخته می شوند. دریافت این برنامه‌های جدید ممکن است کمی طول بکشد تا منتظر بمانید تا به اپ استور وارد شوند. با این حال، راهی برای دسترسی زودهنگام وجود دارد. در اینجا نحوه نصب برنامه های بتا بر روی آیفون خود با استفاده از TestFlight آورده شده است.

با استفاده از Testflight برنامه های بتا را روی آیفون نصب کنید

اگر کاربر اندروید هستید، نصب نسخه بتا برنامه ها کار نسبتاً آسانی است. اما در آیفون، برخلاف پلی استور، نمی‌توانید مستقیماً برنامه‌ها را از اپ استور نصب کنید. شما باید TestFlight را دانلود کنید، یک برنامه iOS که به کاربران کمک می کند برنامه های بتا را دانلود کنند. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

TestFlight در آیفون چیست؟

TestFlight یک برنامه توسعه یافته توسط اپل است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا به کاربران بالقوه دسترسی پیدا کنند تا دسترسی اولیه به برنامه های خود را فراهم کنند. این می‌تواند به توسعه‌دهندگان کمک کند تا قبل از راه‌اندازی عمومی برنامه، نحوه عملکرد آن را درک کنند. توسعه دهندگان میزبان یک برنامه بتا هستند و پیوندهای دعوت را برای تعداد محدودی از کاربران ارسال می کنند تا برنامه را با استفاده از TestFlight آزمایش کنند.

پرواز آزمایشی

به عنوان یک کاربر، اگر بتوانید به دعوتنامه دسترسی داشته باشید، می توانید نسخه بتا برنامه را با استفاده از TestFlight در آیفون خود دانلود کنید. شما نه تنها می‌توانید قبل از راه‌اندازی از برنامه استفاده کنید، بلکه به توسعه‌دهندگان کمک کنید تا اشکالات و مشکلات مربوط به بازخورد شما را کشف کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

شیفته؟ بیایید دریابیم که چگونه می توانید بخشی از برنامه آزمایش بتا شوید.

نحوه پیوستن به برنامه آزمایشی بتا برنامه iOS

دو راه برای شرکت در برنامه های بتا برنامه های آیفون با استفاده از TestFlight وجود دارد. بیایید هر دو گزینه را در این بخش بررسی کنیم.

1. با استفاده از پیوندهای دعوت به برنامه بتا بپیوندید

توسعه دهندگان اغلب در مورد برنامه بتا برنامه های خود پست می گذارند و در رسانه های اجتماعی دعوت نامه می دهند. اگر می توانید یکی از این پیوندها را دریافت کنید و به شرطی که برنامه بتا کامل نباشد، می توانید برنامه را در TestFlight دانلود کنید.

2. های بتا را در فرودگاه کشف کنید

علاوه بر این، اپل سرویسی به نام Airport نیز دارد که به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌ها را در نسخه بتا کشف کنید. شما طیف گسترده ای از برنامه ها را در دسته های مختلف برای انتخاب دارید. با این حال، تنها در صورتی می‌توانید این برنامه‌ها را نصب و استفاده کنید که برنامه بتا کامل نباشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از Apple ID خود در مرورگر وب خود در فرودگاه ثبت نام کنید و به کاتالوگ برنامه های بتا دسترسی داشته باشید.

با استفاده از لینک زیر می توانید از فرودگاه بازدید کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم امکان بازیابی توییت ها در این زمان

اکنون که می‌توانید به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید، به بخش بعدی بروید تا بدانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.

نحوه دانلود و استفاده از برنامه های TestFlight

هنگامی که یک پیوند دعوت دارید یا آماده انتخاب یک برنامه از فرودگاه هستید، در اینجا نحوه نصب آنها بر روی آیفون خود آورده شده است.

مرحله 1: برنامه TestFlight را از اپ استور در آیفون خود دانلود کنید.

مرحله 2: پیوند دعوت را باز کنید یا اگر برنامه بتا را از فرودگاه انتخاب می‌کنید، روی دریافت ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Accept ضربه بزنید.

مرحله 4: برنامه آماده دانلود است. روی Install ضربه بزنید.

اکنون برنامه بتای دانلود شده را در صفحه اصلی خود خواهید دید. اگر نسخه‌های بتا جدید آپلود نشدند، فقط می‌توانید از برنامه تا زمانی که منقضی شود استفاده کنید. پس از انقضای آن، می توانید بررسی کنید که آیا برنامه از طریق فروشگاه App از طریق انتشار عمومی در دسترس است یا خیر.

سوالات متداول در TestFlight در iOS

1. آیا برنامه ای برای انجمن برنامه بتا فرودگاه در اپل وجود دارد؟

خیر. شما فقط می توانید از طریق مرورگر وب آیفون خود به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

2. چند نفر می توانند در آیفون وارد برنامه بتا شوند؟

حدود 10000 نفر می توانند از برنامه بتا برای آزمایش برنامه ها از طریق TestFlight در آیفون استفاده کنند.

3. چگونه می توانم یک کد دعوت را در TestFlight بازخرید کنم؟

برای استفاده از کد دعوت، می‌توانید روی دکمه «Redeem» در گوشه سمت راست بالای صفحه در TestFlight ضربه بزنید.

4. آیا Beta در TestFlight موجود است؟

آره. WhatsApp Beta در TestFlight در دسترس است، اما برنامه معمولاً پر باقی می ماند.

یک آزمایش کننده بتا شوید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا با استفاده از TestFlight از برنامه های بتا جالب در آیفون خود استفاده کنید. با این حال، با بازخورد ارزشمند خود در مورد تجربه خود در هنگام استفاده از یک برنامه بتا، به توسعه دهندگان دیگر کمک کنید. این به آن‌ها کمک می‌کند تا یک برنامه صیقلی را در اپ استور به صورت عمومی منتشر کنند!

اگر می خواهید از نسخه بتای iOS در آیفون خود استفاده کنید، در اینجا نحوه نصب رایگان iOS 17 Developer Beta را مشاهده می کنید.

امیدواریم از این مقاله نحوه نصب برنامه های بتا روی آیفون با استفاده از TestFlight مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

4.7/5 - (33 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AgxeSc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *