ظاهراً بازیگر Call of Duty 2024 درز کرده و به جزئیات بازی اشاره می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد برخی از اولین جزئیات Call of Duty 2024 در یک پست توسط گری فاش شده است که ادعا می کند در فیلمبرداری قسمت بعدی این سریال غول پیکر نقش داشته است.

لوک چارلز استافورد ابتدا توسط Insider Gaming مشاهده شد و سپس توسط Eurogamer گزارش شد، لوک چارلز استافورد ادعا می‌کند که توسط Activision از او فیلمبرداری می‌شود تا شباهت او به شخصیت اصلی بعدی اعمال شود.

همراه با تعدادی عکس و که به نظر می رسد او در یک غرفه فیلمبرداری یا اسکن است، در پست کامل او آمده است:

اکتیویژن تصمیم گرفت که شخصیت اصلی بعدی خود، «رتکلیف» را برای بازی Call of Duty از چهره/شبیه من اقتباس کند، و من خوشحالم. سال بعد، ما می توانیم دوباره از همدیگر غلبه کنیم، اما من می خواهم به عنوان خودم بازی کنم.”

ذکر Black Ops 2 زمانی که با گزارش هایی مبنی بر اینکه Call of Duty سال آینده با نام رمز «Cerberus» شناخته می شود و توسط Treyarch در حال توسعه است، ترکیب می شود، کمی افشاگر است. اگر نظرات استافورد و حدس و گمان های ذکر شده مطابقت داشته باشند، Call of Duty 2024 می تواند شاهد بازگشت به زیر مجموعه های Black Ops باشد که مطمئناً طرفداران را خوشحال می کند. همراه با این موضوع، Insider Gaming نام «رتکلیف» را بررسی کرد و فکر می‌کند که می‌تواند منبع الهام واقعی را آشکار کند: پیتر رتکلیف یک سرباز بریتانیایی بود که بین سال‌های 1970 تا 1997 نزدیک به 30 سال در SAS خدمت کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای عدم نمایش فایل های حذف شده در سطل بازیافت

طبیعتاً، او در راس آن چیزی است که در مورد Call of Duty امسال منتشر شده است، البته بسیاری انتظار دارند که Call of Duty 2023 به عنوان Modern Warfare 3 معرفی شود.

Call of Duty هر سال همیشه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های آینده است، اما داشتن اطلاعاتی در مورد بازی بعدی، بلکه دو قسمت بعدی برای طرفداران و بازیکنان متعهد این سری لذت بخش است.

اگر Call of Duty نوع بازی شماست، پس چرا راهنمای ما را نیز بررسی نکنید بهترین بازی های FPS رفتن برای تیراندازان دیگر، در حالی که در مورد سایر مدعیان نیز مطالعه می کنیم بهترین بازی آنلاین شما می توانید همین الان بازی کنید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zqxuFG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *