فاستر توزیع کننده پلیمرهای مبتنی بر اکریلیک Röhm در آمریکای شمالی منصوب شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کسب و کار توزیع Foster Corporation، متخصص در راه حل های مواد برای بخش بازار مراقبت های بهداشتی کاربردی، به عنوان شریک بازاریابی برای مجموعه پلیمرهای Röhm's CYROLITE، CYROLITE MD و XT از پلیمرهای پیشرفته مبتنی بر اکریلیک پزشکی برای بازار مراقبت های بهداشتی آمریکای شمالی منصوب شده است.

Foster Distribution فروش، پشتیبانی فنی و پشتیبانی از انجام سفارشات را از مکان های ایالات متحده در کانکتیکات و نوادا ارائه خواهد کرد.

برند CYROLITE با گرید پزشکی Röhm یکی از کامل ترین و بادوام ترین خطوط فناوری مبتنی بر اکریلیک در بخش مواد پزشکی است و بیش از 50 سال است که تولید می شود. در طول تاریخچه خود، نمونه کارها Röhm یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد برای کاربردهایی است که شفافیت، چقرمگی، مقاومت شیمیایی (مقاومت در برابر الکل و لیپید)، استریلیزاسیون گاما / EtO و قابلیت پردازش معیارهای اصلی مشخصات هستند. علاوه بر این، همه محصولات موجود در سبد محصولات مراقبت بهداشتی گسترده Röhm مطابق با USP کلاس VI و ISO 10993 آزمایش شده اند.

لری جانسون، رئیس شرکت توزیع فاستر، گفت: «محصولات سیرولایت سال‌هاست که یک ماده اصلی در صنعت تجهیزات پزشکی بوده است. وضوح آن بی‌نظیر است و ماتریس ویژگی متعادل آن را تبدیل به ماده‌ای مناسب برای بسیاری از کاربردهای دستگاه‌های پزشکی می‌کند که به کارایی بالا در قیمت مبتنی بر ارزش نیاز دارند. ما نمی‌توانیم از استقبال روم به خانواده شراکتمان خوشحال باشیم. خط تولید آنها در طول سال ها بیش از حد خود را ثابت کرده است و آنها صنعت پزشکی و نیازهای آن را می شناسند و برای رفع این نیازها تلاش می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  محققان USW روی اپلیکیشنی کار می کنند تا تشخیص سرطان پوست را ساده تر کنند

توماس هملر، مدیر بخش جهانی، ترکیبات قالب‌گیری پزشکی، Röhm، افزود: “ما هیجان زده هستیم که با تیم فاستر همکاری کنیم که توزیع بهبود یافته نام تجاری Röhm's CYROLITE را برای مشتریان خود در بخش‌های کلیدی کاربردهای پزشکی ارائه می‌کند. کاربردهای محصول CYROLITE ما از محفظه‌های فیلتر خون و IV، اتصال دهنده‌های مایع، تراشه‌های IVD و میکروسیال – تا سینی‌های ارتوپدی و دستگاه‌های ترکیبی برای وسایل پزشکی یکبار مصرف، تشخیصی، دارورسانی، تنفسی و بیهوشی و بسته‌بندی پزشکی را شامل می‌شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zqbqGU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *