فرمولا پلاستیک بیل جرارد را به عنوان رئیس جمهور منصوب کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Formula Plastics، یک شرکت آرترکس، بیل جرارد را به عنوان رئیس خود منصوب کرده است.

جرارد 26 سال تجربه در تولید قراردادهای تجهیزات پزشکی را به ارمغان می آورد که اخیراً به عنوان رئیس گروه تولید قراردادی Carlisle (که قبلاً Providien Medical نامیده می شد) است. قبل از Carlisle و Providien، جرارد در The Tech Group، یک CMO دستگاه پزشکی با مکان هایی در سراسر ایالات متحده، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا کار می کرد. جرارد در طول تصدی خود در گروه فناوری، پست‌هایی با مسئولیت‌های فزاینده از جمله مدیر عامل گروه فناوری آمریکای لاتین، معاون مهندسی و در نهایت به عنوان معاون عملیات داشت و به رهبری سازمان از طریق خرید آنها توسط داروسازی وست کمک کرد.

چارلز استروپ، رئیس اجرایی آرترکس، گفت: “بیل یک رهبر ثابت شده است و تجربه استثنایی، دانش خاص تولید دستگاه های پزشکی و عمق عملیاتی اضافی را به فرمول می آورد. همانطور که ما کسب و کار آرترکس را در ایالات متحده و در سطح بین‌المللی توسعه می‌دهیم، داشتن رهبران ثابت شده با تجربه عمیق در صنعت برای رهبری شرکت‌های ما و اجرای استراتژی جهانی آرترکس به نفع همه مشتریان، کارکنان و ذینفعان بسیار مهم است.

بیل جرارد افزود: “من از پیوستن به Formula Plastics و تیم Arterex هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر ایجاد یک تجارت مهم و موفق با پلتفرم Formula هستم. پیوستن به شرکای تجاری که این صنعت و کلیدهای موفقیت آن را درک می کنند، هیجان انگیز است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار کمک به اوتیسم Brain in Hand با DTAC سازگار می شود

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vPZrDn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *