فقط چند ساعت باقی مانده است تا برای Startup Battlefield 200 در Disrupt اقدام کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فقط چند ساعت باقی مانده است تا برای Startup Battlefield 200 در Disrupt اقدام کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آخرین تماس و یک فریاد بزرگ برای همه بنیانگذاران در مراحل اولیه. زمان آن فرا رسیده است که در TechCrunch Disrupt 2023 از فرصتی بی‌نظیر استفاده کنید. من به Startup Battlefield 200 اشاره می‌کنم.

برنامه های کاربردی برای Startup Battlefield 200 امروز بسته می شود

همه چیزهای خوب باید به پایان برسند، و تجربه Startup Battlefield 200 فقط خوب نیست – عالی است. اما شما هرگز نمی دانید مگر اینکه شما امروز اینجا درخواست دهید توسط 11:59 بعد از ظهر PDT. چرا باید غافلگیر شوید و آن را انجام دهید؟ گوش کن

هزاران استارت‌آپ در مراحل اولیه برای رسیدن به موفقیت رقابت می‌کنند، اما تنها 200 استارت‌آپ برتر – که با دقت توسط تیم تحریریه TechCrunch مورد بررسی قرار گرفته‌اند – در نمایشگاه در سانفرانسیسکو جایگاه مطلوبی کسب می‌کنند. این یک ویترین روشن است، و کانون توجه رسانه ها و سرمایه گذاران را به دنبال اخلالگر بزرگ بعدی جلب می کند.

در یک لحظه کلاسیک، “اما صبر کنید، بیشتر وجود دارد”، 20 نفر از آن 200 نفر – بهترین از بهترین ها – برای جایزه 100000 دلاری بدون سهام TechCrunch که توسط ویراستاران TechCrunch، VC های برتر و کارآفرینان قضاوت می شود، رقابت می کنند.

مزایا و امتیازات Startup Battlefield 200

چه چیزی در آن برای شما؟ فراوانی. نگاهی به آنچه دریافت خواهید کرد اگر استارتاپ شما کاهش یابد، بیندازید:

  • مهر تأیید TechCrunch که درها را باز می کند
  • دسترسی کامل و رایگان به Disrupt، به علاوه چهار پاس اضافی
  • فضای نمایشگاهی رایگان برای هر سه روز نمایشگاه
  • علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها
  • کارگاه های انحصاری و آموزش زمین
  • Flash-pitch در مقابل سرمایه گذاران و ویراستاران TechCrunch
  • آیا ما به شات 100000 دلاری اشاره کردیم؟ هک بله انجام دادیم!

مزایا فراتر از کنفرانس Disrupt است. برنامه Startup Battlefield TechCrunch، که یکی از محبوب ترین گروه هایی است که به آن تعلق دارد، از بیش از 1100 استارتاپ تشکیل شده است که مجموعاً 13 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند و بیش از 126 خروج ایجاد کرده اند.

آیا فکر می کنید آنچه را که برای رسیدن به اوج لازم است دارید؟ زمان زیادی ندارید — برای Startup Battlefield 200 از اینجا درخواست دهید امروز ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tEzJcU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *