ماسک غول‌های تبلیغاتی را در پاریس جلب می‌کند تا مشکلات توییتر را برطرف کند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ماسک غول‌های تبلیغاتی را در پاریس جلب می‌کند تا مشکلات را برطرف کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

امروز در یک سالن پر و گرم VivaTech در پاریس، مالک توییتر، ایلان ماسک، دست آوردهای مختلف خود را به صورت غزلی بیان کرد، اما از برخی از سؤالات بزرگ‌تر که در شرکت‌های مختلف او وجود داشت، دلسرد شد.

ماسک پس از راه رفتن روی صحنه و شوخی مبنی بر اینکه ممکن است یک هولوگرام یا باشد، به طعنه گفت که توییتر «گران است» و «اگر من اینقدر باهوش هستم، چرا برای توییتر این همه هزینه پرداختم؟!»

اعتبار تصویر: مایک بوچر

در مصاحبه‌ای سبک‌دل و در عین حال ملایم که با موریس لوی، رئیس Publicis آغاز شد، ماسک از شوخی‌هایی درباره خودش به سؤالات فرضی درباره آینده بشریت به اظهارنظرهای تدافعی درباره نحوه عملکرد شرکت‌های مختلفش روی آورد. برخی از آن فقط ظاهری کلاسیک الون بود. با چین و چروک ابروهایش گفت: «من قطعاً بد نیستم.

او در مورد تسلا گفت که این شرکت هنوز کارهای زیادی برای انجام ماموریت اصلی خود دارد: «ماموریت تسلا، ما پیشرفت زیادی کرده‌ایم، اما خیلی بیشتر از آنچه بود جلوتر است. SpaceX یک هدف بزرگ برای چند سیاره‌ای کردن زندگی دارد.

ایلان ماسک برنامه های بزرگی برای ایجاد یک همه چيز برنامه ای به نام X.ai که جدیدترین دارایی او، توییتر، را به عنوان قلب تپنده خود خواهد داشت که خدمات ارتباطی و همچنین خدمات مالی، سرگرمی و غیره را ارائه می دهد. اما ابتدا، او باید به تجارت فعلی توییتر نظم دهد.

این ماموریت در حال حاضر چهره ای بسیار عمومی و فرانسوی به خود می گیرد، با حضور ماسک در آخرین لحظه در VivaTech – یک کارخانه بزرگ فرانسوی که به نظر می رسد جاه طلبی دارد که CES اروپا باشد. این شرکت یکی از بنیانگذاران است و هنوز هم مشارکت بسیار زیادی از سوی غول تبلیغاتی Publicis دارد.

بازسازی توییتر مستلزم بازسازی روابط با صنعت قبلی است توییتر قلب تپنده: تبلیغات. بر اساس پیش‌بینی‌های داخلی فاش شده، کسب‌وکار تبلیغاتی توییتر، تا حد زیادی منبع اصلی درآمد آن، از زمانی که ماسک این پلتفرم اجتماعی را تصاحب کرد، میلیون‌ها دلار در تجارت خود از دست داده است.

همچنین گزارش شده است که ماسک قبل از حضورش روی صحنه، با برنارد آرنو، غول در راس LVMH، که برندهایش نماینده برخی از بزرگترین خریداران تبلیغات (در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر) در جهان هستند، ناهار خورده است. ممکن است این دو در مورد قایق‌های تفریحی و سایر مشکلات 0.000001% صحبت کرده باشند – آنها دو ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر هستند – اما همه اینها به ایجاد رابطه بین دو رهبر که اهرم‌های زیادی را کنترل می‌کنند کمک می‌کند.

همه اینها در اواخر این ماه فصل دیگری خواهد داشت، زمانی که شایعه این است که ماسک و مدیرعامل جدید توییترش، لیندا یاکارینو (که خود یک کهنه کار برجسته صنعت تبلیغات است) از Cannes Lions بازدید خواهند کرد. را رویداد صنعت تبلیغات، جایی که بسیاری از غول‌های فناوری، به لحاظ استراتژیک، برای ادای احترام ظاهر شده‌اند و کمی شامپاین با کرم دنیای تبلیغاتی می‌نوشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین نکته و ترفند OxygenOS 14 که باید بدانید

با وجود اعمال و حضور او در اینجا، همانطور که ماسک آن را توصیف می کند، بیشتر کارهایی که او باید انجام دهد قبلاً انجام شده است.

ماسک گفت: «به جز چند استثنا، اکثر تبلیغ‌کنندگان بازگشته‌اند یا گفته‌اند که باز خواهند گشت، بنابراین من نسبت به آینده بسیار خوش‌بین هستم.» “در واقع من از هیچ استثنایی آگاه نیستم.”

بازسازی روابط با تبلیغ‌کنندگان ممکن است در حال حاضر تنها دستور کار ماسک – یا فرانسه – نباشد. کمپین طولانی مدتی برای وادار کردن ماسک به کاشت پرچم در فرانسه و ساخت یک کارخانه بزرگ در این کشور، ایجاد شغل و درآمد در این کشور، برای تقویت صنعت نوپای تولید باتری لیتیوم یونی کشور در شمال کشور وجود داشته است.

و این در حالی است که فرانسه، از قضا، کسب‌وکار ایلان را در جاهای دیگر نیز تهدید می‌کند: تنها دو هفته پیش بود که وزیر دیجیتال فرانسه تهدید کرد که توییتر را نه تنها در فرانسه، بلکه در کل اتحادیه اروپا ممنوع می‌کند، اگر به نادیده گرفتن ادامه دهد. قوانین آن در مورد جلوگیری از اطلاعات نادرست

با این حال، به نظر می رسد توپ، در کل، در زمین ماسک است – نه سازمان دهنده صنعت تبلیغات و نه فرانسه.

سؤالات سخت، سؤالات ناشیانه، سؤالات منفی واقعاً در اینجا روی میز نبودند. و البته، شهرت بیش از حد ماسک – که مانند یک آدرنالین در رویداد VivaTech عمل کرد – به یک مکان بزرگ نیاز داشت. او نه در خود سالن کنفرانس اکسپو، بلکه در یک مکان مجاور، به نام The Dome، با ظرفیت نزدیک به 4000 نفر، و جایی که دیگران در گذشته مانند مارک زاکربرگ نیز در آن حضور داشتند، صحبت کرد.

ماسک در مورد برنامه های خود برای توییتر و X.ai گفت که “امیدوارم که آنها نیروی مثبتی برای تمدن باشند.”

او همچنین به صحبت در مورد علاقه قلبی خود به زنده نگه داشتن شعله اینترنت، و اولین جاه طلبی های خود برای ایجاد نشانی در جهان، و اینکه چگونه این یک زاویه تکنولوژیکی گرفت، تغییر کرد.

«این فلسفه کنجکاوی است. برای پی بردن به ماهیت جهان و معنای زندگی چه کاری می توانیم انجام دهیم؟» او گفت. این پایه و اساس است… این فلسفه اصلی من است.

او همچنین گفت که از فروش پی پال به eBay در سال ها پیش پشیمان نیست.

او گفت: “اگر من هنوز روی پی پال کار می کردم، تسلا و اسپیس ایکس وجود نداشتند.”

در زمینه ، او به موضع خود ادامه داد که هوش مصنوعی – علیرغم اینکه خودش یکی از بنیانگذاران اولیه OpenAI بود و اکنون روی X.ai کار می کند – به نرده های محافظ بیشتری نیاز دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بن کردن یا لغو بن شخصی در Discord

او در مورد بحث های جاری در مورد توسعه هوش مصنوعی و اینکه آیا خطری دارد یا خیر، گفت: «برای ثبت، فکر می کنم باید مکث کنیم. “نتیجه ممکن است با هوش مصنوعی مثبت باشد، اما این همه نتیجه نیست. ممکن است در ابر هوش دیجیتال مشکلی پیش بیاید. من طرفدار مقررات هستم مردم یک داور هستند.»

لوی اشاره کرد که شما در توییتر شرط بندی بزرگی کرده اید، اما همچنین از او پرسید که چرا آن را خریده و چگونه آن را برطرف می کند.

“من احساس می کنم که چگونه این یک طرف یا آن طرف تغییر کرد. من نگران بودم که توییتر تأثیر منفی بر تمدن داشته باشد، تأثیر مخربی دارد.» “امید و آرزوی من این بود که آن را تغییر دهم و یک نیروی مثبت باشم.” (تشویق های بزرگ را دریافت کنید.)

ماسک ادعا کرد که اگر شخصی یک کاربر معمولی باشد، اکثر مردم می‌گویند تجربه‌اش بهبود یافته است، با اشاره به ریشه‌کن کردن ربات‌ها (90 درصد حذف) و بهره‌کشی از کودکان (95 درصد حذف شده) و در مورد منبع باز الگوریتم.

سپس چندین بازجو دیگر از جمله کریستل هیدمان، مدیر عامل اورنج که در توییتر در مورد اطلاعات نادرست دراز کشید، به صحنه آورده شدند. مانند دیگر ادعاهای او در توییتر، به جای پاسخ به این که او منحرف شده و در مورد اهمیت آزادی بیان صحبت کرده است، و اگر از آن سوء استفاده کنید، با عواقبی برای دسترسی خود مواجه خواهید شد.

او گفت: «ما آن را نوعی آزادی بیان می نامیم، اما نه آزادی دسترسی. “شما می توانید چیزهای توهین آمیز بگویید، اما پس از آن محتوای شما کاهش می یابد.”

آیا احساس می کنید صنعت تولید تبلیغات توسط هوش مصنوعی تهدید می شود؟

ماسک با لحن زیادی گفت: «به هیچ وجه. “این کاملا بی خطر است.” سپس جدی شد و اضافه کرد: “هوش مصنوعی به سادگی یک نیروی مخرب عظیم خواهد بود… هوش مصنوعی بسیار باهوش تر از باهوش ترین انسان است.”

آسمیتا دوبی، مدیر ارشد دیجیتال لورآل، واقعاً سؤال درستی را مطرح کرد: او پرسید چگونه می‌توانید دوباره اعتماد تبلیغ‌کنندگان را جلب کنید. آیا مدیر عامل جدید می تواند کاری را که باید انجام دهد انجام دهد؟ باز هم، در پاسخ به طور کلی مثبت او، جزئیات کمی وجود دارد. همه چیز در مورد پیام رسانی است، نه ریز و درشت. او گفت: «من فکر می‌کنم که او در رسیدگی به این نگرانی‌ها کار بزرگی انجام خواهد داد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FskXSr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *