ما در مرحله هرس اخراج های فنی هستیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ما در مرحله هرس اخراج های فنی هستیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکستی درباره کسب و کار استارت‌آپ‌ها، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل‌ها را باز می‌کنیم.

وقت آن است که به عقب تکیه کنیم، دوستان من، و نگاهی به هفته ای که به تازگی داشتیم بیاندازیم. اکنون در تابستان در این بخش از جهان، آیا ما چیزهایی را برای صحبت کردن کم می کنیم؟ شانسی نیست. در اینجا خلاصه از مری ان و الکس:

  • یک مدل جدید چینی ما را به این فکر انداخت که واقعاً چه کسی در جنگ هوش مصنوعی پیروز خواهد شد و آیا دولت‌ها نقشی را ایفا خواهند کرد – شاید نه نقشی که آنها انتظار دارند.
  • مؤسسی که Founders Fund تأمین مالی کرده است، اکنون در حال تأمین مالی سایر مؤسسان در Founders Fund است: بله.
  • با پایبندی به موضوع سرمایه گذاری، آیا مدل های هوش مصنوعی در سرمایه گذاری ممکن است در واقع یک چشم انداز کم سوگیری برای کارآفرینان ایجاد کنند؟ Connetic Ventures اینطور فکر می کند!
  • دو خبر خوب: اخراج‌های فنی به‌طور چشمگیری کاهش یافته است و کاهش نرخ تورم می‌تواند نوید پایان افزایش نرخ بهره باشد که می‌تواند ارزش‌گذاری فناوری را تقویت کند. یا حداقل برش مقداری از فشار
  • در نهایت، همانطور که توییتر همان کاری را انجام می‌دهد که معمولاً وقتی سرویس رقیب شروع به کار می‌کند، از خود پرسیدیم که سایر سرویس‌های رسانه‌های اجتماعی چگونه انجام می‌دهند. ما با برخی از دیگران بیشتر آشنا هستیم.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ بازی برای Counter-Strike 2 زیر 1000 دلار

مثل همیشه، Equity برای شما روشن و اوایل صبح دوشنبه باز خواهد گشت. به زودی صحبت می کنیم!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه گران TechCrunch همچنین دارای یک نمایش عالی در کریپتو، آ نشان می دهد که با بنیانگذاران مصاحبه می کند، یکی که جزئیات چگونگی جمع شدن داستان های ما و بیشتر!

ما در مرحله اخراج فنی توسط ترزا لوکونسولو هستیم که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jPJqGM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *