مدیلینک میدلندز از طریق صندوق رفاه مشترک بودجه دریافت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیلینک میدلندز 271,872 پوند از دولت بریتانیا از طریق صندوق رفاه مشترک دریافت کرده است تا از رشد کسب و کار حمایت کند به صنعت فناوری پزشکی و سلامت در سراسر شهر ناتینگهام.

کسب‌وکارهای Medtech و علوم زیستی در ناتینگهام از حمایت، اتصال و همکاری ارائه شده توسط انجمن تخصصی صنعت علوم زیستی پس از پیشنهاد موفقیت‌آمیز آن با شورای شهر ناتینگهام برای عضویت در صندوق رفاه مشترک بریتانیا بهره‌مند خواهند شد.

صندوق شکوفایی مشترک بریتانیا (UKSPF) بخشی از دستور کار دولت بریتانیا است که تا مارس 2025 2.6 میلیارد پوند بودجه برای سرمایه گذاری محلی ارائه می کند. هدف این صندوق بهبود غرور در محل و افزایش شانس زندگی در سراسر بریتانیا برای سرمایه گذاری در این کشور است. جوامع و مکان، حمایت از کسب و کار محلی، مردم و مهارت ها.

بخشی از صندوق حمایت از کسب و کارهای محلی UKSPF، صندوق رشد کسب و کار با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای دارای نوآوری و تحقیق و توسعه، و ارائه پشتیبانی اختصاصی اختصاصی به منظور رشد بهره وری کسب و کار، افزایش استخر کسب و کار محلی و ایجاد رشد در اقتصاد است. . هدف اصلی آن حمایت از رشد بالا، مشاغل و بخش‌های با ارزش بالا و همچنین بخش‌هایی است که برای ناتینگهام مهم یا مهم هستند.

پروژه مدیلینک میدلندز به عنوان یکی از چهار سازمانی که کمک مالی برای رشد کسب و کار اعطا کرده است، بر ارائه حمایت های تجاری و نوآوری به شرکت هایی که در حال حاضر در بخش علوم زیستی و فناوری پزشکی در ناتینگهام هستند یا در حال انتقال به آن هستند، تمرکز خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که ناتینگهام همچنان به رسمیت شناخته می شود. در سطح جهانی به عنوان شهری برای نوآوری های پیشگام در فناوری پزشکی و سلامت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 روش برتر برای رفع عدم اتصال Steam به اینترنت در ویندوز

مدیر اجرایی مدیلینک میدلندز سایمون هیمسورث گفت: «ما خوشحالیم که این بودجه را تأمین کرده‌ایم که از آن برای کمک به تحریک فرهنگ نوآوری در سراسر ناتینگهام و توسعه بیشتر اکوسیستم جامع، یکپارچه و هماهنگ علوم زیستی برای حمایت از شرکت‌ها استفاده خواهیم کرد. ایده های خود را به بازار تسریع کنند.

مدیلینک میدلندز چندین سال است که به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ناتینگهام پشتیبانی نوآوری ارائه می‌کند. با استفاده از دانش و شبکه های فرابخشی ما در سراسر صنعت پزشکی و علوم زیستی، این پروژه ما را قادر می سازد تا از شرکت های بیشتری در شهر حمایت کنیم تا مزیت رقابتی خود را افزایش دهیم و همکاری با تامین کنندگان و شرکای صنعت، تحقیقات دانشگاهی، NHS، محلی را تسهیل کنیم. دولت و سایر ذینفعان بخش

ما متعهد به ارائه فرصت‌هایی برای رشد کسب‌وکار در مناطق میدلندز شرقی و غربی هستیم و منتظر نتایج سایر برنامه‌های مناقصه هستیم که امیدواریم این امکان را برای ما فراهم کند تا سابقه ای برای ارائه پشتیبانی علوم زیستی در کل میدلندز ایجاد کنیم. .

بخش علوم زیستی در ناتینگهام به‌طور باورنکردنی متنوع است و نوآوری‌ها و فناوری‌های زیادی برای رسیدگی به مسائل اجتماعی-اقتصادی و بهداشتی در حال توسعه هستند. از طریق پشتیبانی اضافی، این نوآوری‌ها می‌توانند از طریق فرآیند توسعه توسعه یافته و تسریع شوند و می‌توانند نقشی کلیدی در «همسطح‌سازی» شهر ناتینگهام ایفا کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین کیس اپل آی‌پد نسل 10 با کیبورد

رابرت دیکسون، رئیس رشد کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری داخلی در شورای شهر ناتینگهام، افزود: «ما خوشحالیم که مدیلینک میدلندز از بودجه UKSPF ما برای ارائه پشتیبانی تجاری برای بخش علوم زیستی در ناتینگهام استفاده می‌کند. ناتینگهام بر اساس نقاط قوت دو دانشگاه، خانه BioCity/Pioneer Group، که موفق‌ترین انکوباتور علوم زیستی در اروپا است، و Boots – خرده‌فروش برتر سلامت و رفاه در بریتانیا، ناتینگهام یک خانه مهم ملی برای بسیاری از مشاغل جدید علوم زیستی است. . ما مطمئن هستیم که مدیلینک میدلندز می تواند با مفهوم ایجاد هم افزایی بین تجارت، تحقیقات دانشگاهی و NHS و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، از کسب و کارها برای رشد حمایت کند.

پروفسور استیو مورگان، مدیر مرکز فناوری‌های بهداشت و درمان در دانشگاه ناتینگهام، اظهار داشت: «ما مفتخریم که با مدیلینک میدلندز در این پروژه هیجان‌انگیز با شورای شهر ناتینگهام همکاری می‌کنیم. بخش فن‌آوری‌های پزشکی در ناتینگهام پرجنب‌وجوش و در حال رشد است، و ما خوشحالیم که می‌توانیم با حمایت از پذیرش و انطباق دانش و نوآوری جدید برای مشاغل محلی، نقش خود را در تسهیل رشد بیشتر ایفا کنیم.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uDrYvu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *