نتفلیکس وب سایت خود را بر اساس سرویس پخش داستانی «آینه سیاه» راه اندازی کرد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نتفلیکس خود را بر اساس سرویس پخش داستانی «آینه سیاه» راه اندازی کرد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بعد از اینکه اولین قسمت از فصل ششم «آینه سیاه» برای سرگرمی در نتفلیکس در فضای مجازی پخش شد، پخش کننده هم اکنون به شوخی می‌پیوندد. نتفلیکس دو وب‌سایت مبتنی بر «Streamberry»، سرویس پخش جعلی از مجموعه‌های آنتولوژی طنز راه‌اندازی کرد.

نتفلیکس Streamberry.tv را ایجاد کرد، یک کپی دقیق از پلتفرم خیالی که شخصیت‌های سریال را در خود دارد. غول استریم همچنین youareawful.com را راه اندازی کرد، که در آن کاربران می توانند عکس های خود را برای تبدیل شدن به موضوع نمایش Streamberry آپلود کنند.

استریمبری در قسمت اول «آینه سیاه» حضور داشت، جایی که جوآن، یک کارمند خسته در یک شرکت فناوری، متوجه می‌شود که زندگی او در یک برنامه تلویزیونی جدید به نام «جوان وحشتناک است» با بازی سلما هایک تکرار می‌شود. سرویس استریم پارودی دقیقاً شبیه نتفلیکس است، از جمله همان رابط کاربری و نویز کلاسیک «Tudum» مقدماتی.

(این داستان TechCrunch حاوی اسپویل است.)

وب‌سایت تبلیغاتی جدید، streamberry.tv، به کاربران اجازه می‌دهد تا این سرویس استریم را تصور کنند که دارای کارت‌های عنوانی است که شخصیت‌های فصل‌های گذشته، مانند ستاره پاپ اشلی او (با بازی مایلی سایرس) و شرکت‌کننده مسابقه خوانندگی، بینگ (دانیل کالویا) را نشان می‌دهد. هنگامی که کاربران روی عناوین کلیک می کنند، به قسمت مربوطه نتفلیکس هدایت می شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در حالی که همه در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند، استارت آپ های HRtech بی سر و صدا به سمت بازار 24 میلیارد دلاری می روند.

طرفداران این مجموعه همچنین می توانند برای “ثبت نام” در این سرویس به سایت youareawful.com مراجعه کنند. از آنها خواسته می شود نام و عکس خود را وارد کنند و پوستری از کاربر به عنوان ستاره قسمت بعدی دنیای “هیجان انگیز است” ایجاد می شود.

با این حال، درست مانند اپیزود «آینه سیاه»، خواندن چاپ دقیق آن مهم است. قبل از ارسال یک سلفی، این وب‌سایت خاطرنشان می‌کند که عکس «ممکن است در یک بیلبورد قرار گیرد» و کاربران باید با «استفاده نتفلیکس از تصویر من برای کمپین بازاریابی خود موافقت کنند». نتفلیکس همچنین پیوندی به سند شرایط و ضوابط دارد.

این اشاره ای است به صحنه ای از اپیزود که در آن وکیل جوآن به او می گوید که وقتی برای استریمبری ثبت نام کرد، حقوق مشابه دیجیتالی خود را امضا کرد. Streamberry کاربران خود را از طریق دستگاه‌های شخصی‌شان رصد می‌کند و به پخش‌کننده اجازه می‌دهد تا یک نمایش CGI درباره آنها تولید کند.

«Joan Is Awful» با توجه به بازی‌های سرگرم‌کننده در خود نتفلیکس و همچنین توضیحاتی در مورد و آینده استریم، مسلماً بیشترین مورد مورد بحث این فصل بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DZpCQJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *