نحوه اضافه کردن متن جایگزین به پست های اینستاگرام در آیفون و اندروید

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه اضافه کردن متن جایگزین به پست های اینستاگرام در و اندروید
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اینترنت تاثیری انقلابی بر زندگی ما داشته است. خوشبختانه، تلاش‌هایی برای تبدیل اینترنت به مکانی فراگیر انجام شده است و ویژگی‌های دسترسی بسیاری وجود دارد که افراد کم بینا را قادر می‌سازد تا به دنیای دیجیتال دسترسی داشته باشند. یکی از این ویژگی ها متن های جایگزین است و اینستاگرام آن را در پلتفرم خود قرار داده است. برای آگاهی از نحوه افزودن و دیدن متن‌های جایگزین در پست‌های اینستاگرام، ادامه مطلب را بخوانید.

به اینستاگرام برای افزودن چنین قابلیتی اعتبار می‌دهیم، و ما از این که به‌نظر می‌رسد دائماً ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌کنند، قدردانی می‌کنیم. اگر به متن‌های جایگزین بازگردیم، اگر تولیدکننده محتوا هستید و دائماً برای تعامل بهتر تلاش می‌کنید، مفید هستند. هنگامی که نحوه افزودن متن جایگزین را یاد گرفتید، نکاتی را نیز به شما ارائه خواهیم داد تا مؤثر واقع شوند. شروع کنیم.

متن جایگزین در اینستاگرام چیست؟

متن‌های جایگزین یا متن‌های جایگزین، توصیفی از تصویری هستند که می‌تواند توسط یک صفحه‌خوان با صدای بلند خوانده شود تا فرد مبتلا به اختلالات بینایی بتواند آنچه را که می‌خواهید از طریق تصویر منتقل کنید، درک کند. این یک راه عالی برای اطمینان از دسترسی شما به همه از طریق تصاویر است، بنابراین آنها را در دسترس تر و قابل جستجوتر می کند.

اینستاگرام تمهیداتی برای اضافه کردن متن های جایگزین برای تصاویر شما در نظر گرفته است. اجازه دهید در مورد چرایی اهمیت آن بیشتر بفهمیم.

چرا متن های Alt در اینستاگرام مهم هستند؟

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا متن های جایگزین در اینستاگرام اهمیت دارند اگر تولید کننده محتوا هستید:

  • دسترسی را افزایش می دهد: همانطور که قبلا ذکر شد، افزودن متن‌های جایگزین به پست‌های اینستاگرام تضمین می‌کند که همه می‌توانند بفهمند عکس شما چه چیزی را می‌خواهد منتقل کند.
  • قابلیت جستجو را بهبود می بخشد: الگوریتم اینستاگرام کلیدواژه هایی را که در متن های جایگزین خود استفاده می کنید در نظر می گیرد. از این رو، تضمین می کند که پست شما می تواند به راحتی از طریق کلمات کلیدی جستجو شود.
  • به شناسایی طاقچه کمک می کند: وقتی از متن های جایگزین در پست های خود استفاده می کنید، اینستاگرام به راحتی می تواند نوع محتوایی را که آپلود می کنید تشخیص دهد و شانس بیشتری برای ارتباط با مخاطبان همفکر خود خواهید داشت.
  • شانس بهتر در پست های ویژه: اگر به طور مداوم از متن های جایگزین در پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید، شانس بیشتری برای نمایش پست های شما در تب “پیشنهاد شده برای شما” در اینستاگرام وجود دارد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه فاز ماه و برنامه تقویم ماه برای اندروید

اینها برخی از دلایلی است که چرا متن های جایگزین در اینستاگرام می توانند تعامل پست های شما را بهبود بخشند. در مرحله بعد، اجازه دهید نگاهی به نحوه اضافه کردن متن های جایگزین به پست های اینستاگرام بیندازیم.

نحوه اضافه کردن متن جایگزین به عکس اینستاگرام

هنگامی که می خواهید پست های جدید اینستاگرام را آپلود کنید، متن های جایگزین را می توان به آن اضافه کرد. هنگامی که آن را اضافه می کنید، کاربر می تواند با استفاده از یک سرویس صوتی در تلفن خود به آن دسترسی داشته باشد. با این حال، متن های جایگزین نیز قابل ویرایش هستند، و همچنین می توانید آنها را به تمام پست های قدیمی خود که حاوی آن نیستند اضافه کنید.

در چند بخش بعدی مقاله به بقیه آن خواهیم پرداخت، اما ابتدا اجازه دهید نگاهی به نحوه افزودن متن جایگزین به پست اینستاگرام بیندازیم.

مرحله 1: اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید و روی دکمه «+» ضربه بزنید تا یک پست جدید اضافه کنید.

گام 2: یک عکس از کتابخانه خود انتخاب کنید.

مرحله 3: روی Next ضربه بزنید و وقتی به صفحه فیلترها رسیدید دوباره Next را انتخاب کنید.

مرحله 4: در صفحه تنظیمات پست بر روی Advanced Settings ضربه بزنید.

مرحله 5: روی «نوشتن متن جایگزین» ضربه بزنید.

مرحله 6: اطلاعاتی را که تصویر را توصیف می کند در قسمت متن جایگزین وارد کنید و روی Done ضربه بزنید.

اکنون می توانید عکس خود را طبق معمول در اینستاگرام قرار دهید و متن جایگزین به پست شما اضافه خواهد شد. با این حال، اگر اکنون این ویژگی را کشف کرده‌اید و می‌خواهید متن‌های جایگزین را به پست‌های اینستاگرام خود اضافه کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

متن جایگزین را به پست های قدیمی اینستاگرام ویرایش یا اضافه کنید

در اینجا آمده است که چگونه می‌توانید متن جایگزین را برای یک پست موجود ویرایش کنید یا متن‌های جایگزین را به پستی اضافه کنید که در ابتدا حاوی آن نبود.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را راه اندازی کنید و پستی را که می خواهید متن جایگزین را ویرایش یا اضافه کنید باز کنید.

گام 2: روی نماد سه نقطه روی پست ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Edit Post ضربه بزنید.

مرحله 4: روی گزینه Edit Alt Text در گوشه سمت راست پایین پست ضربه بزنید.

مرحله 5: اکنون می توانید متن جایگزین را به پست های خود اضافه کنید یا متن جایگزین اضافه شده فعلی را ویرایش کنید. پس از اتمام افزودن متن ALT روی Done ضربه بزنید.

به این ترتیب می توانید متن جایگزین را در پست های اینستاگرام خود اضافه یا ویرایش کنید. با این حال، این متن‌های جایگزین در اینستاگرام تنها در صورتی مؤثر هستند که کاملاً منطقی باشند و آنها را به روش صحیح اضافه کنید. بنابراین، اجازه دهید به نکاتی برای نوشتن متن های جایگزین موثر در اینستاگرام نگاهی بیندازیم.

چگونه متن های جایگزین موثر در اینستاگرام بنویسیم

در حالی که برای هر عکسی یک متن جایگزین می نویسید، باید آن را به گونه ای بنویسید که فرد بتواند تنها با شنیدن توضیحات نوشته شده، تصویر را تجسم کند. برای رسیدن به این هدف، می توانید از برخی از نکات زیر استفاده کنید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تیک تایید شده آبی به جیمیل می آید

به نکته بنویسید: در حالی که ارائه یک توصیف مناسب از تصویر خود بدون از دست دادن جزئیات مهم است، اما همچنین مهم است که مختصر و دقیق باشد. به این ترتیب، شنونده می تواند به سرعت جزئیات را درک کند. اما اگر توضیحات شما ادامه یابد، ممکن است جایی برای سردرگمی و ابهام وجود داشته باشد.

متن های جایگزین مرتبط بنویسید: حفظ ارتباط در هنگام نوشتن متن های جایگزین مهم است. این به اینستاگرام کمک می کند تا پست شما و جزئیات مهم آن را شناسایی کند تا آن را در دسته بندی مناسب طبقه بندی کند. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات تصویر شما ممکن است مرتبط نباشد. بنابراین، شنونده ای خوشحال خواهد شد که مرتبط ترین جزئیات عکس اینستاگرام شما را بشنود و بفهمد.

یک توضیح فقط متنی بنویسید: از استفاده از ایموجی ها، هشتگ ها یا کاراکترهای خاص در متن های جایگزین خودداری کنید. ساده نگه داشتن آن تا حد زیادی برای افرادی که به متن های جایگزین شما دسترسی دارند مفید خواهد بود.

سادگی را حفظ کنید: استفاده از واژگان ساده هنگام نوشتن متن جایگزین ضروری است. پس از همه، هدف این است که تصویر خود را به ساده ترین شکل ممکن برای شنونده ترسیم کنید.

در اینجا یک نمونه کوچک از متن های جایگزین برای دو پست اینستاگرام ما آورده شده است. ما از برخی از نکات ذکر شده در بالا استفاده کرده‌ایم تا توصیفی ارائه کنیم که به راحتی درک شود که تصویر سعی دارد چه چیزی را منتقل کند.

تصویر 1: «تصویری که از بینندگان می‌پرسد که از کدام برنامه رسانه اجتماعی در میان اینستاگرام، فیس‌بوک، کلاب‌هاوس، بی‌ریال، و ردیت بیشتر استفاده می‌کنند».

تصویر 2: “عکسی نزدیک از نمای پشت گوشی Asus ROG”.

شما بروید. این تنها چیزی است که در مورد نحوه نوشتن متن های جایگزین برای پست های اینستاگرام باید بدانید. با این حال، اگر سؤالات بیشتری دارید، به بخش سؤالات متداول ما در زیر نگاهی بیندازید.

سوالات متداول در مورد متن های ALT اینستاگرام

1. متن های جایگزین چه تفاوتی با زیرنویس دارند؟

زیرنویس ها لزوماً توصیف تصویر نیستند، در حالی که متن جایگزین یک ویژگی دسترسی است که به افراد کم بینا کمک می کند تا تصویر را درک کنند.

2. آیا می توانید متن های جایگزین را در یک پست اینستاگرام ببینید؟

شما نمی توانید متن جایگزین را در یک پست اینستاگرام ببینید. با این حال، اگر بخواهید آن را ویرایش کنید، می توانید متن جایگزین را در پست اینستاگرام خود مشاهده کنید.

درج متن های جایگزین در اینستاگرام

امیدواریم این مقاله به شما در درک نحوه اضافه کردن متن های جایگزین در اینستاگرام کمک کند. در حالی که توسعه فناوری در دنیای امروز افزایش چشمگیری دارد، ما همچنین از تلاش برای توسعه ابزارهای دسترسی قدردانی می کنیم تا همه از مزایای آن بهره مند شوند. بیایید امیدوار باشیم که چیزهای بیشتری در راه است!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OLk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *