نحوه ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع نحوه ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی در می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

با گذشت زمان، Spotify عادت های گوش دادن شما را یادداشت می کند و موسیقی را بر این اساس توصیه می کند. لیست پخش سالانه Spotify Wrapped نمونه خوبی از این موضوع است. و با استفاده از لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify، می توانید این ویژگی را به حیوانات خانگی خود نیز گسترش دهید.

 

نحوه ایجاد و اشتراک گذاری لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify

در حالی که برای دریافت لیست پخش Spotify Pet نیازی به اشتراک ممتاز ندارید، برای ایجاد آن به یک وب نیاز دارید. در حال حاضر، گزینه حیوان خانگی فقط برای سگ، گربه، پرنده، همستر و ایگوانا در دسترس است. علاوه بر این، هیچ گزینه مستقیمی برای ایجاد آن در برنامه های موبایل و در دسترس نیست. بنابراین، چگونه یک لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify ایجاد کنیم؟ برای دانستن به خواندن ادامه دهید.

Spotify Pet لیست پخش چیست و چرا باید آن را ایجاد کنید

برای اطمینان از اینکه حیوانات خانگی شما در سرگرمی گنجانده شده اند، Spotify ویژگی Pet Playlist را معرفی کرد. Spotify با استفاده از داده های علمی از عادات گوش دادن منحصر به فرد حیوان انتخاب شده، آهنگ های قبلاً گوش داده شده شما را بررسی می کند و آهنگ های مربوطه را انتخاب می کند. و برای اطمینان از اینکه لیست پخش متناسب با حیوان خانگی شما است، یک پرسشنامه کوتاه با سؤالات اساسی در مورد شخصیت حیوان خانگی به شما داده می شود.

لیست پخش Spotify برای حیوانات خانگی

هنگامی که هر دو بخش از اطلاعات در دسترس هستند، Spotify آهنگ‌هایی را که با آن‌ها مطابقت دارند در یک لیست پخش جداگانه حیوانات خانگی جمع‌آوری می‌کند. اگر به دنبال لذت بردن از وقت من با حیوان خانگی خود هستید، می توانید این لیست پخش را ایجاد کنید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که آنها به آهنگ های اضافه شده در این لیست پخش پاسخ دهند.

چگونه یک لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify ایجاد کنیم

برای ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify، ابتدا باید با استفاده از یک مرورگر وب به برخی از سوالات پاسخ دهید. این به Spotify کمک می کند تا آهنگ های مربوطه را به لیست پخش اضافه کند. و در حالی که ما از دسکتاپ استفاده می کنیم، می توانید از مرورگر وب در دستگاه تلفن همراه خود نیز برای ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر، در اینجا یک نگاه گام به گام است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه جلوی ظاهر شدن Google Translate در اپلیکیشن ها را بگیریم

توجه: قبل از ادامه، مطمئن شوید که در مرورگر وب انتخابی وارد حساب Spotify خود شده‌اید.

مرحله 1: صفحه Spotify برای حیوانات خانگی را در هر مرورگر وب باز کنید.

مرحله 2: در اینجا، روی Let's Go کلیک کنید.

باز کردن لیست پخش حیوانات خانگی

مرحله 3: سپس، حیوان خانگی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب آن، روی Next کلیک کنید.

حیوان خود را انتخاب کنید

مرحله 4: به برخی از سوالات مربوط به شخصیت حیوان خانگی خود پاسخ دهید. ابتدا از نوار لغزنده استفاده کنید تا نشان دهید حیوان خانگی شما چقدر پرانرژی یا آرام است. سپس روی Next کلیک کنید.

نوع سگ را انتخاب کنید

مرحله 5: سپس، نوار لغزنده را حرکت دهید تا نشان دهید حیوان خانگی شما چقدر خجالتی یا دوستانه است. پس از اتمام، روی Next کلیک کنید.

شخصیت را انتخاب کنید

مرحله 6: از نوار لغزنده استفاده کنید تا نشان دهید که شخصیت حیوان خانگی شما چقدر بی تفاوت یا کنجکاو است و روی Next کلیک کنید.

شخصیت حیوانی را انتخاب کنید

مرحله 7: نام حیوان خانگی خود را وارد کنید. همچنین می توانید تصویر حیوان خانگی خود را اضافه کنید یا آن را به عنوان الگوی پیش فرض بگذارید. روی Next کلیک کنید.

لیست پخش ایجاد کنید

مرحله 8: کمی صبر کنید تا Spotify از ورودی شما استفاده می کند و لیست پخشی را بر اساس آن جمع آوری می کند. روی Listen Now کلیک کنید.

اکنون گوش دادن را انتخاب کنید

لیست پخش Spotify Pet شما اکنون آماده است. به طور خودکار در برنامه Spotify یا صفحه مرورگر وب باز می شود.

چگونه لیست پخش حیوان خانگی خود را در Spotify پیدا کنید

پس از ایجاد یک لیست پخش حیوانات خانگی، اینجا باقی می ماند. این بدان معناست که شما می توانید آن را هر زمان که بخواهید برای حیوان خانگی خود بازی کنید. در اینجا نحوه دسترسی به آن در برنامه Spotify آمده است.

مرحله 1: برنامه Spotify را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

مرحله 2: از گزینه‌های منو، روی Library ضربه بزنید.

توجه: اگر از برنامه دسک‌تاپ Spotify استفاده می‌کنید، از منوی کناری روی Library کلیک کنید.

مرحله 3: در اینجا، روی لیست پخش حیوانات خانگی مربوطه ضربه بزنید.

کتابخانه Spotify را باز کنید

پس از باز شدن لیست پخش، هر آهنگی را برای حیوان خانگی خود در Spotify پخش کنید. همچنین می توانید مراحل بالا را برای باز کردن هر لیست پخش حیوانات خانگی دیگر در برنامه Spotify تکرار کنید.

امتیاز: چگونه لیست پخش Spotify Pet خود را در موبایل و دسکتاپ به اشتراک بگذارید

پس از ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی، می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از این گزینه، می توانید لیست پخش را به یک حساب دیگر Spotify منتقل کنید یا آن را از طریق هر برنامه رسانه اجتماعی موجود به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Coveris یک مرکز بازیافت جدید افتتاح می کند

روی دسکتاپ

مرحله 1: برنامه دسکتاپ Spotify را باز کنید. از گزینه های منو، روی Library کلیک کنید.

مرحله 2: روی لیست پخش حیوانات خانگی مربوطه کلیک کنید.

مرحله 3: به لیست پخش بروید و روی نماد سه نقطه کلیک کنید.

لیست پخش حیوان خانگی خود را باز کنید

مرحله 4: به اشتراک گذاری بروید و گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

لیست پخش حیوان خانگی خود را به اشتراک بگذارید

روی موبایل

مرحله 1: Spotify را باز کرده و از گزینه‌های منو روی نماد کتابخانه ضربه بزنید.

مرحله 2: روی لیست پخش حیوانات خانگی مربوطه ضربه بزنید.

مرحله 3: وقتی لیست پخش باز شد، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید.

مرحله 4: به پایین بروید و روی اشتراک‌گذاری ضربه بزنید.

مرحله 5: گزینه مربوطه را انتخاب کنید یا پیوند اشتراک‌گذاری را کپی کنید.

پیوند را جداگانه جای‌گذاری کنید یا از گزینه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری لیست پخش حیوان خانگی Spotify با دیگران استفاده کنید.

 

سوالات متداول برای ایجاد لیست پخش حیوانات خانگی Spotify

1. آیا می توانید بیش از یک لیست پخش برای حیوانات خانگی خود در Spotify ایجاد کنید؟

بله، شما می توانید بیش از یک لیست پخش حیوانات خانگی Spotify ایجاد کنید. برای این کار لینک بالا را دنبال کنید و صفحه Pet Playlist را باز کنید. سپس، حیوان خانگی خود را انتخاب کنید و سوالات را ادامه دهید.

2. آیا لیست پخش حیوانات خانگی شما در Spotify عمومی است؟

پس از ایجاد، لیست پخش حیوانات خانگی شما در Spotify عمومی می شود. می توانید از تنظیمات حریم خصوصی Spotify استفاده کنید و در صورت نیاز آن را خصوصی کنید.

3. آیا می توانید آهنگ هایی را از لیست پخش حیوانات خانگی خود در Spotify اضافه یا حذف کنید؟

Spotify Pet Playlists مانند هر لیست پخش دیگری عمل می کند. در صورت لزوم می توانید آهنگ ها را اضافه یا حذف کنید.

4. اگر گزینه Pet Playlist در Spotify قابل مشاهده نباشد چه باید کرد؟

اگر نمی‌توانید لیست پخش حیوانات خانگی را ببینید، برنامه Spotify را مجدداً راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، می‌توانید کش Spotify را پاک کرده و دوباره بررسی کنید. اگر لیست پخش همچنان قابل مشاهده نیست، از راه های ذکر شده در بالا برای ایجاد لیست دیگری در Spotify استفاده کنید.

Spotify برای حیوانات خانگی شما

لیست های پخش Spotify که به طور ویژه انتخاب شده اند مطابق با سلیقه شما طراحی شده اند. با برداشتن یک قدم جلوتر، لیست پخش حیوانات خانگی در Spotify به شما و حیوان خانگی شما پاسخ می دهد. امیدواریم این مقاله به روشن شدن بیشتر در مورد چیستی آن و نحوه ایجاد آن در Spotify کمک کرده باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rLxNqe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *