نحوه ایجاد یک رویداد در فیس بوک در 5 مرحله آسان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا می خواهید برای یک رویداد هیجان انگیز در زندگی خود برنامه ریزی و تبلیغ کنید؟ شما می توانید از بهترین مهارت های اجتماعی خود برای انتشار این خبر و فروش آن بلیط ها استفاده کنید. بیایید نحوه ایجاد یک رویداد در را در 5 مرحله آسان بیاموزیم!

تنظیم رویداد در فیس بوک کاملا رایگان است و می توانید با بیش از دو میلیارد کاربر فیس بوک در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. از زنده تا محلی، می‌توانید رویداد خصوصی خود را فقط با مهمانان منتخب تنظیم کنید و فیس‌بوک را برای کسانی که می‌خواهند به صورت آنلاین شرکت کنند، به صورت زنده تنظیم کنید.

در این مقاله، بیایید نحوه ایجاد یک رویداد در فیس بوک و اشتراک گذاری آن را بررسی کنیم. همچنین یاد خواهید گرفت که آن را به عنوان خصوصی یا عمومی با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنید.

همچنین بخوانید: چگونه با یک کلیک دوستان خود را در فیس بوک دعوت کنیم؟

نحوه ایجاد یک رویداد در فیس بوک

برای ایجاد یک رویداد در فیس بوک مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

وارد حساب فیس بوک خود شوید: را در مرورگر وب دلخواه خود باز کنید. وارد حساب کاربری خود شوید و یک پنجره فید خبری ظاهر می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فناوری چاپ 4 بعدی می تواند اعصاب را تحریک کرده و درمان کند

کلیک کنید بر روی مناسبت ها پس از ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را فشار دهید. (می توانید رویدادها را در منوی سمت چپ پیدا کنید. اگر نه، روی آن کلیک کنید بیشتر و سپس ادامه دهید)

پنجره ای با تمام رویدادهای قبلی شما ظاهر می شود. اگر قبلاً هیچ رویدادی ایجاد نکرده‌اید، فیس‌بوک پیام مورد نظر را به شما نشان می‌دهد هیچ رویدادی یافت نشد.

برای ایجاد یک رویداد جدید فیس بوک، روی ایجاد رویداد جدید. یک پنجره جدید با جزئیات رویداد که باید پر کنید ظاهر می شود.

در این رویداد به جزئیات زیر توجه کنید: تاریخ و زمان شروع و پایان، شخص یا مجازی و جزئیات رویداد.

تنظیمات برگزیده رویداد را انتخاب کنید: بین زمان و جزئیات رویداد، می‌توانید انتخاب کنید که رویدادتان خصوصی یا عمومی باشد. پس از پر کردن اطلاعات مربوط به رویداد خود، ضربه بزنید ایجاد رویداد.

تنظیمات بیشتر: می توانید تنظیمات برگزیده بیشتری را به رویداد خود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک رویداد عمومی ایجاد کنید، می‌توانید تنظیمات برگزیده اضافی مانند افزودن میزبان مشترک، یادآوری تکرار رویداد، و تنظیماتی از جمله سفارشی‌سازی فهرست مهمان و تنظیمات برگزیده سرپرست را انتخاب کنید.

اگر با موفقیت انجام شود، صفحه زیر را با تمام جزئیات رویداد خود دریافت خواهید کرد. می‌توانید رویداد خود را با درج جزئیات بیشتر و یک عکس روی جلد که هدف گردهمایی خود را نشان می‌دهد تبلیغ کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بودجه بیشتر NIHR در اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز در دسترس خواهد بود

اکنون می توانید دوستان خود را با فشردن دکمه دعوت کنید دعوت دکمه سمت راست صفحه نزدیک دکمه ویرایش.

چگونه رویداد را در فیس بوک لغو کنیم؟

با رفتن به صفحه رویدادها، انتخاب سه نقطه در سمت راست صفحه و فشار دادن می‌توانید رویداد را لغو کنید. لغو رویداد.

توجه داشته باشید: شما می توانید رویداد را با توجه به گزینه های داده شده لغو یا حذف کنید. در حال لغو رویداد به همه مهمانان اطلاع می‌دهد و شما نمی‌توانید بعد از آن رویداد را ویرایش کنید. با انتخاب حذف رویداد، می توانید رویداد را حذف کنید و دیگر آن را نبینید.

مخاطبان خود را در فیس بوک پیدا کنید

ایجاد یک صفحه رویداد کافی نیست. برای سازماندهی موفقیت آمیز باید به تعداد صحیح مخاطب برسید. بازاریابی فیس بوک به شرکت کنندگان در بازدید از صفحه شما و افزایش فروش بلیط کمک می کند. می توانید از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید و با افراد بیشتری در فیس بوک ارتباط برقرار کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/btH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *