نحوه حذف نمادها یا نمادها از صفحه کلید سامسونگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6نحوه حذف نمادها یا نمادها از صفحه کلید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

راهنمایی سریع
  • دو نوع نماد یا نماد در صفحه کلید سامسونگ وجود دارد – کاراکترها یا نمادهای ویژه در ابزارها. می توانید هر دوی آنها را حذف کنید.
  • به Settings > General Management > Keyboard list and default > Samsung Keyboard > Layout بروید و نویسه های جایگزین را خاموش کنید.
  • برای حذف نوار ابزار، به تنظیمات > مدیریت عمومی > لیست صفحه کلید و پیش فرض > صفحه کلید سامسونگ > نوار ابزار صفحه کلید را خاموش کنید.

روش 1: کاراکترهای خاص را در صفحه کلید سامسونگ خاموش کنید

برای جلوگیری از ظاهر شدن کاراکترهای خاص روی صفحه کلید خود، به تنظیمات > مدیریت عمومی > فهرست صفحه کلید و پیش فرض > صفحه کلید سامسونگ > طرح بندی > نویسه های جایگزین را خاموش کنید.

کاراکترهای ویژه صفحه کلید سامسونگ خاموش می شوند

با این حال، این ویژگی فشار طولانی را غیرفعال نمی کند، زیرا کاراکترهای برجسته همچنان ظاهر می شوند. متأسفانه، هیچ راهی برای غیرفعال کردن کاراکترهای خاص وجود ندارد، اما می توانید زمان نگه داشتن صفحه کلید را تغییر دهید. با انجام این کار، باید کلیدهای صفحه کلید را برای نمایش کاراکترهای تاکیدی بیشتر نگه دارید، بنابراین تایپ ناخواسته کاراکترهای خارجی یا برجسته در متن خود را کاهش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تخفیف های جمعه سیاه 2022

برای آن، به تنظیمات > مدیریت عمومی > فهرست صفحه کلید و پیش فرض > صفحه کلید سامسونگ > تند کشیدن، لمس کردن و بازخورد > تأخیر لمس و نگه داشتن صفحه کلید. انتخاب کنید طولانی یا هر زمان سفارشی را با استفاده از گزینه Custom تنظیم کنید.

زمان تأخیر کاراکترهای ویژه صفحه کلید سامسونگ

نکته حرفه ای: از ماژول Keys Café یکیشن Good Lock سامسونگ استفاده کنید تا صفحه کلید خود را مطابق میل خود سفارشی کنید. راه های دیگر برای سفارشی کردن تلفن خود با استفاده از Good Lock را بررسی کنید.

حذف هر نماد از نوار ابزار صفحه کلید سامسونگ آسان است. صفحه کلید را باز کنید و روی آن ضربه بزنید نماد سه نوار. سپس، نماد را نگه دارید و بکشید از نوار ابزار به پانل پایین برای حذف آن. همچنین می توانید از این روش برای حذف دکمه هوش مصنوعی (ستاره ها) از صفحه کلید استفاده کنید.

صفحه کلید سامسونگ نماد حذف از نوار ابزار

نکته: با نحوه استفاده از کلیپ بورد در گوشی های Samsung Galaxy آشنا شوید.

اگر نمی خواهید هیچ نمادی در بالای صفحه کلید نشان داده شود، می توانید نوار ابزار را به طور کامل حذف کنید. برای آن، به تنظیمات > مدیریت عمومی > لیست صفحه کلید و پیش فرض > صفحه کلید سامسونگ، و ضامن را خاموش کنید نوار ابزار صفحه کلید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  My Photo Stream اپل ظرف چند روز خاموش می‌شود - چگونه عکس‌های خود را ذخیره کنید
نوار ابزار مخفی صفحه کلید سامسونگ

قبل از رفتن، یاد بگیرید که چگونه صفحه کلید را در تغییر دهید.

امیدواریم از این مقاله نحوه حذف نمادها یا نمادها از صفحه کلید سامسونگ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qMicGe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *