نحوه مسدود کردن و گزارش شخصی در Bumble

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه مسدود کردن و گزارش شخصی در Bumble با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

دوستیابی آنلاین نحوه ارتباط افراد را تغییر داده است. با این حال، مواردی وجود دارد که می خواهید از برخی افراد دوری کنید. اگر با او راحت نیستید، بهتر است کسی را در Bumble بلاک کنید و گزارش دهید.

 

کسی را در Bumble مسدود کرده و گزارش دهید

Bumble حفاظت از داده های کاربر را تضمین می کند. بنابراین، اگر با مشکلاتی از جانب کسی روبرو هستید، بهتر است آنها را مسدود کنید. وقتی شخصی را در Bumble گزارش می‌دهید، او را از شما دور نگه می‌دارد و مطمئن می‌شود که پلتفرم برای دیگران نیز ایمن است.

نکاتی که باید هنگام مسدود کردن کسی بدانید

قبل از اینکه به مراحل مسدود کردن و گزارش دادن شخصی در Bumble نگاه کنیم، باید موارد خاصی را در نظر بگیریم:

  • مسدود کردن دائمی است: هنگامی که یک کاربر را مسدود می کنید، نمی توانید این عمل را معکوس کنید، حتی اگر نظر خود را تغییر دهید. کاربر فوراً بی همتا خواهد شد و شما نمی توانید با استفاده از حساب فعلی خود دوباره آنها را پیدا کنید.
  • کاربر فقط در Bumble مسدود می شود: پس از مسدود شدن، دیگر نمی توانید کاربر را در Bumble ببینید. با این حال، اگر دسته یا سایر جزئیات تماس خود را به اشتراک گذاشته باشید، آنها همچنان می توانند با شما تماس بگیرند مگر اینکه آنها را در اینستاگرام یا مکان های دیگر مسدود کنید.
دور Bumble ban
  • مسدود کردن روی یک حساب جدید موثر نخواهد بود: اگر زمانی حساب Bumble خود را حذف کنید اما بعداً تصمیم به ایجاد مجدد آن بگیرید، ممکن است دوباره با فرد مسدود شده ملاقات کنید. بهترین راه حل این است که انگشت خود را به سمت راست بکشید یا آنها را در فید مسدود نکنید.
  • مستندسازی و جمع‌آوری شواهد: اگر شخصی را به دلیل آزار، تهدید یا رفتار نامناسب مسدود می‌کنید، قبل از مسدود کردن او، اسکرین‌شات بگیرید یا پیام‌ها را ذخیره کنید. اگر کاربر را به تیم پشتیبانی Bumble گزارش دهید یا تصمیم به اقدام قانونی داشته باشید، این شواهد می تواند مفید باشد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این چیست و چگونه کار میکند؟

نحوه مسدود کردن و گزارش شخصی در Bumble قبل از تطبیق

در حالی که Bumble قبل از اینکه به هر کسی اجازه ورود به پلتفرم را بدهد، بررسی های شدیدی انجام می دهد، برخی هنوز می توانند از آنها عبور کنند. اگر در شخصی متوجه موارد مشکوکی شدید، می توانید آنها را مسدود یا گزارش دهید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1: Bumble را باز کنید و به نمایه ای که می خواهید مسدود کنید و گزارش دهید به پایین بروید.

مرحله 2: “مخفی کردن و گزارش” را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی “Block and Report” ضربه بزنید.

مرحله 4: دلیل گزارش را انتخاب کنید.

مرحله 5: دلیل را ذکر کنید و روی Block ضربه بزنید.

بعد از تطبیق، کسی را در Bumble مسدود کنید و گزارش دهید

هر چیزی که می درخشد طلا نیست. ممکن است تحت تأثیر کسی قرار بگیرید که فقط چیزی را کشف کنید که معامله شکن است. با این حال، اگر احساس می‌کنید که همتا نشدن با آن شخص کافی نیست، و می‌خواهید او را برای چیزی بلاک کنید یا گزارش دهید، دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

1. از خوراک پیام

مرحله 1: Bumble را باز کنید و روی نماد پیام در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله ۲: انگشت خود را از راست به چپ بکشید و بین Unmatch یا Report یکی را انتخاب کنید.

مرحله 3: دلیل گزارش را انتخاب کنید. اگر ندارید، با عبارت “فقط علاقه مند نیستم” بروید.

مرحله 4: پس از گزارش کاربر، روی Block ضربه بزنید.

برای تایید 2 بلوک را انتخاب کنید

2. مسدود کردن از صفحه

مرحله 1: Bumble را باز کنید و روی نماد پیام در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: چت شخصی را که می خواهید بلاک کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 4: “Block and Report” را انتخاب کنید > دلیل را انتخاب کنید.

نکته: اگر علاقه ای ندارید، می توانید Unmatch را انتخاب کنید.

مرحله 4: برای تأیید، Block را انتخاب کنید.

هنگامی که کاربر را گزارش کردید، مسدود را انتخاب کنید

3. از نمایه کاربر

مرحله 1: Bumble را باز کنید و روی نماد پیام ضربه بزنید > چتی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید.

مرحله ۲: به پایین اسکرول کنید و روی «Unmatch and Report» ضربه بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هفته در هوش مصنوعی: ربات‌های چت چند برابر می‌شوند و ماسک می‌خواهد یک «حداکثر حقیقت‌جویانه» ایجاد کند

مرحله 3: دلیل گزارش را انتخاب کنید.

مرحله 4: برای تایید Block را انتخاب کنید.

وقتی یک کاربر را در Bumble مسدود می کنید چه اتفاقی می افتد

وقتی کاربر را در Bumble مسدود می‌کنید، نمایه او همچنان برای سایر کاربران قابل مشاهده است و حتی معمولاً کار می‌کند مگر اینکه نمایه توسط چندین کاربر گزارش شود، که Bumble بررسی می‌کند تا ببیند مشکلی وجود دارد یا خیر. اگر پیدا شود، بامبل آنها را از پلتفرم محروم می کند.

دور زدن Bumble ban 1

آنها فقط زمانی متوجه می شوند که شما آنها را بی همتا کرده اید که آنها را مسدود یا گزارش دهید. اگر کاربر را به دلیل مشکلات مسدود می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم در حین مسدود کردن کاربر در Bumble از ویژگی گزارش استفاده کنید. این به ایمن تر شدن پلت فرم کمک می کند.

جایگزین های مسدود کردن در Bumble

اگر فکر می‌کنید مسدود کردن شخصی در Bumble یک مرحله افراطی است، چندین گزینه برای مخفی کردن نمایه Bumble شما از افراد خاص وجود دارد. بیایید به آن روش ها بپریم.

1. تنظیمات برگزیده را برای اجتناب از شخصی در Bumble تنظیم کنید

فقط برای ملاقات با افرادی که با سلیقه شما مطابقت دارند، می‌توانید گزینه تنظیمات برگزیده را در Bumble نیز سفارشی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

مرحله 1: Bumble را باز کنید > روی دکمه تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 2: بین فیلترها را انتخاب کنید.

2. حالت ناشناس را در Bumble فعال کنید

جدای از آن، می‌توانید حالت ناشناس را نیز در Bumble فعال کنید و نمایه خود را فقط برای افرادی که انگشت خود را با انگشت خود سوایپ می‌کنید قابل مشاهده کنید.

توجه: حالت ناشناس یک ویژگی برتر است. از این رو، تنها در صورتی می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید که در Bumble Premium مشترک شده باشید.

مرحله 1: Bumble را باز کنید > روی نمایه ضربه بزنید و روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

مرحله 2: حالت ناشناس را تغییر دهید

مرحله 3: روی «روشن کردن حالت ناشناس» ضربه بزنید.

سوالات متداول درباره مسدود کردن شخصی در Bumble

1. وقتی طرف مقابل را در Bumble بلاک می کنید، چه چیزی را می بیند؟

شخص دیگر نمی داند که شما او را مسدود کرده اید یا گزارش کرده اید. فقط به آنها اطلاع داده می شود که شما آن شخص را بی همتا کرده اید.

2. آیا می توانید مخاطبین (یا شماره ها) را در Bumble مسدود کنید؟

نه. Bumble گزینه ای برای مسدود کردن افراد از مخاطبین شما ارائه نمی دهد. از شما خواسته می شود که هر فرد را از برنامه مسدود کنید.

Bae خود را بدون حواس پرتی ملاقات کنید

هیچ پلتفرمی نمی‌خواهد کاربرانش با مشکلاتی از جانب قلدرها یا کسی که آنها را ناراحت می‌کند مواجه شوند. بنابراین، اگر با مشکلاتی از جانب شخصی در Bumble مواجه هستید، راهنمای ما باید به شما کمک کند تا آنها را مسدود یا گزارش دهید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pbzACR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *