نحوه پیوستن به برنامه بتا برنامه اندروید حتی اگر پر باشد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه پیوستن به برنامه بتا برنامه حتی اگر پر باشد با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

گوگل پلی استور میلیون ها برنامه را به همه کاربران اندروید ارائه می دهد. اکثر برنامه‌ها اغلب به‌روزرسانی می‌شوند تا شامل بهبودهای جزئی و رفع اشکال باشند. با این حال، اگر یک توسعه‌دهنده یک ویژگی جدید یا یک به‌روزرسانی بزرگ ارائه کند، معمولاً مدتی طول می‌کشد تا در همه دستگاه‌ها نشان داده شود. با این حال، اگر مشتاق استفاده از یک ویژگی جدید هستید، می‌توانید یک آزمایش‌کننده بتا در فروشگاه Play شوید تا پیش‌نمایش اولیه را دریافت کنید. اما اگر برنامه بتا پر باشد چه؟ نگران نباشید. می‌توانید با استفاده از یک راه‌حل به برنامه بتای یک برنامه Android بپیوندید، حتی اگر پر باشد.

How_to_join_Android_Apps_Beta_Program_Even_if_Its_Full

بدون شک بهترین راه برای ثبت نام در برنامه بتا استفاده از روش رسمی است. در حالی که ما آن مسیر را طی خواهیم کرد، ممکن است اغلب برنامه بتا یک برنامه محبوب را کامل پیدا کنید. اگر می‌خواهید نسخه‌های بتا برنامه‌هایی مانند Google Play Services یا Android Auto را دانلود کنید، با پیامی مواجه می‌شوید که «برنامه بتا برای این برنامه در حال حاضر پر است».

اگر این خطا را مشاهده کردید، به شما خواهیم گفت که چگونه از این مشکل عبور کنید و به یک آزمایش کننده بتا در فروشگاه Play تبدیل شوید. اما قبل از رسیدن به راه حل، اجازه دهید نگاهی به روش پیش فرض تبدیل شدن به یک آزمایش کننده بتا در فروشگاه Play بیاندازیم.

نحوه پیوستن به برنامه بتا برای یک برنامه از فروشگاه Play

Play Store یک گزینه بومی برای ثبت نام برای به روز رسانی بتا برای یک برنامه خاص دارد. اگر می توانید با استفاده از این روش برای نسخه های بتا ثبت نام کنید، هیچ چیز شبیه آن نیست. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دیدن دوستان متقابل در اسنپ چت

مرحله 1: فروشگاه Play را در تلفن خود باز کنید. با استفاده از نوار جستجو در بالا به دنبال برنامه ای باشید که می خواهید آزمایش کنید.

مرحله 2: برنامه مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. سپس، در صفحه برنامه به پایین بروید تا بخش «پیوستن به بتا» را ببینید. روی Join ضربه بزنید.

پس از پیوستن به برنامه بتا، مدتی صبر کنید. شما یک به روز رسانی برای آن برنامه خاص دریافت خواهید کرد. برنامه را به روز کنید تا نسخه بتا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

اکنون تمام به روز رسانی های بعدی نسخه بتا آن برنامه خاص را دریافت خواهید کرد. شایان ذکر است که در حالی که نسخه بتا ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد، ممکن است حاوی چندین باگ باشد که می تواند عملکرد برنامه را مختل کند. بنابراین، نسخه بتا را با مسئولیت خود نصب کنید.

اگر برنامه بتا پر است، نسخه بتا یک برنامه را دانلود کنید

برنامه های محبوب مانند Android Auto، خدمات Google Play، و برنامه Google اغلب برنامه های بتا خود را پر می کنند. این به این دلیل است که تعداد کاربرانی که می توانند برای برنامه بتا یک برنامه ثبت نام کنند، محدودیت خاصی دارد.

بنابراین، اگر پیامی را در صفحه برنامه در امتداد خطوط «برنامه بتا پر است» مشاهده کردید، در اینجا یک راه حل ساده وجود دارد.

مرحله 1: برنامه Beta Maniac را از پلی استور با استفاده از لینک زیر دانلود کنید.

مرحله 2: برنامه را اجرا کنید و Next را انتخاب کنید. وقتی از شما خواسته شد با حساب Google خود وارد شوید.

اطمینان حاصل کنید که از همان حساب کاربری وارد شده به فروشگاه Play در تلفن خود استفاده می کنید.

مرحله 3: از نوار جستجو در بالای صفحه برای جستجوی برنامه ای که می خواهید به برنامه بتای آن بپیوندید استفاده کنید. برنامه را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه آسان برای بازیابی مخاطبین حذف شده در آیفون

مرحله 4: اکنون روی «تست‌گر شوید» ضربه بزنید.

مرحله 5: اکنون به Play Store بروید و باید یک به روز رسانی برای برنامه مربوطه مشاهده کنید. برنامه را به روز کنید.

تبریک، شما اکنون نسخه بتا برنامه را روی گوشی خود نصب کرده اید! اگر با مشکلات پایداری روبرو هستید، همیشه می‌توانید با خروج از برنامه بتا به نسخه پایدار برنامه برگردید.

سوالات متداول برای پیوستن به برنامه بتا برای برنامه های اندروید

1. آیا نسخه های بتا برنامه های اندروید ایمن هستند؟

بله، نصب نسخه بتا یک برنامه کاملاً ایمن است. ممکن است هر از گاهی با برخی از باگ‌ها یا خرابی برنامه‌ها مواجه شوید، اما به هیچ وجه به گوشی شما آسیبی نمی‌رسانند.

2. آیا می توانم از نسخه بتا به نسخه پایدار یک برنامه برگردم؟

به سادگی برنامه را حذف نصب کنید، ثبت نام در برنامه بتا را لغو کنید و دوباره آن را نصب کنید تا به نسخه پایدار بازگردید. اگر در نسخه بتا با مشکل مواجه شدید می توانید از این استفاده کنید.

3. مزیت پیوستن به برنامه بتا برای یکیشن ها چیست؟

نسخه‌های بتا برنامه‌ها معمولاً خیلی قبل از نسخه عمومی ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید آخرین افزوده‌های جدید به WhatsApp یا Android Auto را قبل از دیگران آزمایش کنید، نسخه بتا به شما این امکان را می‌دهد.

آخرین ویژگی ها را تست کنید

بزرگترین مزیت آزمایش نسخه‌های بتا برنامه‌ها این است که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی دریافت می‌کنید. در برخی شرایط، نسخه بتا حتی ممکن است مشکلات موجود در نسخه‌های قدیمی‌تر یک برنامه را برطرف کند. در حالی که نصب نسخه بتای برنامه اندروید ساده است، انجام مستقیم آن از فروشگاه Play ممکن است همیشه کارساز نباشد. اگر اینطور است، با استفاده از راه حلی که در بالا ذکر شد، به سادگی به برنامه بتای یک برنامه اندروید بپیوندید، حتی اگر پر باشد.

امیدواریم از این مقاله  نحوه پیوستن به برنامه بتا برنامه اندروید حتی اگر پر باشد مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

2/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rNcvmU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *