نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver: ساده اما قدرتمند

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver: ساده اما قدرتمند با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

سال 2023 است و قاب‌های عکس دیجیتال دیگر متعلق به گذشته نیستند. با ظهور فناوری، تعداد (و نوع) قاب های عکس دیجیتال افزایش یافته است. قاب عکس دیجیتال Aura Carver یکی از قاب های دیجیتال جدید در این سبک است. با مخزن عکس مبتنی بر ابر و کیفیت عکس چشمگیرش از بقیه متمایز است.

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver2 1

اما در نهایت، این قاب عکس دیجیتال کمی گرانتر از همتایان خود است. بنابراین این سؤال را ایجاد می کند – آیا ویژگی های قاب Aura Carver با انتظارات دنیای واقعی مطابقت دارد؟ آیا ارزش قیمتش را دارد؟

خوب، این چیزی است که ما در این بررسی قاب عکس دیجیتال Aura Carver می خواهیم بررسی کنیم. از آنجایی که قرار است پست طولانی باشد، بیایید مستقیم وارد آن شویم، درست است؟

مشخصات مهم

اندازه 10.1 اینچ
وضوح 1280 x 800
منظره یا پرتره فقط منظره
صفحه لمسی خیر، دارای نوار صفحه نمایش لمسی در بالا است
حافظه داخلی خیر
وای فای آره
اشتراک مورد نیاز است خیر
قابل نصب روی دیوار خیر
پشتیبانی برنامه بله، از طریق برنامه Aura
پشتیبانی اعضای خانواده آره
پشتیبانی از خدمات ابری بله، Google Photos

طرح

قاب دیجیتال Aura Carver یک قاب عکس دیجیتالی هرمی شکل 10.1 اینچی با حاشیه/قاب ضخیم است. من حاشیه های ضخیم را دوست داشتم زیرا ظاهری معمولی به قاب می داد. طراحی هرمی آن را قادر می سازد به تنهایی بایستد و نیاز به پایه های پشتیبانی اضافی را از بین می برد. و به لطف آن، می‌توانستم به راحتی قاب را روی دیوار قرار دهم. در اینجا، شایان ذکر است که همراه با قلاب یا گیره های دیواری عرضه نمی شود. به این ترتیب، این دستگاه کاملاً روی میز است.

نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver5

مانند بسیاری از قاب‌های عکس دیجیتال، برای عملکرد به برق مداوم نیاز دارد. ، Aura یک سیم برق بلند ارسال می کند و طول اضافه شده به شما آزادی عمل کافی برای هدایت کابل به نزدیکترین منبع برق می دهد. علاوه بر این، بافته شده است و در درازمدت گره نمی خورد یا فرسوده نمی شود. کابل به خوبی ساخته شده است و در طول آخرین سال استفاده، هیچ اثری از ساییدگی روی کابل یا فریم ندیده ام. و اجازه دهید به شما اطمینان دهیم که طی چند ماه گذشته سهم خود را در جابجایی و گسترش / پس گرفتن کابل دیده است.

نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver جدید

نکته ای که قابل تامل است این است که حاشیه ها شیاردار یا بافت هستند. بنابراین اگر در آب و هوای پر گرد و غبار زندگی می کنید، گرد و غبار و پرز روی شیارها می نشیند. به این ترتیب، هر چند وقت یک بار باید قاب عکس را با یک پارچه میکروفیبر نرم تمیز کنید.

با توجه به این واقعیت که این یک قاب عکس است، افراد Aura بر خلاف قاب‌های عکس مانند قاب‌های Aluratek که دارای نسبت تصویر 4:3 هستند، نسبت تصویر 16:10 را انتخاب کرده‌اند. با نسبت تصویر 16:10، می توانید از عکس های خود بدون افت به دلیل برش لذت ببرید و به طور کامل نمایش داده می شوند (مگر اینکه نسبت تصویر را روی گوشی خود تغییر دهید).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین چراغ خواب با پورت USB در انگلستان
نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver9

به غیر از آن، این قاب دارای طراحی بی معنی است. نوار لمسی در بالا به این معنی است که عکس ها نمی توانند به طور تصادفی جابجا شوند. بنابراین حتی اگر یک کودک نوپا کنجکاو در خانه دارید، می توانید مطمئن باشید که صفحه نمایش “خوشحال” نخواهد شد. نکته جالب این است که نوار لمسی واکنش گرا بوده و ساختار محکمی دارد. مورد دوم یک افزونه بزرگ است و کاربر فقط باید به آرامی روی آن بکشد تا تصاویر نمایش داده شده را تغییر دهد.

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver new2

و در صورت نیاز، همیشه می‌توانید جزئیات اولیه عکس‌ها را بررسی کنید، تاریخ و مکان را بررسی کنید، یا با یک ضربه ملایم عکس‌ها را حذف کنید.

راه اندازی و اتصال

Aura Carver یکی از ساده ترین فرآیندهای راه اندازی را دارد. هنگامی که قاب عکس را به پریز برق متصل می کنید، برنامه همراه شما را در اکثر مراحل راه اندازی راهنمایی می کند. در مورد من، من توانستم فرآیند راه اندازی را در کمتر از 15 دقیقه به پایان برسانم. و بهترین بخش این است که من همچنین می‌توانم قاب مادرم را قبل از ارسال آن از قبل پیکربندی کنم. دومی آن را به یک ایده هدیه عالی برای خانواده و دوستان نزدیک تبدیل می کند.

تنظیم بررسی قاب دیجیتال Aura Carver

با حرکت به جلو، برنامه بصری است، و بیشتر گزینه ها خود توضیحی هستند. همچنین می توانید چندین فریم Aura را در برنامه همراه اضافه کنید. در مورد خودم هم قاب خودم و هم مادرم را اضافه کرده ام. بنابراین در صورت لزوم، می توانم برخی از عکس ها را مستقیماً برای آن ارسال کنم. و برنامه او به او اجازه می دهد تا کنترل کند که کدام عکس ها را می توان نمایش (یا حذف کرد).

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver

در این مرحله، مهم است که تأکید کنیم که Aura Carver همچنین با قابلیت اضافه کردن اعضای خانواده نیز همراه است.

گزینه های ذخیره سازی و سرعت

قاب عکس دیجیتال Aura Carver از این جهت متمایز است که هیچ سرویس اشتراکی ندارد. حافظه داخلی هم ندارد. همه عکس‌ها باید از طریق برنامه همراه اضافه شوند و سپس عکس‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند. در نهایت، عکس های اضافه شده به سرعت روی قاب منعکس می شوند.

و در طول سال گذشته، من ندیده‌ام که برنامه یا قاب عکس کند شده باشد. البته، اگر ده‌ها عکس را همزمان اضافه کنید، بازتاب آن کمی بیشتر از حد معمول زمان می‌برد. اما در موارد کلی عکس ها به سرعت نمایش داده می شوند. این برنامه دارای عملکرد Shuffle است و عکس‌های جدید و عکس‌های قدیمی شما با هم ترکیب می‌شوند. و اگر از من بپرسید، یکی از بزرگترین نکات برجسته است. برخلاف اسلایدشوهای معمولی، مجبور نیستید با دیدن عکس ها به ترتیب خاصی صلح کنید.

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver3

علاوه بر این، افزودن عکس و عکس به قاب درست مانند افزودن عکس به گرام است. شما به سادگی باید آنها را از گالری گوشی خود انتخاب کنید، و بس. پدر 70 ساله من عاشق اضافه کردن عکس های جدید به قاب به لطف سادگی آن است. نکته خوب این است که برای جلوگیری از تکراری، عکس هایی که قبلاً اضافه شده اند را خاکستری می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Upside Foods دستور العمل خود را برای پوسته پوسته کردن گوشت کشت شده در TC Disrupt 2023 به اشتراک می گذارد.

از طرفی نرم افزار روی قاب شیک است و با گذشت زمان از سرعت آن کاسته نمی شود. همانطور که قبلاً گفته شد، من بیش از یک سال است که آن را دارم و هیچ کاهشی در سرعت برای فریم یا برنامه وجود نداشته است.

ویژگی های برنامه

یکی از ویژگی های جذاب قاب عکس دیجیتال Aura Carver Photo Match است. Photo Match یک ویژگی عکس است که عکس های مشابه را با یکدیگر مطابقت داده و سپس نمایش می دهد. از آنجایی که بیشتر تصاویر من در حالت پرتره هستند (با حسن نیت از دوربین گوشی)، من واقعاً از این ویژگی قدردانی می کنم. و بهترین بخش این است که مسابقات هرگز یکسان نیستند. این به شما حس تازگی می دهد هر بار که تصاویر را می بینید.

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver12

در عین حال، برنامه Aura فوق العاده براق و شهودی است که در برنامه را به پیاده روی در پارک تبدیل می کند. به غیر از ویژگی عکس مطابقت، می‌توانید زمان‌بندی نمایش اسلاید را مطابق با اولویت خود تغییر دهید، ویدیوها (پخش خودکار) را غیرفعال کنید و پس‌زمینه عکس را تنظیم کنید.

بهترین بخش این است که می توانید در صورت نیاز نمایش عکس را از راه دور خاموش کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، تمام این تنظیمات به راحتی قابل انجام است و ماهیت بصری برنامه به جذابیت آن می افزاید.

کیفیت عکس

حالا بیایید به فیل در اتاق بپردازیم — کیفیت عکس. وضوح تصویر 1280 x 800p دارد و تصاویر واضحی را با رنگ های دقیق نمایش می دهد. نکته جالب این است که سنسورهای نور محیط باعث می شوند که عکس ها در تمام تنظیمات نور روشن به نظر برسند. همزمان با خاموش شدن چراغ ها، عکس خاموش می شود.

علاوه بر این، این برنامه به اندازه کافی هوشمند است تا عکس ها را – در صورت لزوم – بر اساس نسبت تصویر برش دهد. در عین حال، صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که بازتاب اضافی نور را دفع می کند. به این ترتیب، حتی در تنظیمات روشن، عکس‌ها شارپ به نظر می‌رسند و نور بازتاب‌شده کمک چندانی به ربودن جادوی عکس نمی‌کند.

بررسی قاب دیجیتال Aura Carver4

اما در پایان کارور دارای یک صفحه نمایش HD است و در مقایسه با برخی از همتایان خود، مانند Aura Mason یا Carver Luxe، وضوح تصویر در قسمت پایینی کمی است. خوشبختانه، این کمبود در عکس‌ها در مقایسه با عکس‌های متن دار زیاد دیده نمی‌شود.

آیا باید قاب دیجیتال Aura Carver را بخرید

بنابراین آیا باید قاب عکس دیجیتال Aura Carver را بخرید؟ پاسخ کوتاه این است: بله، چرا که نه؟

و اگر کمی طولانی‌تر پاسخ می‌خواهید، می‌توانم بگویم که چیزهای خوبی برای آن وجود دارد. برای اولین بار، این برنامه بصری است، و شما مجبور نیستید از طریق اضافه کردن تصاویر از طریق درایو فلش یا کارت حافظه، زحمت بکشید. مهمتر از آن، عکس‌ها و فیلم‌ها واضح و واضح به نظر می‌رسند، و هیچ تأخیر یا توقف صفحه نمایش وجود ندارد که قیمت درخواستی را توجیه کند.

مزایا

  • کیفیت عکس قابل توجه
  • طراحی مستقل
  • برنامه شهودی
  • راه اندازی آسان
  • بدون منحنی یادگیری شیب دار حتی برای سالمندان
  • حسگر محیط و حسگر حرکت به صورت مستقیم کار می کند

معایب

  • حالت فقط افقی
  • رزولوشن HD گاهی اوقات کمی کم به نظر می رسد

گفته می شود، بدون محدودیت نیست. برای یکی، حالت فقط افقی کمی محدود است، زیرا عکس های پرتره به نصف تقسیم می شوند. به علاوه، برای کار کردن به اتصال Wi-Fi نیاز دارد.

امیدواریم از این مقاله نقد و بررسی قاب دیجیتال Aura Carver: ساده اما قدرتمند مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rGPpso
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *