نوآوری سلامت: تابش نور بر پرتوهای Tutum Medical

زمان مطالعه: 4 دقیقه

زمان شلوغی برای مدیلینک میدلندز است زیرا انجمن عضویت تخصصی به ارائه حمایت از رشد کسب و کار به شرکت‌های علوم زیستی و فناوری پزشکی در سراسر میدلندز ادامه می‌دهد و شمارش معکوس را برای رویدادهای مهم تقویم سالانه خود – جوایز کسب و کار مدیلینک میدلندز – رسما آغاز کرده است.

در حالی که کمتر از یک ماه تا رویداد 2023 باقی مانده است، هیجان در میان مشاغل انتخاب شده از سراسر میدلندز شرقی و غربی که به دنبال تاج گذاری برنده هستند، در حال افزایش است. جوایز سالانه برتری شرکت‌های میدلندز را در لبه پیشرو بخش مراقبت‌های بهداشتی به رسمیت می‌شناسند و تجلیل می‌کنند.

پیش از رویداد امسال، Medilink Midlands برنده جایزه سال گذشته ارائه نوآوری در بهداشت و مراقبت – Tutum Medical را روشن می کند.

مدیلینک میدلندز انجمن صنعت علوم زیستی میدلندز است که با چشم‌اندازی برای تحریک رشد بخش علوم زیستی میدلندز به شرکت‌ها در ایجاد، توسعه و رشد کمک می‌کند.

جوایز سالانه آن دستاوردها، نوآوری‌ها و پیشرفت‌های شرکت‌های علوم زیستی در سراسر میدلندز شرقی و غربی را جشن می‌گیرد.

درخواست‌های جوایز 2023 توسط هیئت داوران مستقل و متخصص بررسی شده و فهرست نهایی مشخص شده است. برندگان و شرکت‌های بسیار تحسین‌شده از میدلندز شرقی و غربی در مراسم اهدای جوایز معتبر و شامی با کراوات سیاه که در تالار بزرگ دانشگاه بیرمنگام در ۱۶ مارس ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

جایزه ارائه نوآوری در سلامت و مراقبت یکی از هشت دسته جایزه است و نوآوری هایی را که توسط NHS پذیرفته شده است و تأثیری بر کارایی، نتایج بیمار و هزینه های سیستم NHS نشان داده اند را به رسمیت می شناسد.

برنده جایزه ارائه نوآوری در سلامت و مراقبت در سال 2022، Tutum Medical Ltd مستقر در چسترفیلد بود – شرکت مهندسی تخصصی TBG Solutions که قابلیت آزمایش محصولات تولیدی را برای شرکت‌های بزرگ فراهم می‌کند. بخش تحقیق و توسعه آن با همکاری مشتریان اصلی برای آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج قبل از عرضه به بازار کار می کند. Tutum Medical در نتیجه یکی از پروژه های مشترک خود با بیمارستان کودکان شفیلد ایجاد شد. تمرکز این شرکت بر همکاری با سازمان های NHS برای حل مشکلات و بهبود مراقبت از بیمار است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای قفل کردن عکس ها با Face ID در iPhone و iPad

یکی از این پروژه ها، BEAMS (سیستم ینگ زنگ هشدار در کنار تجهیزات)، اولین سیستم مانیتورینگ آکوستیک کنار تخت در جهان برای اتاق های بیماران یک تخته و چهار تا شش بخش خلیج است که با همه هشدارهای کنار تخت ادغام می شود و راه حل دیجیتالی نوآورانه ای را برای مسائل مهم ارائه می دهد. از خستگی و کمبود پرستار در NHS. این دستگاه که توسط مدیر عامل پل راولینسون و تیمش مهندسی شده بود، در ابتدا برای ارائه یک راه حل ایمنی برای بیمارستان کودکان شفیلد راه اندازی شد.

Tutum Medical توسط مشاور ارشد نوآوری Medilink Midlands، Jo Maltby پشتیبانی شده است.

او در مورد کار با Tutum گفت: «از اولین ملاقات با پل، هم از اشتیاق پل و هم از پتانسیل دستگاه BEAMS متحیر شدم. خوشحالم که از Tutum با معرفی تعدادی از شرکای استراتژیک در میدلندز و با کمک مالی برای یک پروژه نوآوری برای دسترسی به اقتصاد سلامت و داده‌های دسترسی به بازار NHS حمایت می‌کنم تا به آن‌ها اجازه بدهم ورود به بازار خود را در NHS استراتژی‌بندی کنند.”

برنده شدن جایزه Medilink Midlands به Tutum کمک کرد تا مشخصات خود را افزایش دهد و آگاهی از فناوری BEAMS در NHS را افزایش دهد.

جو توضیح می‌دهد: «پیمایش در تراست‌های NHS و ایجاد یک مورد تجاری معتبر از جمله اقتصاد سلامت می‌تواند یک فرآیند دشوار برای هر مبتکری باشد. من معتقدم که برنده شدن جایزه مدیلینک میدلندز به توتوم کمک کرده است تا بیشتر بر روی کار خود برای نمایش نوآوری BEAMS در مقیاس ملی در NHS، به عنوان یک مبتکر پیشرو برای راه حل هایی که نه تنها ایمنی بیمار را بهبود می بخشد، بلکه به Trusts کمک می کند تا در جهت یابی کمک کند. موضوع مبرم کمبود کارکنان از طریق فناوری که کارایی پرستاری را افزایش می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع وزوز صدای بلندگوهای کامپیوتر یا لپ تاپ

Paul Rawlinson، مدیر عامل Tutum Medical Limited، درباره برنده شدن جایزه Medilink Midlands Delivering Innovation in Health and Care در سال 2022، گفت: «برنده شدن این جایزه برای همه کسانی که در توسعه فناوری منحصر به فرد BEAMS دست دارند، یک افتخار فوق العاده و ارزشمند بود.»

Tutum Medical متعاقباً برنده همان بخش در جوایز ملی کسب و کار بهداشت و درمان Medilink انگلستان شد و همچنین برنده جایزه Building Better Healthcare برای بهترین سیستم ارتباطی در سال 2022 شد.

جوایز تجاری Medilink Midlands 2023 با حمایت دانشگاه بیرمنگام و شتابدهنده فناوری های سلامت دقیق (PHTA)، بار دیگر صحنه ای را برای نمایش بهترین همکاری بین صنعت، دانشگاه و NHS در سراسر میدلندز فراهم می کند.

برندگان جوایز به طور خودکار در جوایز ملی مدیلینک انگلستان، بخشی از کنفرانس و نمایشگاه نوآوری Med-Tech (MTI) که در 7 ژوئن 2023 برگزار می شود، وارد می شوند.

بلیت‌های این رویداد به صورت عمومی به فروش می‌رسد و در اینجا در دسترس هستند، بر اساس اولویت اول. برای اعضای مدیلینک میدلندز تخفیف در نظر گرفته شده است و بلیط ها را می توان به صورت جداگانه یا هر میز خریداری کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LlSxrC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *