هکرها در حال نفوذ به حساب های ایمیل AT&T برای سرقت ارزهای دیجیتال هستند

زمان مطالعه: 4 دقیقه


که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هکرهای ناشناس هستند

با کلید ایمیل یک هدف، هکرها می توانند از یک برنامه ایمیل برای ورود به حساب هدف استفاده کنند و شروع به تنظیم مجدد رمزهای عبور برای خدمات سودآورتر، مانند مبادلات ارزهای دیجیتال کنند. در آن مرحله، بازی برای قربانی تمام می شود، زیرا هکرها می توانند رمز عبور حساب Coinbase یا Gemini قربانی را از طریق ایمیل بازنشانی کنند.

کارشناس اطلاعات فهرستی از قربانیان ادعایی ارائه کرد. دو نفر از قربانیان پاسخ دادند و تایید کردند که هک شده اند.

ما کنترل های امنیتی خود را برای جلوگیری از این فعالیت به روز کرده ایم. به عنوان یک اقدام احتیاطی، ما همچنین به طور فعال نیاز به بازنشانی رمز عبور در برخی از حساب‌های ایمیل داریم.»

این سخنگو افزود: «این فرآیند تمامی کلیدهای ایمیل ایمن ایجاد شده را از بین برد.

یکی از قربانیان به TechCrunch گفت که هکرها 134000 دلار از حساب Coinbase او را سرقت کرده اند. قربانی دوم گفت: «از نوامبر 2022 به طور مکرر اتفاق افتاده است – احتمالاً 10 بار در این مرحله. متوجه می شوم که وقتی مشتری من موفق به “اتصال” نمی شود این کار انجام شده است و من به سرعت به سیستم خود وارد می شوم [AT&T] سایت و کلید آنها را حذف کنید و یک کلید جدید ایجاد کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Enhance Dialogue در Apple TV برای تقویت گفتار بازیگران

«سلام، ایمیل من در ماه مارس سال جاری در معرض خطر قرار گرفت و من تمام تلاشم را برای بازنشانی رمز عبور، سؤالات امنیتی و غیره انجام داده‌ام، اما گاهی اوقات هنوز ایمیل‌هایی دریافت می‌کنم مبنی بر اینکه یک کلید ایمیل امن بدون اطلاع من در حساب من ایجاد شده است. یکی از کاربران نوشت. “آنها حتی اعلان ایمیل را حذف می کنند، بنابراین من آن را نمی بینم، اما اخیراً برای به روز رسانی نمایه به ایمیل دیگری تغییر داده ام تا آنها دسترسی نداشته باشند. به نظر می رسد که هنوز کسی به حساب من دسترسی دارد، اما چگونه؟”

شخص دیگری نوشت: «من ماه‌هاست که همین مشکل را داشتم و تازه دوباره شروع کردم، رمز عبور تغییر نکرد، اما حساب قفل شد و یک کلید ایمیل همچنان ایجاد می‌شود.»

تنها چیزی که ما از دست می دهیم یک گواهی است که آخرین کلید دسترسی به آن است [AT&T] سرورهای وی‌پی‌ان، بر اساس اسکرین شات، هکر در کانال تلگرام نوشت

اطلاعات دهنده گفت که این باند اکنون به VPN داخلی AT&T دسترسی دارد.

کیمبرلی، سخنگوی AT&T، دسترسی هکرها به سیستم های داخلی شرکت را رد کرد. “هیچ نفوذی در هیچ سیستمی برای این سوء استفاده وجود نداشت. بازیگران بد از یک دسترسی API استفاده کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خواندن با صدای بلند یک صفحه وب در سافاری در آیفون

آیا اطلاعات بیشتری در مورد این هک ها علیه کاربران ایمیل AT&T دارید؟ یا هک های مشابه دیگر؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. می‌توانید با Lorenzo Franceschi-Bicchierai به‌طور ایمن از طریق Signal به شماره 1 917 257 1382 +1 یا از طریق Wickr، Telegram and Wire @lorenzofb یا ایمیل lorenzo@techcrunch.com تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق SecureDrop با TechCrunch تماس بگیرید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Uha
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *