واتس اپ بتای امنیت حساب را با اجازه دادن به کاربران برای مخفی کردن شماره تلفن خود بهبود می بخشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امنیت را برای کاربران جامعه افزایش می دهد زیرا راهی را برای افراد معرفی می کند تا شماره تلفن خود را از دیگران پنهان کنند.

به طور معمول، نام شرکت کنندگان در یک چت اجتماعی از یکدیگر پنهان می شود. البته ادمین ها استثنا هستند، زیرا از نام همه افراد آگاه هستند. اما، همانطور که WABetaInfo توضیح می‌دهد، اگر بخواهید به پیامی در گروه اعلامیه انجمن واکنش نشان دهید، شماره تلفن شما ناگهان قابل مشاهده برای عموم می‌شود و ناشناس بودن شما را از دست می‌دهد. با استفاده از ویژگی Phone Number Privacy که به درستی نامگذاری شده است، این دیگر مشکلی نیست زیرا می توانید اطلاعات تماس خود را از چشمان کنجکاو پنهان کنید.

ویژگی جدید حریم خصوصی شماره تلفن واتس اپ

(اعتبار تصویر: WABetaInfo)

تصاویر موجود در گزارش اولیه نشان می‌دهند که یک گزینه جدید Phone Number Privacy در منوی اطلاعات گروه اعلان یک جامعه وجود خواهد داشت. ضربه زدن روی ورودی باعث می‌شود یک هشدار ظاهر شود که به شما اطلاع می‌دهد، حتی اگر می‌خواهید جزئیات خود را پنهان کنید، هنوز هم عده‌ای هستند که می‌توانند شماره شما را ببینند. مدیران انجمن علاوه بر افرادی که شما را به عنوان مخاطب ذخیره کرده اند، یکی از استثناها باقی خواهند ماند [and] کسانی که شماره شما را از … چت های دیگر دارند.” همچنین، اگر نیاز به تماس با شخصی دارید که «شماره‌اش مخفی است»، می‌توانید برای او درخواستی بفرستید تا جزئیات تماس خود را با شما به اشتراک بگذارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای فعال کردن فرآیند محلی امنیت (LSA) در ویندوز 11

توجه داشته باشید که فقط اعضای انجمن به این ابزار دسترسی دارند. اگر انجمن را ایجاد کرده اید یا مدیر هستید، WhatsApp به شما اجازه نمی دهد شماره تلفن خود را پنهان کنید.

دسترسی

می‌توانید با نصب آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ برای اندروید از فروشگاه Google Play یا واتس‌اپ برای iOS از اپ استور ، Privacy شماره تلفن را خودتان امتحان کنید – با فرض اینکه قبلاً به آن دسترسی دارید، زیرا برنامه TestFlight اپل برای WhatsApp دیگر نمی‌پذیرد. ورودیهای جدید. مگر اینکه شما یکی از معدود افرادی باشید که قبل از بسته شدن درها وارد شده اند، کاربران شانسی ندارند. با این حال، صاحبان اندروید به عنوان برنامه بتای گوگل، زمان آسان تری خواهند داشت Play Store همچنان افراد جدید را می پذیرد.

WABetaInfo بیان می‌کند که نسخه بتا به صورت موجی منتشر می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که حریم خصوصی شماره تلفن بلافاصله پس از نصب در دستگاه شما در دسترس نباشد. پس از ورود نسخه بتا به گوشی هوشمند خود، حتماً مراقب آن باشید. مشخص نیست این ویژگی چه زمانی به طور رسمی راه اندازی می شود. با توجه به اینکه در حال حاضر در نسخه بتا منتشر شده است، Phone Number Privacy باید خیلی زود منتشر شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع کار نکردن بلندگوها در تلفن اندروید

باید به ادعای WABetaInfo اشاره کنیم که این به‌روزرسانی به گروه‌های دیگر در واتس‌اپ گسترش خواهد یافت. باز هم دقیقاً کدام یک ناشناخته است. خوب است که همین ویژگی در گروه های کوچکتر واتس اپ ظاهر شود تا کمی ناشناس باقی بماند.

تا زمان دریافت خبر رسمی، حتما بررسی کنید لیست TechRadar از بهترین ابزارهای حفظ حریم خصوصی برای سال 2023 و یاد بگیرید که چگونه می توانید امنیت آنلاین را افزایش دهید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eUS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *