ولنتیوم ماریو گارسیا را به عنوان معاون تولید منصوب می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ولنتیوم، یک شرکت مهندسی حرفه ای که در طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی فعال درمانی و تشخیصی تخصص دارد، ماریو گارسیا کهنه کار صنعت را به عنوان معاون تولید استخدام کرده است.

گارسیا 22 سال تجربه در صنعت تجهیزات پزشکی به ارمغان می آورد و قبلاً عملیات تولید بین المللی و چند سایتی تجهیزات و محصولات پزشکی کلاس I، II و III را رهبری کرده است.

استخدام گارسیا در نتیجه تعهد مستمر ولنتیوم به افزایش قابلیت‌ها و حضور تولید دستگاه‌های پزشکی خشکی در کتی، تگزاس، واقع در خارج از هیوستون در شهرستان فورت بند انجام می‌شود. تیم رهبری ولنتیوم معتقد است که دانش و تجربه گارسیا در صنعت به این شرکت کمک می کند تا فرآیندهای تولید و ظرفیت توان عملیاتی خود را تقویت کند. استخدام گارسیا همزمان با انتصاب تری داگلو به عنوان معاون مهندسی ساخت در ماه مه گذشته است. ولنتیوم همچنین در حال مذاکره فعال برای تاسیسات شرکتی بزرگتر در کتی است. در اینجا، تیم‌های تولید، طراحی و توسعه می‌توانند در همان سایت مستقر شوند که گارسیا و داگلو به نظارت بر آن کمک خواهند کرد.

دن پورویس، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران ولنتیوم، گفت: “ولنتیوم در چند سال گذشته رشد فوق العاده ای داشته است. از آنجایی که ما به دنبال ارائه مجموعه کامل خدمات تولید تجهیزات پزشکی به مشتریان خود هستیم تا خدمات طراحی و توسعه در سطح جهانی خود را تکمیل کنیم، باید یک استخدام استراتژیک دیگر ایجاد کنیم که به ما کمک کند تا به آنجا برسیم. از صحبت‌های اولیه‌مان، می‌توانستم بگویم که ارزش‌های ماریو به خوبی با ولنتیوم همخوانی دارد. اشتیاق او برای بهبود زندگی از طریق تولید medtech، و همچنین دانش و تجربه گسترده‌اش در صنعت، سود بزرگی برای تیم ما خواهد بود.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلی پلاستیک در دسترس بودن تجاری DURACON POM را اعلام کرد

در طول دوران حرفه ای گارسیا، او پس از فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس در مهندسی الکترونیک و صنایع از موسسه فناوری چیهواهوا، برای انواع شرکت های معروف در صنعت فناوری پزشکی، از جمله Integer، CMR Medical، Avanos و B. Braun کار کرده است. . گارسیا از ابتدا به مهندسی علاقه داشت و در سنین جوانی به آن علاقه پیدا کرد. او با رکود سال 2000 به تولید و به طور خاص تولید پزشکی علاقه مند شد و شاهد کاهش سریع و چشمگیر در تمام صنایع تولیدی به جز صنعت پزشکی بود. این به تمایل گارسیا برای کمک به مردم در اولویت مراقبت از سلامت خود از طریق تولید و اکنون به ولنتیوم منجر شد.

گارسیا گفت: “من عاشق کار بر روی دستگاه های پزشکی هستم و از آن لذت می برم. من می دانم که هر کاری که انجام می دهم برای کمک به یک بیمار است. کار با Velentium به من این امکان را می دهد که این کار را در مقیاسی بزرگتر انجام دهم. فرهنگ قوی و تیم رهبری Velentium چیزی است که ما را از رقبای خود متمایز می کند. با دانش و تجربه‌ام، مطمئن هستم که تولید ما به سرعت به یک شرکت تولیدی قوی و قابل‌توجه در صنعت تبدیل خواهد شد، زیرا ما افراد مناسبی را داریم که ما را به آنجا برسانند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ورود خودکار در مک

علاوه بر گارسیا، در این ماه ولنتیوم همچنین استخدام Uday “UK” Rao، معاون سیستم های اطلاعاتی، و همچنین اسکات آرمسترانگ، مدیر مهندسی برق را اعلام کرد، موقعیتی که با ارتقای کریس جنسن به معاون رئیس جمهور در دسترس قرار گرفت. فناوری در مه 2022. طی دو سال گذشته، ولنتیوم همچنین تیم مدیریت پروژه و اندازه تیم خود را به طور کلی دو برابر کرده است.

پورویس افزود: چشم انداز ما رشد به 1000 خانواده است. ما در حال افزایش هستیم زیرا می‌خواهیم مستقیماً بر زندگی 1000 خانواده که عزیزانشان در ولنتیوم کار می‌کنند تأثیر بگذاریم و زندگی بیماران، زندگی مشتریان و کارکنان ما و زندگی خانواده‌های آنها را برای دنیایی بهتر تغییر دهیم.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ttklMu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *