ویندوز 11 بالاخره شکلک های سه بعدی دریافت می کند (برای برخی افراد حدود 2 سال دیر است)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ویندوز 11 دارای یک ساخت پیش نمایش جدید است و شکلک های سه بعدی را معرفی می کند، به علاوه اولین قدم مهمی را برای تغییر در زمینه امنیت برمی دارد.

ممکن است به خاطر داشته باشید که در گذشته وعده شکلک های سه بعدی را داده بود – در واقع در گذشته های دور، زیرا این چیزی بود که قرار بود با ویندوز 11 راه اندازی شود – اما بالاخره به اینجا رسیدند. پرداختن به چیزی که تقریباً دو سال پیش بحث‌برانگیز بود (به زودی به «emojigate» باز خواهیم گشت).

بیلد 25905 برای کانال قناری تعدادی ایموجی با ظاهر به ما می دهد که به خوبی با ظاهری سه بعدی شکل گرفته اند.

همانطور که مایکروسافت خاطرنشان می کند: “این شکلک ها از شیب استفاده می کنند تا سبک طراحی را که مشتریان ما خواسته اند به ارمغان بیاورند.”

ایموجی سه بعدی ویندوز 11

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

در جای دیگر این ساخت پیش نمایش، به لطف معرفی Rust در هسته ویندوز، امنیت بیشتر شده است. نه rust مانند در metal-gone-bad، بلکه Rust در زبان برنامه نویسی که مزایایی نسبت به C++ (زبان برنامه نویسی مورد استفاده در حال حاضر) دارد، به ویژه از نظر ایمنی حافظه (و دفاع در برابر سوء استفاده هایی که این مسیر را طی می کنند).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این یک پرنده است، یک هواپیما است، نه، یک نهنگ کریپتو است

در حال حاضر، گام‌های اولیه با Rust همان طور که مایکروسافت آن را توصیف می‌کند، فقط یک «آزمایش کوچک» است، اما انتظار داریم با گذشت زمان، هسته ویندوز 11 زنگ‌زده‌تر شود.

همچنین شایان ذکر است که فروشگاه مایکروسافت اکنون دارای یک هاب است، و نه فقط برای کانال Canary، بلکه همه آزمایش‌کنندگانی که نسخه 22306.1401.xx یا بهتر از فروشگاه را اجرا می‌کنند.

ما دیروز این موضوع را به تفصیل مورد بحث قرار دادیم، اما ایده این است که مایکروسافت برخی از برنامه‌های برتر را که به خوبی از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند (و علاوه بر این، در نهایت) برجسته کند.

با مطالعه پست وبلاگ مایکروسافت در انتشار، جزئیات کامل همه چیز را در این ساخت پیش نمایش جدید بررسی کنید.


تجزیه و تحلیل: احساسات آتشین بیش از ایموجی

آن وقت همه اینها در مورد “emojigate” چیست؟ خوب، همانطور که گفته شد، مایکروسافت قبل از انتشار ویندوز 11 از شکلک های سه بعدی استفاده کرد و قول داد که با سیستم عامل وارد شوند. با این حال، هنگامی که ویندوز 11 در اکتبر 2021 راه اندازی شد، شکلک های بازطراحی شده هیچ شباهتی به کارهای وعده داده شده به سبک سه بعدی نداشت و فقط نمادهای تخت بودند.

این امر باعث هجوم شدید خشم در شبکه های اجتماعی شد. در حالی که شکلک‌ها ممکن است برای برخی از افراد جنبه نسبتاً بی‌اهمیت یک سیستم عامل به نظر برسد، برای برخی دیگر، آنها بخش کلیدی تجربه و برقراری ارتباط با دوستان هستند. بیشتر به این نکته، مردم دوست ندارند احساس فریب کنند، و در واقع در آن زمان، برخی مایکروسافت را متهم به «کلاهبرداری» کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش روز جمهوری بزرگ آمازون 2023: بهترین تخفیف‌ها برای پوشیدنی‌ها

بالاتر از همه، بله، اما مردم وقتی احساس می کنند که به نوعی به آنها دروغ گفته شده است، این گونه واکنش نشان می دهند. مایکروسافت توضیح داد که از گرافیک اشتباه برای مزاحمت این ویژگی استفاده شده است، و نوعی اختلاط وجود داشته است، اما این موضوع برای برخی از کاربران ویندوز 11 در آن زمان خوب نبود.

به هر حال، براندون لبلان، مدیر ارشد برنامه مایکروسافت، به کاربران ناراضی گفت که ایموجی سه بعدی ممکن است در آینده به ویندوز 11 برسد – و آنها سرانجام دارند. به هر حال، حداقل در آزمایش، و آنها باید در نسخه انتشار ویندوز 11 در اواخر امسال باشند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LFS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *