و جایزه به… پیش نمایش جوایز نوآوری Med-Tech تعلق می گیرد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با نزدیک شدن به آخرین مهلت ثبت نام در جوایز نوآوری Med-Tech، در اینجا خلاصه ای از آنچه که شب جوایز به همراه خواهد داشت ارائه می دهیم و با جمع آوری برندگان 2022 مقداری الهام به شما می دهیم.

پس از اولین روز نمایشگاه نوآوری Med-Tech در NEC در بیرمنگام، مرکز کنفرانس ملی میزبان جوایز کسب و کار Medilink UK Healthcare در ارتباط با Med-Tech Innovation خواهد بود.

مراسم امسال در 7 برگزار می شودهفتم ژوئن 2023 در مرکز کنفرانس ملی در بیرمنگام با یک سواری کوتاه در NEC. در اینجا مروری مختصر از آنچه از شب گالا انتظار داریم ارائه می دهیم.

دسته ها و برندگان 2022

فینالیست‌های جوایز Medilink UK از برندگان جایزه منطقه‌ای Medilink از میدلندز، شمال انگلستان، ولز، جنوب غربی و جنوب شرقی تشکیل خواهند شد. و هفت دسته را در بر می گیرد که عبارتند از:

  • پیشرفت‌ها در مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال: به شرکتی تعلق می‌گیرد که نشان می‌دهد چگونه از فناوری‌های دیجیتال برای بهبود ارائه خدمات فعلی یا ایجاد روش‌های جدید ارائه مراقبت‌های بهداشتی استفاده شده است. برنده سال گذشته Spirit Health بود – یک شرکت سلامت دیجیتال که به افراد اجازه می دهد تا کنترل سلامت خود را با نظارت از راه دور بیمار و بخش های مجازی در دست بگیرند.
  • ارائه نوآوری در سلامت و مراقبت: برای توسعه همکاری با NHS که تأثیر یا منفعت عمده ای بر عملکرد تجاری و مراقبت از بیمار داشته باشد یا خواهد داشت. در سال 2022، TUTUM Medical این جایزه را به خانه برد. این شرکت از TBG Solutions – یک شرکت مهندسی که قابلیت آزمایش روی محصولات تولیدی را برای شرکت‌های بزرگ شرکتی ارائه می‌کند، منشعب شده است.
  • دستاورد صادرات: برای عملکرد برجسته در تجارت بین المللی. POWERbreathe پس از اینکه توسط سازمان جهانی بهداشت به دلیل مزایای کمک به بهبودی افراد از COVID-19 شناخته شد، به کاهش فشار خون، کاهش خطر حمله قلبی و همچنین تقویت عملکرد شناختی و فیزیکی کمک می‌کند. و اکنون بیش از 30 توزیع کننده در سراسر جهان دارد.
  • نوآوری: برای توسعه یک فناوری، طراحی یا فرآیند نوآورانه که باعث بهبود عمده در عملکرد تجاری یا منافع کاربر نهایی شده است. EarSwitch Ltd حسگری ایجاد کرده است که حرکت را از طریق حرکت یکی از کوچکترین عضلات بدن تشخیص می دهد. هدف اصلی این شرکت ارائه وسایل ارتباطی و کنترل وسایل کمکی مانند بازوهای مصنوعی برای افراد قطع عضو و اسکلت بیرونی بازو برای افراد مبتلا به فلج یا سکته است.
  • دستاورد برجسته: برای دستاوردی که تأثیر مهم یا حیاتی بر شرکت و بخش داشته است. Paxman، تولید کننده سیستم های خنک کننده پوست سر برای به حداقل رساندن آلوپسی ناشی از شیمی درمانی، در سال 2022 این جایزه را دریافت کرد. این شرکت 80 درصد از بازار جهانی خنک کننده پوست سر را در اختیار دارد.
  • مشارکت بین دانشگاه و کسب و کار: به شرکتی تعلق می گیرد که نشان دهد چگونه همکاری / مشارکت باعث افزایش ارائه خدمات فعلی یا ایجاد روش های جدید برای ارائه مراقبت های بهداشتی می شود. سال گذشته Somnus Scientific و دانشگاه غرب انگلستان برنده شدند، زیرا همکاری آنها منجر به ایجاد آرامبخش و بیهوشی شخصی شده است که برای بیماران ایمن تر و برای محیط زیست بهتر از گازهای بیهوشی است.
  • استارت آپ: برای شرکت های تازه تاسیس (معامله تا سه سال) در بخش پزشکی و مراقبت های بهداشتی، که آینده امیدوار کننده ای را نشان می دهند. Drill Surgeries در حال توسعه فناوری برای کاهش مقادیر بیش از حد تشعشع مورد استفاده در عملیات هایی است که از یک میله فلزی برای اتصال استخوان های شکسته استفاده می کنند. Drill Surgeries هوش مصنوعی ایجاد کرده است تا یک راهنمای دقیق ارائه دهد که به جراحان امکان می دهد برای اولین بار همه چیز را در مکان مناسب قرار دهند – و برنده جایزه استارت آپ 2022 بودند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Together 20 میلیون دلار برای ساخت مدل های مولد AI منبع باز جمع آوری می کند

جوایز نوآوری Med-Tech

تغییرات جزئی در خط تولید امسال جوایز نوآوری Med-Tech وجود دارد. سال گذشته شاهد بودیم که QuantuMDx برای Q-POC خود در یک جایزه ویژه در پاسخ به COVID-19 به رسمیت شناخته شد، در حالی که دسته مهندسی جایگزین برتری تولید شده است. خلاصه ای از دسته بندی های امسال:

  • چاپ : این جایزه برای کسانی است که نشان داده اند چگونه استفاده از پرینت سه بعدی طراحی ساخت دستگاه های پزشکی را بهبود بخشیده یا اساساً بهبود بخشیده است. Lucid Implants برندگان سال 2022 بودند که ایمپلنت های سفارشی و راهنماهای برش را برای بهبود دقت جراحی ایجاد کردند که منجر به کاهش 53٪ بستری در بیمارستان، کاهش 73٪ در زمان OT و کاهش 88٪ در هزینه بهبودی شد.
  • سلامت متصل: به کسانی داده می شود که یک دستگاه پزشکی پیشرفته را توسعه داده یا تولید کرده اند، چه از طریق تامین حسگرهای کوچک یا مواد رسانا. یا دخالت در جنبه دیجیتالی و نرم افزاری چیزها. AcuPebble از Acurable جایزه را به خانه برد. این سنسور آکوستیک پوشیدنی اولین وسیله پزشکی بود که نشان CE را برای تشخیص خودکار آپنه انسدادی خواب در سال 2020 دریافت کرد و از آن زمان مجوز FDA را برای آزمایش آپنه خواب خانگی در ایالات متحده دریافت کرد.
  • طراحی – تمرکز بر طراحی یا طراحی مجدد یک دستگاه پزشکی، نیاز بالینی شناسایی شده و چگونگی رفع این نیاز از طریق استفاده نوآورانه از پیشرفت‌های طراحی منحصر به فرد. این جایزه در سال 2022 به Lightpoint Medical تعلق گرفت که یک کاوشگر گامای رباتیک مینیاتوری طراحی کرد که به طور قابل توجهی زمینه جراحی با هدایت رادیویی کم تهاجمی را گسترش داد و تشخیص سرطان حین عمل را در زمان واقعی ارائه کرد.
  • تعالی تولید – با تمرکز بر ساخت یک دستگاه پزشکی، شرکت کنندگان باید یک نوآوری در فرآیند یا تکنیک تولید را که نتیجه محصول را بهبود می بخشد، شرح دهند. جایزه مهندسی سال گذشته به Adapttech INSIGHT برای تکرار سوکت قطع عضو اندام تحتانی و ارزیابی توزیع فشار در سوکت بیمار تعلق گرفت. با قابلیت‌های صادرات و ادغام CAD/CAM، INSIGHT تعداد قرارهای ملاقات را کوتاه می‌کند و تناسب دقیق‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد.
  • نوآوری در مواد – نشان می دهد که چگونه یک ماده جدید یا تغییر کاربری در ایجاد یک دستگاه پزشکی بسیار مهم بوده است. اسپری بینی ضد ویروسی بیرمنگام بیوتک سال گذشته برنده شد، زیرا Norizite یک ترکیب ثبت اختراع از مواد طبیعی برای کمک به کند کردن یا جلوگیری از عفونت ویروسی است، حفره بینی را می پوشاند و یک سد محافظ برای به دام انداختن فیزیکی ویروس ها ایجاد می کند.
  • پایداری – برای نشان دادن اینکه چگونه نوآوری در طراحی یا ساخت باعث کاهش ردپای محیطی یک دستگاه پزشکی شده است. مریل مدیکال در سال 2022 برای پارچه های ضد میکروبی خود شناخته شد که با استفاده نوآورانه از پیوند هیدروژنی برای ایجاد زنجیره های مولکولی قوی که همه میکروالیاف را به رشته ها می چسباند، کاملاً قابل افت با آلودگی میکروپلاستیک صفر هستند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کارگران نمایشگاه نیویورک برای دسترسی به دوچرخه های الکترونیکی ایمن در میان آتش سوزی باتری های لیتیومی به کمک نیاز دارند

میزبان

این شب توسط چهره آشنای مجری، گوینده و دارنده مدال بازی Invictus، جی جی چالمرز اجرا خواهد شد. چالمرز همچنین سفیر بازی های Invictus و همچنین Help for Heroes است. برای کسانی که با ورزش خود آشنا هستند، چهره چالمرز چهره ای قابل تشخیص خواهد بود زیرا او میزبان چندین رویداد ورزشی از جمله بازی های المپیک و پارالمپیک، ماراتن لندن و بازی های مشترک المنافع بوده است.

برای جزئیات بیشتر در مورد جوایز کسب و کار بهداشت و درمان Medilink UK امسال، و برای شرکت در جوایز نوآوری Med-Tech، به www.med-techawards.com

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xRj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *