چگونه بفهمیم کسی شما را در فیس بوک مسنجر محدود کرده است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه بفهمیم کسی شما را در فیس بوک مسنجر محدود کرده است؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

مسنجر فیس بوک دارای چندین ویژگی امنیتی برای دور نگه داشتن دوستان مزاحم، غریبه ها و اعضای خانواده است. از آنجایی که این یک افزونه حفظ حریم خصوصی است، وقتی کسی شما را در پلتفرم مسدود یا محدود می کند، مسنجر به شما هشدار نمی دهد. با این حال، اگر به جزئیات توجه دارید، می‌توانید حدس‌های دقیقی درباره محدود شدن توسط شخصی در مسنجر داشته باشید.

 

چگونه_بدانیم_اگر_کسی_تو_در_فیس بوک_مسنجر 1_محدود_کرد

آیا متوجه می شوید که شخصی به طور مداوم شما را در فیس بوک مسنجر نادیده می گیرد؟ این احتمال وجود دارد که شخص شما را در پلتفرم محدود کرده باشد. از آنجایی که هیچ هشداری برای همین موضوع دریافت نمی‌کنید، باید به چندین علامت تکیه کنید تا بدانید کسی شما را در فیس‌بوک مسنجر محدود کرده است یا خیر. قبل از شروع، اجازه دهید ابتدا بفهمیم که تابع محدودیت در مسنجر به چه معناست.

محدودیت در مسنجر به چه معناست؟

قبل از شروع، باید در مورد عملکرد محدود فیس بوک مسنجر بدانید. وقتی شخصی شما را محدود می کند، فیس بوک در مورد پیام ها و تماس های دریافتی شما به او هشدار نمی دهد. تلفن گیرنده حتی زنگ نمی‌خورد.

مکالمه شما دست نخورده باقی می ماند، اما مسنجر رشته را در منوی تنظیمات پنهان می کند. اگر محدودیت دارید، وضعیت آنلاین و تصویر نمایه شخص را نیز نمی‌بینید. این دو پرچم قرمز اصلی برای تأیید وضعیت محدود شما با شخصی در پلتفرم هستند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

شما در فیس بوک دوستان باقی می مانند. اما اساساً زمانی که شخص شما را در مسنجر محدود می کند، در حالت DND هستید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک می گوید تسلا ممکن است «کد منبع بیشتری را برای خودروسازان دیگر باز کند».

چگونه بفهمیم که آیا در مسنجر محدودیت دارید؟

وقتی کسی شما را در مسنجر محدود می کند باید به دنبال آن باشید. شما می توانید تمام نکات را ترکیب کنید و رابطه مشکل خود را با آن شخص تایید کنید.

1. عدم پاسخگویی

وقتی شخصی شما را در مسنجر محدود می کند، برنامه مکالمه شما را در برنامه های تلفن همراه خود پنهان می کند. شما می توانید هر تعداد پیام که می خواهید ارسال کنید، اما مسنجر هیچ یک از آنها را به فرد اطلاع نمی دهد.

چگونه بفهمیم که آیا کسی شما را در مسنجر 1 محدود کرده است

اگر شخص برای چندین هفته یا ماه به پیام‌های شما پاسخ نمی‌دهد، دو احتمال وجود دارد – یا آن شخص در مسنجر غیرفعال است یا شما را در پلتفرم محدود کرده است.  

2. به دنبال وضعیت فعال باشید

همچنین می توانید وضعیت فعال فرد را در مسنجر بررسی کنید. وقتی در فیس‌بوک مسنجر محدودیت دارید، دیگر نمی‌توانید آخرین وضعیت فعال فرد را در پلتفرم بررسی کنید.

با این حال، این یک ترفند ساده نیست. اگر شخص وضعیت فعال را در مسنجر خاموش کرده باشد، نمی‌توانید همان را بررسی کنید. می توانید از دوستان مشترک خود بخواهید بررسی کنند که آیا می توانند وضعیت فعال فرد را ببینند یا خیر. اگر وضعیت برای دیگران قابل مشاهده باشد، قطعاً در پلتفرم محدودیت دارید.

3. تصویر نمایه را بررسی کنید

اگر آن شخص شما را در فیس بوک مسنجر محدود کرده باشد، نمی توانید عکس نمایه او را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که نداشتن تصویر حساب کاربری می‌تواند یک انتخاب شخصی باشد و لزوماً به این معنا نیست که شخص در مسنجر شما را محدود کرده است.

چگونه بفهمیم که آیا کسی شما را در مسنجر 3 محدود کرده است

4. پیام های ارسال شده را بررسی کنید

هنگامی که در مسنجر محدود می شود، پیام های ارسالی شما هرگز ارسال نمی شود. از نظر فنی، همچنان می‌توانید پیام ارسال کنید، اما آنها یک علامت کوچک آبی خالی را نشان می‌دهند. برنامه تیک گرد را پر نمی کند.

چگونه بفهمیم که آیا کسی شما را در مسنجر 4 محدود کرده است

5. شخص تماس را دریافت نمی کند

این روش موثر دیگری برای بررسی اینکه آیا کسی شما را در مسنجر محدود کرده است یا خیر است. می‌توانید با آن شخص در مسنجر تماس بگیرید، اما از آنجایی که تماس‌ها روی تلفن‌هایش زنگ نمی‌خورد، او آن را دریافت نمی‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خروج از برنامه بتا در فروشگاه Google Play

6. عدم فعالیت در فیس بوک

آیا کسی شما را در Messenger محدود کرده است؟ در حالی که می توانید به پست های قبلی آنها در پلت فرم رسانه های اجتماعی نگاه کنید، نمی توانید پست های جدید را بررسی کنید. اگر متوجه شدید شخصی برای چند ماه از فیس بوک غایب است، ممکن است آن شخص شما را محدود کرده باشد.

چگونه کسی را در مسنجر محدود کنیم

می توانید نشانه های بالا را ترکیب کرده و وضعیت محدود خود را تأیید کنید. اگر می‌خواهید نفع خود را برگردانید، از مراحل زیر برای محدود کردن چنین حساب‌هایی استفاده کنید.

مرحله 1: مسنجر فیس بوک را باز کنید و یک مکالمه را انتخاب کنید.

مرحله 2: نام مخاطب را در بالا انتخاب کنید.

مرحله 3: به Privacy & support بروید و Restrict را انتخاب کنید.

مراحل بالا در مسنجر برای iOS و Android یکسان باقی می مانند.

پلتفرم دیگری برای ارتباط را امتحان کنید

پس از تأیید وضعیت محدود خود در مسنجر، می‌توانید از پلتفرم دیگری برای برقراری ارتباط استفاده کنید. می توانید اختلافات را از طریق دوستان مشترک مرتب کنید و از شخص بخواهید که شما را از لیست محدودیت حذف کند.

امیدواریم از این مقاله چگونه بفهمیم کسی شما را در فیس بوک مسنجر محدود کرده است؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rVYUEU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *