چگونه بفهمیم که آیا از سرور Discord محروم شده اید؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از اینکه چگونه بفهمیم که آیا از سرور محروم شده اید؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

در عصر Slack و تیم‌های ، Discord در میان مصرف‌کنندگان، علاقه‌مندان و جوامع ‌سازی به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. می توانید به چندین سرور بپیوندید، با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید و با سازندگان و شرکت های مورد علاقه خود در ارتباط باشید. با این حال، مواقعی وجود دارد که همه چیز به سمت جنوب پیش می رود و شما در یک سرور و حتی در پلت فرم ممنوع می شوید. در اینجا نحوه اطلاع از محرومیت شما از سرور Discord آورده شده است.

 

مدیر سرور می تواند اعضا را حذف کرده و به مکالمه اضافه کند. برای یک محیط سالم و ارتباط، مدیر Discord ممکن است چندین عضو را از پیوستن مجدد به سرور منع کند. اگر با همین مشکل مواجه شده اید، راه های موثر برای تایید وضعیت مسدود شده خود را بررسی کنید.

انواع ممنوعیت اختلاف

قبل از شروع، شما باید انواع ممنوعیت های Discord را بدانید.

  • ممنوعیت سرور: آیا با یکی از اعضای سرور در Discord وارد بحث شدید؟ ممکن است ادمین نگاهی بیندازد و شما را از دسترسی به سرور منع کند. دیگر نمی توانید وارد سرور خاصی شوید. این کاملاً به عهده ادمین است که تحریم حساب شما را لغو کند.
  • ممنوعیت پلتفرم: این یک ممنوعیت دائمی برای Discord است. شما نمی توانید به هیچ سروری دسترسی داشته باشید یا با دوستان خود در پلتفرم چت کنید. اگر یکی از دستورالعمل های Discord را نقض کنید، به دنبال ممنوعیت دائمی یا موقت پلت فرم هستید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم کارکرد حالت فوکوس در iPhone، iPad و Mac

لیست سرورهای Discord خود را بررسی کنید

بیایید ابتدا برخی از اصول را مرور کنیم. ابتدا باید لیست سرورهای Discord را از نوار کناری بررسی کنید. اگر سرور خاصی ظاهر نمی شود، در اینجا دو احتمال وجود دارد. یا ادمین سرور را حذف کرده است یا شما بن شده اید. دومی در صورتی که یک سرور فعال با صدها عضو باشد بسیار امکان پذیر است.  

سرور را در Discord جستجو کنید

می توانید سرور خاصی را جستجو کنید و دوباره به آن بپیوندید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: Discord را روی دسکتاپ خود باز کنید. برای بررسی لیست سرورها روی کاوش کلیک کنید.

مرحله 2: جستجوی یک جامعه خاص.

اگر سروری ظاهر نشد، ممکن است سرپرست آن را حذف کرده باشد یا Server Discovery را خاموش کرده باشد. اگر می توانید سرور را ببینید، ادمین شما را اخراج کرده یا ممنوع کرده است. اگر به دلیل اشاره به فعالیت های نامنظم در سروری ممنوع شده اید، چنین سرورهایی را در Discord گزارش دهید.

آیا هنوز لینک سرور Discord را دارید؟ می توانید آن را باز کنید تا دوباره به سرور بپیوندید. اگر از یک سرور محروم شده اید، با خطای «عدم پذیرش دعوت» مواجه می شوید. در صورتی که پیوند دعوت منقضی شده باشد نیز همین پیام ظاهر می شود. مدیران این گزینه را دارند که انقضای پیوند دعوت را تعیین کنند.

اگر بتوانید به سرور Discord بپیوندید، فقط اخراج شدید و تحریم نشدید. توجه داشته باشید که Discord کاربران را از پیوستن به سرورهای بیش از حد محدود می کند. شما می توانید تا 100 سرور در Discord بپیوندید. اگر Discord Nitro دارید، می توانید به 200 سرور بپیوندید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه روز تولد خود را در فیس بوک خاموش کنیم

تأیید کنید که سرور حذف شده است

آیا شما یک دوست مشترک در همان سرور Discord دارید؟ می توانید از شخص بخواهید بررسی کند که آیا سرور هنوز وجود دارد یا خیر. اگر سرور همچنان در Discord موجود باشد، تأیید می کند که شما ممنوع شده اید. سعی کنید با ادمین تماس بگیرید تا از شما بخواهد دوباره به آرامی به سرور بپیوندید.

چگونه از سرور Discord Unband شویم

هنگامی که از سرور Discord محروم می شوید، نمی توانید با ادمین یا یکی از مدها تماس بگیرید تا حساب خود را لغو ممنوعیت کنید. همچنین می توانید ابتدا دلیل ممنوعیت را بپرسید و در هنگام ارتباط در کانال های سرور مراقب باشید.  

آیا می توانید از Discord محروم شوید

مانند سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، Discord دستورالعمل‌های جامعه را دنبال می‌کند. وقتی مکرراً چنین قوانینی را زیر پا می گذارید یا مانند یک ربات در پلتفرم عمل می کنید، به دنبال یک ممنوعیت دائمی هستید.

Discord ممکن است آدرس IP شما را ممنوع کند. شما نمی توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید یا از همان آدرس IP یک حساب جدید ایجاد کنید. می توانید از اتصال VPN برای مخفی کردن آدرس IP و ایجاد یک حساب کاربری جدید در پلت فرم استفاده کنید.

نکاتی برای جلوگیری از ممنوعیت سرور Discord

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از چنین وضعیتی در آینده به کار ببرید.

  • در کانال های سرور Discord سوالات بی ربط نپرسید.
  • پست های غیر ضروری زیادی را در کانال ها به اشتراک نگذارید.
  • یک مکالمه سالم با دیگر اعضای سرور Discord داشته باشید.
  • در طول مکالمه از زبان توهین آمیز، نژادپرستانه یا مضر استفاده نکنید.

قوانین سرور Discord را درک کنید

سرورهای Discord دارای مجموعه ای از قوانین هستند که باید رعایت شوند. شما باید از آنها اطاعت کنید تا از هرگونه ممنوعیت در پلتفرم دور بمانید. ایجاد یک حساب کاربری جدید هرگز ایده خوبی نیست زیرا دوستان، مکالمات و سایر سرورهای خود را از دست می دهید و باید از ابتدا شروع کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oLuGuj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *