چگونه می‌توان «فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» در اینستاگرام برطرف کرد

زمان مطالعه: 12 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه می‌توان «فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» در اینستاگرام برطرف کرد با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

با بیش از 2.35 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام، تعدیل این پلت فرم بسیار مهم است. اینستاگرام اقدامات متعددی را برای ایمن نگه داشتن پلتفرم و تضمین تجربه کاربری سالم انجام می دهد. اگر پیام «ما برای محافظت از جامعه خود فعالیت خاصی را محدود می‌کنیم» را در اینستاگرام خود مشاهده کردید، احتمالاً یک رفتار غیرعادی از حساب شما وجود دارد.

چگونه رفع کنیم که فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود در اینستاگرام محدود می کنیم

در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مشکل را درک کرده و آن را کاهش دهید. گاهی اوقات، یک فعالیت ناخواسته ممکن است باعث ایجاد پیام شود. با این حال، پیام خطا ممکن است به دلیل یک اشکال نیز رخ دهد. ما تمام راه های ممکن برای شناسایی و رفع مشکل را به شما نشان خواهیم داد. با این حال، اجازه دهید ابتدا بفهمیم این موضوع به چه معناست.

فهرست مطالب این مقاله

“ما برای محافظت از جامعه خود فعالیت خاصی را محدود می کنیم” به چه معناست؟

اینستاگرام می خواهد از پلتفرم و کاربران خود در برابر ربات ها محافظت کند. این ربات‌ها معمولاً برای دسترسی غیرارگانیک در اینستاگرام مستقر می‌شوند و در نتیجه منجر به فعالیت اسپم می‌شوند. علاوه بر این، ربات ها نیز به عنوان راهی برای فعالیت های مخرب استفاده می شوند.

بنابراین اینستاگرام از ابزارهای مختلفی برای شناسایی چنین فعالیت‌هایی استفاده می‌کند و ویژگی‌هایی را برای چنین حساب‌هایی محدود می‌کند. چنین کاربرانی در اینستاگرام پیامی با مضمون «ما فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» دریافت می‌کنند.

همچنین بخوانید : نحوه اجتناب یا حذف Shadowban اینستاگرام

14 راه برای رفع محدودیت فعالیت های خاص اینستاگرام

اگر پیام خطا را در پروفایل اینستاگرام خود مشاهده کردید، در اینجا هر کاری که می توانید برای رفع و حذف هرگونه محدودیت انجام دهید، آورده شده است.

1. اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را تکمیل کنید

اگر به تازگی به اینستاگرام پیوسته اید و با این مشکل مواجه هستید، احتمالاً باید اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. اینستاگرام ممکن است شما را به دلیل کمبود اطلاعات برای اطمینان از صحت نمایه محدود کند.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و از تب پایین به پروفایل خود بروید. روی دکمه Edit Profile ضربه بزنید.

مرحله 2: روی “تنظیمات اطلاعات شخصی” ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Contact Info ضربه بزنید.

مرحله 4: اضافه کردن تمام اطلاعات لازم را کامل کنید.

روی Contact Info ضربه بزنید

2. لینک ها را از بیو خود حذف کنید

اگر پیوندهایی را نشان می دهید که ممنوع یا مخرب تشخیص داده شده است، ممکن است در هنگام استفاده از اینستاگرام با محدودیت هایی روبرو شوید. بنابراین، باید هر گونه لینکی را که بر خلاف سیاست های اینستاگرام است حذف کنید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و روی نماد پروفایل در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: در صفحه نمایه خود، روی دکمه Edit Profile ضربه بزنید.

مرحله 3: روی لینک ها ضربه بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن چراغ های Glyph در تلفن Nothing (2)

مرحله 4: ماهیت پیوندها را بررسی کنید و مواردی را که ممکن است خط‌مشی‌های اینستاگرام را نقض کنند حذف کنید.

3. بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است

اگر اینستاگرام با خرابی مواجه شود، ممکن است هنگام استفاده از پلتفرم با مشکلات و خطاهایی مواجه شوید. بنابراین، مطمئن شوید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا اینستاگرام مشکل را برطرف کند و پلتفرم را دوباره راه اندازی کند.

اگر در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فعال هستید، احتمالاً اخبار مربوط به خرابی اینستاگرام به شما خواهد رسید. اگر نه، می توانید وضعیت اینستاگرام را با استفاده از Down Detector بررسی کنید.

چرا باید اکانت های اینستاگرام خود را ادغام کنید؟

4. فعالیت های بیش از حد را متوقف کنید

از ارسال مکرر نظرات مشابه و ارسال پیام به حساب‌ها به‌صورت انبوه، به‌ویژه آنهایی که ممکن است حاوی پیوند باشند، خودداری کنید. اینستاگرام چنین فعالیت‌هایی را به‌عنوان هرزنامه تلقی می‌کند، بنابراین، شما را از فعالیت‌های خاصی در برنامه محدود می‌کند.

5. برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید

اگر پیغام خطای «ما برای محافظت از جامعه ما فعالیت خاصی را محدود می‌کنیم» به دلیل وجود یک اشکال رخ داد، بستن برنامه و راه‌اندازی مجدد آن به شما کمک می‌کند تا باگ را ببندید و پاک کنید. بنابراین، سعی کنید اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

مرحله 1: پنجره چند وظیفه ای را در تلفن هوشمند خود باز کنید. اگر دکمه اختصاصی ندارید، از صفحه اصلی خود به سمت بالا بکشید.

مرحله 2: برای بستن برنامه و باز کردن مجدد آن از App Library خود، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

6. از سیستم خارج شوید و وارد اینستاگرام شوید

اگر مشکلی در جلسه ورود فعلی شما وجود داشته باشد، ممکن است پیام «ما برای محافظت از جامعه خود فعالیت خاصی را محدود می‌کنیم» را در اینستاگرام مشاهده کنید. خروج از اینستاگرام و ورود مجدد به سیستم کمک خواهد کرد.

مرحله 1:  برنامه اینستاگرام را باز کنید و به تب Profile بروید.

مرحله 2 : روی دکمه منو ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3:  روی Log Out ضربه بزنید.

با این کار شما از اینستاگرام خارج می شوید. پس از باز کردن مجدد برنامه، گزینه ورود به حساب کاربری خود را پیدا خواهید کرد.

7. برنامه های مرتبط با شخص ثالث را حذف کنید

اگر هر برنامه شخص ثالث متصل توسط اینستاگرام مشکوک تشخیص داده شود، ممکن است فعالیت شما محدود شود. بنابراین، سعی کنید برنامه های شخص ثالث متصل را حذف کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید و از پایین به پروفایل خود بروید. روی نماد همبرگر شکل در بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 2: روی “تنظیمات و حریم خصوصی” ضربه بزنید.

مرحله 3: روی مجوزهای وب سایت ضربه بزنید.

مرحله 4: روی “برنامه ها و وب سایت ها” ضربه بزنید.

مرحله 5: روی گزینه Remove در منوی Active ضربه بزنید تا برنامه از اینستاگرام جدا شود.

8. از استفاده از هشتگ های ممنوعه خودداری کنید

اینستاگرام کاربران را از استفاده از هشتگ های خاص در پست ها و نظرات منع کرده است. تلاش برای استفاده از هر یک از اینها ممکن است فعالیت های حساب شما را محدود کند. در اینجا یک وب سایت است که هشتگ های ممنوعه در اینستاگرام را لیست می کند.

9. VPN را غیرفعال کنید

اگر از آدرس IP دیگری با استفاده از VPN استفاده می کنید، اینستاگرام ممکن است آن را به عنوان فعالیت مشکوک علامت گذاری کند و شما را از استفاده از چند ویژگی محدود کند. بنابراین، در صورت مشاهده پیغام خطای “We Restrict Disa Activity to Protect Our Community” در اینستاگرام، VPN را غیرفعال کنید.

VPN را در آیفون غیرفعال کنید

مرحله 1:  برنامه تنظیمات را باز کنید و General را انتخاب کنید.

مرحله 2:  روی “VPN & Device Management” ضربه بزنید.

اطمینان حاصل کنید که وضعیت عبارت “Not Connected” به این معنی است که شما به یک سرویس VPN متصل نیستید.

VPN را در غیرفعال کنید

مرحله 1:  به برنامه تنظیمات بروید و «اتصال و اشتراک‌گذاری» (یا یک پانل مشابه در تنظیمات بر اساس دستگاهی که استفاده می‌کنید) را باز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا و داده، تراشه‌ها و کاهش‌ها، کریپتو و بحران‌ها

مرحله 3:  روی VPN ضربه بزنید. اطمینان حاصل کنید که کلید خاموش است. این بدان معنی است که شما به هیچ سرویس VPN متصل نیستید.

10. کش اینستاگرام (اندروید) را پاک کنید

هر برنامه ای داده ها را به صورت آفلاین ذخیره می کند که به آن کش روی تلفن شما گفته می شود تا مطمئن شود به جای دانلود مجدد از اینترنت، در زمان صرفه جویی می کند. این به سرعت راه اندازی و بارگذاری مجدد برنامه کمک می کند. با این حال، انباشته شدن حافظه نهان ممکن است منجر به فایل های ناخواسته شود که باگ هایی را اجرا می کنند.

بنابراین، اگر با مشکلی در برنامه اینستاگرام مواجه هستید، پاک کردن کش برنامه یکی از راه‌های حل این مشکل است. برای درک بهتر، می‌توانید راهنمای ما را بررسی کنید که چه اتفاقی می‌افتد هنگام پاک کردن کش خود در اینستاگرام.

توجه : متأسفانه، پاک کردن کش فقط در دستگاه‌های اندرویدی امکان‌پذیر است، بنابراین کاربران آیفون می‌توانند به رفع مشکل بعدی بپرند.

مرحله 1:  برنامه اینستاگرام را در صفحه اصلی فشار دهید و روی App info ضربه بزنید.

مرحله 2:  روی Clear Data ضربه بزنید.

مرحله 3:  روی Clear cache ضربه بزنید و برای تایید OK را انتخاب کنید.

11. اینستاگرام را به روز کنید

اگر تعداد زیادی از کاربران به‌طور غیرضروری هشدار «ما فعالیت‌های خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» را در اینستاگرام مشاهده کردند، این یک باگ گسترده است. اینستاگرام برای رفع این مشکل آپدیتی منتشر خواهد کرد. بنابراین، مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام را از Play Store یا App Store به روز می کنید.

مرحله 1: پنجره چند وظیفه ای را در تلفن هوشمند خود باز کنید. اگر دکمه اختصاصی ندارید، آن را از صفحه اصلی خود به سمت بالا بکشید.

مرحله 2: برای بستن برنامه و باز کردن مجدد آن از App Library خود، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

12. اپلیکیشن اینستاگرام را مجددا نصب کنید

اگر با مشکلات دائمی در برنامه اینستاگرام روبرو هستید، ممکن است به دلیل چند فایل خراب باشد. نصب مجدد این برنامه باعث حذف چنین فایل هایی و دانلود یک نسخه جدید می شود. در اینجا نحوه نصب مجدد برنامه اینستاگرام آورده شده است.

مرحله 1:  روی نماد اینستاگرام در صفحه اصلی فشار طولانی دهید.

مرحله 2 : روی Delete App در iPhone یا Uninstall در Android ضربه بزنید و یک بار دیگر حذف برنامه را تأیید کنید.

مرحله 3:  برنامه را با استفاده از پیوندهای زیر دوباره نصب کنید.

13. از اینستاگرام وب استفاده کنید

اگر هیچ راهی برای خلاص شدن از شر “فعالیت خاصی برای محافظت از جامعه خود را محدود می کنیم” در برنامه اینستاگرام وجود ندارد، از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید.

14. با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

اگر هیچ یک از روش های بالا جواب نداد، می توانید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مشکل را حل کنید و بدون هیچ مشکلی به استفاده از اینستاگرام برگردید.

مرحله 1: اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید. روی دکمه منو در بالا سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 2: تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی Help ضربه بزنید و سپس روی “گزارش مشکل” ضربه بزنید.

مرحله 4: “گزارش مشکل بدون لرزش” را انتخاب کنید.

مرحله 5: روی «شامل و ادامه» ضربه بزنید تا گزارش‌ها اضافه شود تا به اینستاگرام کمک کند مشکل را بهتر درک کند.

مرحله 6: مشکل را به طور خلاصه توضیح دهید و روی Send ضربه بزنید.

این همه آن چیزی است که برای رفع پیام خطای «ما فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» در اینستاگرام باید بدانید. اگر سؤال دیگری دارید، به بخش سؤالات متداول زیر نگاه کنید.

سوالات متداول در مورد عدم امکان استفاده از اینستاگرام

1. آیا اینستاگرام می تواند شما را تحریم کند؟

بله، اینستاگرام می‌تواند شما را تحریم کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از استفاده از اکانت شما جلوگیری کند.

2. چه مدت طول می کشد تا در اینستاگرام از حالت ممنوعیت خارج شود؟

مدت زمان ممنوعیت موقت اینستاگرام ممکن است بین 24 تا 48 ساعت طول بکشد.

3. اکانت من بدون دلیل در اینستاگرام مسدود شد. چکار کنم؟

می توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.

از اینستاگرام بدون محدودیت استفاده کنید

امیدواریم این مقاله به شما در رفع پیام خطای «ما برای محافظت از جامعه ما فعالیت خاصی را محدود می‌کنیم» در اینستاگرام کمک کند. همانطور که گفته شد، از استفاده از تکنیک های هک برای به دست آوردن فالوور و تعامل در اینستاگرام خودداری کنید – اکثر آنها خط مشی های اینستاگرام را نقض می کنند و به احتمال زیاد حساب شما محدود خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله چگونه می‌توان «فعالیت خاصی را برای محافظت از جامعه خود محدود می‌کنیم» در اینستاگرام برطرف کرد مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/obupfH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *