چگونه یادداشت های اینستاگرام را بی صدا یا لغو کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه یادداشت های را بی صدا یا لغو کنیم با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

یادداشت های اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد افکار خود را بیان کنند و موسیقی مورد علاقه خود را به روشی منحصر به فرد به اشتراک بگذارند. در حالی که یادداشت های دوستان اینستاگرام شما به طور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، گاهی اوقات می توانند آزاردهنده باشند. اگر ترجیح می‌دهید یادداشت‌های کسی را نبینید، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را بی‌صدا (یا لغو) کنید.

چگونه یادداشت های اینستاگرام را بی صدا یا لغو کنیم

مشاهده برخی یادداشت‌ها در بالای پیام‌های اینستاگرام شما می‌تواند حواس‌تان را پرت کند. خبر خوب این است که بی‌صدا کردن یادداشت‌ها در اینستاگرام فرآیندی بدون پیچیدگی است و می‌توانید هر زمان که بخواهید، آن‌ها را لغو کنید. این پست شما را با مراحل انجام این کار در اندروید یا آیفون خود آشنا می کند.

برای این مطلب از گوشی اندرویدی استفاده کرده ایم. با این حال، شما باید بتوانید مراحل را در آیفون نیز دنبال کنید، زیرا رابط اینستاگرام در هر دو سیستم عامل تقریباً یکسان است.

نحوه بی صدا کردن یادداشت های اینستاگرام

بی‌صدا کردن یادداشت‌های شخصی در اینستاگرام همچنان به شما امکان می‌دهد پست‌ها و استوری‌های او را مشاهده کنید. همچنین اینستاگرام به طرف مقابل اطلاع نمی دهد که یادداشت های او را بی صدا کرده اید. و از آنجایی که هیچ راهی برای ردیابی افرادی که یادداشت‌های اینستاگرام شما را مشاهده کرده‌اند وجود ندارد، بعید است که شخص مقابل متوجه شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مدیریت آلبوم های عکس به اشتراک گذاشته شده در آیفون

چند راه برای خاموش کردن یادداشت‌های شخصی در اینستاگرام وجود دارد. بیایید هر دو را یکی یکی مرور کنیم.

نادیده گرفتن یادداشت های اینستاگرام از بخش پیام ها

سریع‌ترین راه برای بی‌صدا کردن یادداشت‌های کاربر از طریق بخش پیام‌ها است. در اینجا مراحل برای همان است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون خود باز کنید.

مرحله 2: روی نماد مسنجر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. روی یادداشت کاربری که می‌خواهید بی‌صدا کنید، به مدت طولانی فشار دهید.

مرحله 3: روی گزینه Mute notes ضربه بزنید و برای تایید، گزینه Mute notes را انتخاب کنید.

بی‌صدا کردن یادداشت‌های اینستاگرام از نمایه کاربر

راه دیگر برای بی‌صدا کردن یادداشت‌های کاربر، بازدید از نمایه اوست. اگر می خواهید استوری ها و پست های آن کاربر را نیز بی صدا کنید، این روش می تواند مفید باشد.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون خود باز کنید.

مرحله 2: روی نماد جستجو در پایین ضربه بزنید. در کادر جستجو، نام کاربری شخصی را که می‌خواهید یادداشت‌هایش را بی‌صدا کنید تایپ کنید و نتیجه مربوطه را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی گزینه Following ضربه بزنید.

پروفایل کاربری اینستاگرام

مرحله 4: نادیده گرفتن را انتخاب کنید و سوئیچ کنار Notes را خاموش کنید.

متأسفانه اینستاگرام گزینه ای برای قطع یا خاموش کردن یادداشت ها از همه کاربران به طور همزمان ارائه نمی دهد. در نتیجه، باید یادداشت های هر کاربر را به صورت جداگانه بی صدا کنید. گفتنی است، اگر دستگاه اندرویدی دارید، می توانید از Instagram Lite استفاده کنید که از ویژگی Notes پشتیبانی نمی کند. از طرف دیگر، می توانید از اینستاگرام در خود نیز استفاده کنید.

چگونه یادداشت های اینستاگرام را بی صدا کنیم

اگر بعداً نظر خود را تغییر دهید، لغو نادیده گرفتن یادداشت‌های کاربر نیز بسیار ساده است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 ویژگی جالب watchOS 10: Smart Stack، طراحی مجدد و موارد دیگر

لغو نادیده گرفتن یادداشت های اینستاگرام از تنظیمات حریم خصوصی

منوی Privacy در برنامه اینستاگرام به راحتی می توانید یادداشت های چند کاربر را به طور همزمان لغو کنید. در اینجا مراحل برای همان است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

تب پروفایل در اینستاگرام

مرحله 2: روی نماد منو (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را از منوی ایجاد شده انتخاب کنید.

مرحله 3: در بخش «آنچه می‌بینید»، روی حساب‌های بی‌صدا ضربه بزنید.

تنظیمات حریم خصوصی در اینستاگرام

مرحله 4: روی دکمه Unmute در کنار کاربری که می‌خواهید یادداشت‌هایش را لغو کنید ضربه بزنید و سوئیچ کنار Mute notes را خاموش کنید.

بی صدا کردن یادداشت های اینستاگرام از نمایه کاربر

اگر از قبل نام کاربری شخصی را می‌دانید که می‌خواهید صدای او را لغو کنید، از این مراحل استفاده کنید:

مرحله 1: یکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

مرحله 2: به برگه جستجو بروید. نام کاربری شخصی که می‌خواهید یادداشت‌های او را لغو کنید را در کادر جستجو وارد کنید و نتیجه مربوطه را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی دکمه زیر ضربه بزنید.

پروفایل کاربری اینستاگرام

مرحله 4: گزینه Mute را انتخاب کنید و کلید کنار Notes را خاموش کنید.

پس از اینکه کاربر را با استفاده از یکی از روش‌های بالا قطع کردید، یادداشت‌های او را در بخش پیام‌ها مشاهده خواهید کرد.

گرم خود را شخصی کنید

شاید همه افراد قابلیت یادداشت های اینستاگرام را مفید بدانند. اگر شما یکی از آنها هستید، بی‌صدا کردن یادداشت‌های دوستانتان یک گزینه ساده است. به طور مشابه، می‌توانید پیام‌ها، پست‌ها و استوری‌های کاربران را در اینستاگرام بی‌صدا کنید تا حواس‌پرتی را کاهش دهید و تجربه‌تان را افزایش دهید.

امیدواریم از این مقاله چگونه یادداشت های اینستاگرام را بی صدا یا لغو کنیم مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

4.6/5 - (8 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wfHPHZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *