چگونه IBM در حال تبدیل ویمبلدون 2023 به هوشمندترین مسابقات تاریخ برای طرفداران است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قدیمی ترین مسابقات قهرمانی تنیس جهان به جدیدترین موسسه ای تبدیل شده است که را پذیرفته است تا به تقویت تجربه ورزشی برای طرفداران در سراسر جهان کمک کند.

سازمان‌دهنده مسابقات ویمبلدون، باشگاه تنیس روی چمن سراسر انگلستان (AELTC)، بار دیگر با غول محاسباتی IBM همکاری کرده است تا پوشش و تجربه آنلاین خود را ارائه دهد، در حالی که تورنمنت 2023 فناوری هوش مصنوعی را به‌طور گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد.

با تکیه بر سال‌های گذشته و کار آی‌بی‌ام واتسون، ویمبلدون امسال قرار است بیش از هر زمان دیگری از هوش مصنوعی برخوردار باشد، همراه با ابزارهای تحلیلی و بینش بیشتر برای کمک به طرفداران واقعاً زیر پوست مسابقات.

ارائه خدمات هوش مصنوعی

کوین فارار، مدیر شراکت ورزشی IBM در بریتانیا، در جریان تور اخیر ما از “پناهگاه” این شرکت در ویمبلدون، به TechRadar Pro گفت: “داده ها در قلب هر کاری که ما انجام می دهیم… (و امسال) بسیار به کار انسان ها و هوش مصنوعی مربوط می شود. .

IBM که اکنون به مدت 34 سال با AELTC کار کرده است، یک بار دیگر در زمینه ارائه طیف گسترده ای از خدمات داده و تجزیه و تحلیل برای طرفداران و رسانه ها فعالیت کرده است.

این شرکت به AELTC کمک می‌کند تا نکات برجسته‌ای از هر نکته در بازی‌های مسابقات ویژه ارائه دهد، که در سال 2023 برای اولین بار توسط هوش مصنوعی ارائه شده است.

این سرویس از فناوری هوش مصنوعی مولد از پلتفرم جدید معرفی‌شده IBM watsonx استفاده می‌کند تا برای همه بسته‌های ویدیوهای برجسته که در وب‌سایت Wimbledon.com و برنامه Wimbledon AELTC میزبانی می‌شوند، تفسیر ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پس از عرضه موفقیت آمیز Trust، برنامه TestCard در سراسر NHS در دسترس است

این تفسیر که در هر دو فرمت صوتی و متنی موجود است، توسط یک مدل پایه IBM ایجاد شده است که به طور خاص در مورد بازی تنیس آموزش دیده است. فارار خاطرنشان می کند که این فقط شامل اصطلاحات خاص بازی نمی شود (مثلاً “نقص دوگانه” و “دوس”)، بلکه در آمارهای کلیدی و مهمتر از همه، زبان ویمبلدون – همانطور که او خاطرنشان می کند، “این تک نفره مردان نیست، این تک‌آهنگ‌های آقایان است… (در مورد) درست کردن همه آن نکات ظریف است.»

با این حال، فارار مشتاق است توجه داشته باشد که تفسیر مبتنی بر هوش مصنوعی به هیچ وجه قصد جایگزینی معادل های انسانی خود را ندارد.

او می‌گوید: «(مفسران انسانی) نمی‌توانند همه جا باشند – اما ما می‌توانیم با این نوع فناوری، او می‌گوید که چند مفسر در این مسابقات بازی کرده‌اند، بنابراین می‌تواند چشم‌اندازی را ارائه دهد که هوش مصنوعی نمی‌تواند، «اما در نظر گرفته نشده است که جایگزین مفسران انسانی.. برای تمجید از عنصر انسانی طراحی شده است.»

این شرکت همچنین در حال کار بر روی اثبات مفهومی با استفاده از بینایی ی است تا متغیرها و حوزه‌های مورد علاقه بیشتری را شناسایی کند، اما فارار موافق است که استفاده از هوش مصنوعی نیاز به کنترل دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازیابی موارد دلخواه حذف شده در مایکروسافت اج

او خاطرنشان می کند: “ما تضمین می کنیم که هر کاری که با هوش مصنوعی انجام می دهیم قابل اعتماد است.” به حساب آوردن.”

تجزیه و تحلیل قرعه کشی هوش مصنوعی IBM Wimbledon

(اعتبار تصویر: IBM)

همچنین در تجربه هواداران ویمبلدون در سال 2023، یک ویژگی تجزیه و تحلیل قرعه کشی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به طرفداران امکان می دهد پیشرفت بالقوه بازیکنان مورد علاقه خود را در طول مسابقات پیگیری کنند.

با در نظر گرفتن انبوهی از متغیرها، عملکردهای گذشته و آمار، تجزیه و تحلیل قرعه کشی هوش مصنوعی IBM (تصویر بالا) از هوش مصنوعی استفاده می کند تا مشخص کند که مسیر رسیدن به فینال برای هر بازیکن در قرعه کشی انفرادی چقدر می تواند مطلوب باشد. با استفاده از برنامه Wimbledon یا وب‌سایت Wimbledon.com، طرفداران اکنون می‌توانند هرگونه ناراحتی احتمالی را با ‌های رنگی مشاهده کنند که نشان می‌دهد چقدر احتمال دارد که یک بازیکن در مسابقه بعدی خود برنده شود.

«زیبایی ورزش و زیبایی تنیس در این است که نمی‌دانی، در واقع وقتی اولین توپ به هوا پرتاب می‌شود، نتیجه مسابقه را نمی‌دانی – ناراحتی‌ها اتفاق می‌افتد، 101 متغیر مختلف وجود دارد. زمانی که مسابقه شروع شود…واقعا هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

این واقعاً تلاش می کند زیبایی، درام و هیجان ویمبلدون را برای طرفدارانی در سراسر جهان که نمی توانند در سایت به اینجا برسند، به ارمغان بیاورد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mnb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *