کارخانه های هوشمند چه نوع ماشین های CNC را درخواست می کنند؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

راسل ریدیفورد، رئیس ANCA Americas آنچه را که باید در مورد ارتقا و به روز رسانی دستگاه های CNC خود در کارخانه های بدانید، توضیح می دهد.

تولید از ابزارهای برش ساده حرکت کرده است. مشتریان شما از شما انتظار دارند که ابزارهای باکیفیت از مواد درجه یک، با فضای کمی برای خطا ایجاد کنید. اکنون در مورد فرآیند پایان به انتها است، از تامین بهترین مواد تا ارائه بهترین تجربه برای مشتری، و به ماشین‌ها و دستگاه‌های شبکه متکی است. همانطور که انتظارات از ابزارهای برش تغییر کرده است، تجهیزاتی که برای رقابتی ماندن استفاده می کنید نیز تغییر کرده است. انواع ماشین‌های CNC که استفاده می‌کنید می‌توانند موقعیت شما را در طاقچه ابزارسازی شما ایجاد یا شکست دهند.

کارخانه های آینده به اندازه سخت افزار به نرم افزار نیاز دارند

ممکن است در مورد توسترهایی شنیده باشید که می دانند نان ما چه زمانی تمام می شود یا دستگاه هایی که می دانند قبل از انجام ما نیاز به سرویس دارند. آنها هیجان های ارزان اینترنت اشیا (IoT) هستند. اما کارخانه شما همچنین می‌تواند از اینترنت اشیاء به‌طور قابل‌توجهی بهره‌مند شود، خواه پیش‌بینی زمان نیاز به سرویس‌دهی دستگاه، نظارت بر عملکرد آن یا توجه به زمانی که سطح موجودی پایین است. (و شاید اضافه کردن یک پرس ساندویچ متصل به USB به اتاق ناهار).

اینجاست که نرم افزار کلید می خورد. کارخانه‌های هوشمندی که خواهان مزایای اینترنت اشیا هستند، به اتصال متکی هستند. ماشین‌ها باید به نرم‌افزاری دسترسی داشته باشند که آنها را به یک شبکه داخلی متصل می‌کند، جایی که هر بخش از سیستم قادر به تعامل است. حتی ممکن است آنها را با استفاده از اطلاعات شبکه‌های مشتری و تامین‌کننده برای ایجاد فرآیندهای ساده‌تر به شبکه گسترده‌تری متصل کنید.

نرم افزار می تواند از راه های دیگری نیز تأثیر بگذارد. آخرین محصول ما ویژگی‌های جدیدی را به ابزارهای برش معرفی کرد که امکان هندسه ابزار برش پیچیده‌تر را فراهم می‌کرد. برخی از صنایع نیازهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، در هوافضا و تولید برق از مواد سخت و نرم استفاده می شود که برای ماشین کاری آنها نیاز به هندسه های مختلف برش دارد. ما هندسه های جدیدی را در نرم افزار برای تولید برش های ویژه برای آن فرآیندها معرفی کرده ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مشخصات اپل ویژن پرو، ویژگی ها، قیمت، تاریخ انتشار و موارد دیگر

نرم افزار مناسب همچنین یک جزء حیاتی در داشتن انواع مختلف ماشین های CNC با یکدیگر “صحبت” است. در گذشته، ماشین‌هایی که از پروتکل‌های مختلف یا از سازندگان مختلف استفاده می‌کردند، ممکن بود قادر به تعامل با سیستم‌های داخل کارخانه نباشند. نرم‌افزار روی ماشین‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به یک مکان مرکزی بفرستند، جایی که می‌توان آن‌ها را به شکلی توزیع کرد که هر ماشین – و شخص – قابل درک است.

برخی از انواع ماشین های CNC می توانند در سفر همراه شما باشند

ما دریافته‌ایم که حدود 95 درصد از ماشین‌های مورد استفاده امروزی 10 سال یا کمتر عمر کرده‌اند. این خبر خوبی برای کارخانه شما است – اغلب آنها هنوز هم می توانند به جدیدترین نرم افزارها منتقل شوند و قابل استفاده در اتوماسیون را اضافه کنند. به عنوان مثال، ممکن است بتوانید به روز رسانی کنید:

  • اندازه گیری لیزری
  • اتصال به شبکه
  • کنترل های الکتریکی
  • سیستم های عامل
  • فرآیندها و کتابخانه های خودکار

تعمیرات به این معنی است که می توانید از تعویض عمده ماشین های خود اجتناب کنید. به روز رسانی یک به یک آنها به شما این امکان را می دهد که کارخانه خود را با حداقل زمان خرابی و هزینه در حال کار نگه دارید تا تعامل مشتری شما مختل نشود.

عملکرد همیشه در حال بهبود و گسترش است. دستگاه‌های CNC تلفن نیستند – شما برش یا آسیاب‌هایی را نصب نمی‌کنید که در جیب شما قرار بگیرند یا تا شوند – اما دستگاهی با همان اندازه بیشتر از آنچه که اکنون انجام می‌دهد انجام می‌دهد. انواع ماشین‌های CNC که 15 سال پیش نصب می‌کردید با مدل‌های بهتر، سریع‌تر و جامع‌تر جایگزین می‌شوند. به عنوان مثال، ماشین های فرز CNC از چهار محور به شش محور حرکت کرده و مارپیچ را به قابلیت خود اضافه کرده اند. همانطور که ماشین‌ها بهبود می‌یابند، فرآیندهای برش و بهره‌وری آن‌ها نیز افزایش می‌یابد و نظارت سریع‌تر، دقیق‌تر و آسان‌تر می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Gravitics 20 میلیون دلار برای ساخت واحدهای ضروری برای زندگی و کار در فضا جمع آوری می کند •

قدم به قدم کار را پیش ببر. ماشین‌هایی را که سریع‌ترین برد را برای شما به ارمغان می‌آورند، دوباره نصب یا جایگزین کنید و توانایی کارخانه‌تان را سریع و مقرون‌به‌صرفه به‌روز کنید.

تولید حلقه بسته در راه است – با یا بدون شما

نگاه به آینده حیاتی است. دستگاه های CNC خود را بدون توجه به مزایای تجاری که می خواهید به دست آورید ارتقا یا تعویض نکنید. در کارخانه هوشمند خود، نه تنها از نظر برد و دقت، بلکه از نظر تخصص، تجربه مشتری و زمان عرضه به بازار نیز رقابت خواهید کرد. ماشین‌های CNC که ساخت آن را آسان‌تر می‌کنند به شما امکان می‌دهند انبار کمتری داشته باشید، هزینه‌های اولیه را کاهش دهید و ناکارآمدی را کاهش دهید. کارخانه‌های هوشمند پیشرو در بازار باید بدانند که مشتریانشان دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند و این دقیقاً همان چیزی است که ماشین‌های جدیدتر ارائه خواهند کرد.

و سپس تحول کامل کسب و کار وجود دارد. طی 5 تا 10 سال آینده، سازندگان ابزار از فناوری خود برای حذف کامل زباله ها استفاده خواهند کرد – و آنها از قبل برای آن برنامه ریزی کرده اند. این رویکرد “حلقه بسته” برای تولید به معنای سفارش دادن و استفاده دقیق از آنچه شما نیاز دارید است. هیچ چیزی به محل دفن زباله فرستاده نمی شود یا در کف کارخانه باقی نمی ماند. این دنیایی است که برای محیط زیست بهتر، برای مشتریان بهتر و برای درآمد شما بهتر خواهد بود.

گزینه های زیادی برای آوردن ماشین های CNC شما به آینده وجود دارد. چه نرم افزارها و لوازم جانبی را بهسازی کنید یا دستگاه های خود را با جدیدترین مدل ها جایگزین کنید، در آینده ای کارآمد، متصل و سودآورتر سرمایه گذاری می کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Skr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *