گوگل پلی از سرکوب بزرگ بدافزار اپ استور خبر می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل دارد اعلام کرد قصد دارد روشی را که توسعه‌دهندگان را تأیید می‌کند، در تلاش برای مهار آن بهبود بخشد بد افزار که در حال حاضر در فروشگاه Play گسترده است و برای کنترل بهتر کلاهبرداری و سایر فعالیت های مشکوک.

در حال حاضر، توسعه‌دهندگان یکیشن ملزم به ارائه آدرس‌های و شماره تلفن‌های قانونی برای تایید هویت هستند، اما این شرکت اکنون اعلام کرده است که قصد دارد شماره‌های اجباری DUNS را وارد کند.

در همان زمان، Play Store همچنین تحت یک تغییر رابط کاربری قرار خواهد گرفت که برای نشان دادن اطلاعات بیشتر توسعه‌دهندگان به کاربران طراحی شده است تا به آنها کمک کند انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشند.

تأیید برنامه‌نویس در Google Play

سازمان‌هایی که یک حساب توسعه‌دهنده کنسول Play جدید راه‌اندازی می‌کنند، اکنون ملزم خواهند بود که شماره DUNS نه رقمی منحصربه‌فرد خود را که توسط Dun & Bradstreet اختصاص داده شده است، برای تأیید کسب‌وکار خود به اشتراک بگذارند. آنها همچنین ممکن است نیاز داشته باشند برخی از اسناد شرکت را برای تأیید بیشتر به اشتراک بگذارند، اگرچه Google مشخص نکرده است که در چه شرایطی این امر ضروری است.

گوگل بلافاصله به آن پاسخ نداد TechRadar Proدرخواست برای اظهار نظر در مورد انواع حساب‌های دیگر فراتر از سازمان‌ها، و اینکه آیا آنها با فرآیندهای تأیید اضافی روبرو هستند یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین قاب سیلیکونی برای آداپتور برق مک بوک پرو

برای کاربران نهایی، بخش «جزئیات تماس» در فهرست برنامه به «پشتیبانی برنامه» تغییر نام داده است. در این عنوان فرعی، بخش «درباره توسعه‌دهنده» اطلاعات هویتی تأیید شده‌ای مانند نام، آدرس و جزئیات تماس را نشان می‌دهد.

ثبت‌نام‌های توسعه‌دهندگان جدید از 31 آگوست مشمول این تغییرات می‌شوند و به توسعه‌دهندگان بدخلق حدود 6 هفته فرصت می‌دهند تا برنامه‌های مبهم را قبل از اینکه تحت قوانین سخت‌گیرانه‌تری قرار گیرند، منتشر کنند.

گوگل می‌گوید در ماه اکتبر اطلاعات بیشتری را با سازمان‌های توسعه‌دهنده موجود به اشتراک می‌گذارد، اما مشخص نیست که آنها تا چه زمانی باید شماره DUNS را ارائه کنند. از آنجایی که دریافت آن می تواند تا 30 روز طول بکشد، توسعه دهندگان معقولی که هنوز شماره منحصر به فرد خود را ندارند باید به فکر ثبت نام باشند تا بعداً جریمه نشوند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qWxhzd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *