یادگیری و توسعه در چسب

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کوین براونسیل، رئیس بخش فنی: یادگیری و توسعه در تامین کننده چسب و تجهیزات توزیع اینترترونیک، اهمیت آموزش را مورد بحث قرار می دهد.

اگرچه ممکن است در ابتدا کار ساده ای به نظر برسد، چسباندن چسب ممکن است بخش مهم و چالش برانگیز طراحی محصول شما باشد. هر برنامه متفاوت است و تعیین اینکه چه چیزی بهتر کار می کند مستلزم بحث و آزمایش دقیق است. برای مهندسان طراح بدون تجربه تخصصی چسب، شرکت در آموزش اختصاصی می تواند به راه اندازی پروژه برای موفقیت کمک کند. این به آنها پایه ای از دانش می دهد که می تواند به آنها کمک کند تا پروژه را با شریک چسب خود به آرامی پیش ببرند.

با کمبود مهندسان در بریتانیا، و حدود 20 درصد از نیروی کار به دلیل بازنشستگی تا سال 2026، طبق گفته سازمان تجارت مهندسی و صنعت ساخت و ساز، آموزش و ارتقاء مهارت در ذهن بسیاری از رهبران تولید بریتانیا قرار دارد. علاوه بر این، با شروع محو شدن مرزهای بین رشته های مهندسی سنتی مانند مهندسی مکانیک و مهندسی برق، مهندسان ممکن است نقش های چند رشته ای بیشتری را بر عهده بگیرند. آموزش در زمینه‌های خارج از صلاحیت‌های اصلی مهندس می‌تواند به پیشرفت سریع‌تر تیم‌های پروژه در هنگام مواجهه با چالش‌های جدید کمک کند.

آموزش چسب و توزیع

انتخاب یک چسب مناسب کلید موفقیت یک پروژه طراحی است – این امر به محصول کمک می کند تا تست را پشت سر بگذارد و اطمینان حاصل کند که چسب در طول عمر محصول باقی می ماند. در کنار انتخاب مواد، طراحی یک فرآیند پیوند مناسب با سادگی و استحکام برای بهره‌وری فرآیند تولید بسیار مهم است.

انتخاب چسب، توزیع، و تجهیزات پخت به تنهایی با استفاده از تحقیقات میز کار درستی نیست. آنچه در عمل کار می کند همیشه در تئوری کار نمی کند – برگه داده ممکن است همیشه بینش های مشابه مشاهدات و آزمایش های عملی را ارائه ندهد. با این حال، بسیاری از مهندسان طراح آموزش یا تجربه اختصاصی کار با چسب ها و تجهیزات پردازشی را ندیده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جان بخشیدن به مراقبت های بهداشتی پوشیدنی

افزایش فرصت‌ها برای یادگیری و توسعه در مورد چسب‌ها و توزیع به اجرای روان‌تر پروژه‌های طراحی در مشاغل تولیدی بریتانیا کمک می‌کند. این به مهندسان کمک می کند تا بفهمند در چه نقطه ای باید با شریک چسب خود تماس بگیرند و چه سوالاتی را برای کمک به پیشرفت پروژه بپرسند. بنابراین، اولویت آموزش در چه زمینه هایی مهم است؟

چسب ها، تجهیزات توزیع و پخت

تعیین یک چسب ساختاری هم هنر است و هم علم. تعداد فزاینده ای از چسب های ساختاری در بازار وجود دارد، بنابراین همگام شدن با پیشرفت های صنعت و انتخاب بهترین مواد برای ارزیابی دشوار است. عوامل مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد که بر تصمیم تأثیر می گذارد، و اینها ممکن است بسته به اولویت های یک برنامه فردی متفاوت باشد. یک نقطه شروع خوب برای مهندسان این است که بدانند در هنگام تعیین یک چسب چه سؤالاتی بپرسند و همچنین زمان صرف آموزش در مورد انواع مختلف شیمی چسب و مزایای آنها می کنند.

ایجاد یک فرآیند چسب‌های قوی، سازگار و قابل تایید به انتخاب روش توزیع و پخت مناسب بستگی دارد. همیشه انتخاب هایی وجود دارد، از دستی گرفته تا نیمه خودکار و خودکار، با سطوح مختلف سرعت، دقت و تکرار. آموزشی در دسترس است که متغیرهایی را که باید در هنگام تعیین تجهیزات کاربردی در نظر گرفته شود، پوشش می‌دهد و همچنین درک درستی از مزایا و محدودیت‌های گزینه‌های توزیع و پخت در دسترس را ارائه می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Amada Weld پانل صفحه نمایش لمسی TP-AWS3-A را برای نظارت بر جوش برجسته می کند

یکی از زمینه‌های مهم بهره‌وری است، بنابراین تیم‌های تولیدی ممکن است بخواهند جلساتی ترتیب دهند که بخش‌های خاصی از یک فرآیند را که می‌توان بهبود بخشید، برجسته کرد. هنگامی که یک فرآیند راه اندازی و اجرا می شود، تغییر مواد دشوار است، بنابراین آموزش ممکن است به طور جزئی مدیریت، توزیع و اتوماسیون را پوشش دهد. به عنوان مثال، یک تصور غلط رایج وجود دارد که خودکار کردن یک فرآیند نیاز به یک بازنگری کامل دارد. ما می‌خواهیم به بازار آموزش دهیم که می‌توانید به‌طور تدریجی فرآیندی را از دستی به خودکار یا نیمه خودکار بهبود بخشید، به گونه‌ای که قابل مدیریت باشد و بازگشت سرمایه را ارائه دهد.

از آنجایی که کمبود استعدادهای مهندسی همچنان بر تولیدکنندگان بریتانیایی تأثیر می گذارد، آموزش تخصصی ابزار مفیدی برای پر کردن شکاف های دانش در زمینه های تخصصی است.

اینترترونیکس همیشه نقش آموزش را در کمک به مشتریان خود در ایجاد فرآیندهای موفق تشخیص داده است. برای به اشتراک گذاشتن دانش و بینشی که از بیش از 30 سال در صنعت به دست آورده ایم، و از کار خود با هزاران شرکت کوچک و متوسط ​​در بریتانیا، اکنون تعداد بیشتری سمینار، وبینار و آموزش 1-2-1 را ارائه می دهیم. اینها را می توان به صورت آنلاین یا حضوری در سایت مشتری یا در مرکز فناوری ما در نزدیکی آکسفورد تحویل داد.

کوین براونسیل در 8 ژوئن ساعت 12:20 در نمایشگاه نوآوری Med-Tech سمیناری درباره آخرین چسب های پزشکی برگزار می کند. برای ثبت نام برای پاس رایگان خود برای 7 تا 8 ژوئن در NEC، بیرمنگام، لطفاً به www.medtechexpo.com مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KnK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *