2023: بیرون با قدیمی، با جدید؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کریس وایت هاوس، مشاور سیاسی و کارشناس سیاست و مقررات فناوری پزشکی در ارتباطات Whitehouse، رئیس انجمن تجارت اورولوژی خوانندگان را در مورد اطلاعیه های کلیدی اخیری که بر بخش پزشکی در بریتانیا تأثیر می گذارد به روز می کند.

با هشدار کارشناسان در چند روز گذشته مبنی بر اینکه فشار بر NHS “غیر قابل تحمل” و “ناپایدار” است، دولت با تقاضاهای فزاینده ای برای رسیدگی به بحران جاری مواجه است. با این حال، در شرایطی که نخست وزیر و وزیر بهداشت هر دو معتقدند که خدمات بهداشتی و درمانی بودجه مورد نیاز خود را دارد، آیا می توان بخشی از راه حل را در اصلاح مقررات و پذیرش روش های جدید و نوآورانه تفکر یافت؟

این لحن پشت سخنرانی سوناک در سال جدید بود که فشارهای فعلی را تصدیق کرد اما اذعان داشت که سیستم باید تغییر کند. از زمان آخرین مقاله من در اوایل دسامبر، دولت مجموعه ای از اعلامیه های مهم را منتشر کرد که در مجموع نشان دهنده تعهد ثابت آن به ارتقای نوآوری و اصلاح مقررات برای تبدیل بریتانیا به یک رهبر جهانی در علوم زیستی است.

در 18 دسامبر، صدراعظم از انتصاب پنج متخصص برجسته صنعت از پنج بخش “با پتانسیل بالا” – فناوری دیجیتال، صنایع سبز، علوم زیستی، تولید پیشرفته و صنایع خلاق – برای تسریع توسعه و استقرار فناوری در بریتانیا خبر داد. این اعلامیه مبتنی بر تعهد بیانیه پاییز برای اصلاح قوانین حفظ شده اتحادیه اروپا در فناوری دیجیتال است. کارشناسان این صنعت عبارتند از:

  • مت کلیفورد، رئیس آژانس تحقیقات و اختراعات پیشرفته (ARIA)
  • پریا لاکانی OBE، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Century Tech و عضو شورای
  • سر جان بل، ایمونولوژیست و استاد دانشکده پزشکی و دانشگاه آکسفورد
  • Camilla Fleetcroft، معاون امور بالینی و نظارتی در Eclevar UK و معاون سابق مدیر موقت دستگاه‌های نوآورانه در آژانس تنظیم مقررات مراقبت‌های بهداشتی داروها و محصولات بهداشتی (MHRA)
  • جین توگود، مدیر اجرایی Catalyst Technologies در جانسون متی، یک شرکت تخصصی مواد شیمیایی و فناوری های پایدار
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت Bing را در برنامه SwiftKey صفحه کلید خود در اندروید و iOS ادغام می کند

این افراد از سر پاتریک والانس، مشاور ارشد علمی دولت و مشاور فناوری ملی حمایت خواهند کرد، که وظیفه او اطمینان از اتخاذ سیاست های بهینه برای تشویق رقابت و نوآوری است. تصمیم وزارت خزانه داری برای نظارت بر این بازنگری به خودی خود بسیار مهم است: اگر دولت به طور کامل از مزایای پذیرش نوآوری بهره مند شود، رویکرد فرابخشی در آینده حیاتی خواهد بود.

علاوه بر این که نشان دهنده تعهد دولت به حمایت از فناوری های نوظهور بهداشتی است، در 19 دسامبر اعلام شد که MHRA نزدیک به 1 میلیون پوند بودجه از طریق صندوق پیشگام تنظیم کننده های وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) برای سه نفر دریافت کرده است. پروژه های جدید طراحی شده برای تسریع نوآوری علمی و دیجیتال و در نهایت بهبود سلامت بیمار و نتایج خدمات بهداشتی.

همین انگیزه پشت تصمیم اخیر Wellcome برای اعطای MHRA و موسسه ملی بهداشت و مراقبت عالی (NICE) 1.8 میلیون پوند بودجه برای کشف و تولید راهنمایی در مورد تنظیم ابزارهای سلامت روان دیجیتال قرار داشت. این پروژه در مراحل ابتدایی خود است، اما با توجه به اینکه فناوری به طور فزاینده ای نحوه مدیریت سلامت خود را تغییر می دهد، همانطور که با افزایش بارگیری برنامه های NHS نشان می دهد، می توانیم انتظار پیشرفت واقعی را در سال 2023 داشته باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Luso Electronics تقویت کننده های مینیاتوری جدیدی را عرضه می کند

زمان و موج انتخابات علیه نخست وزیر و دولت اوست. انتخابات عمومی بعدی ظرف دو سال برگزار خواهد شد، بنابراین ریشی سوناک با یک وظیفه بزرگ برای رفع وضعیت وخیم کشور و جلب اعتماد رای دهندگان روبرو است. نوآوری در سیاست، عمل و فناوری می تواند به ایجاد تغییراتی که پیش نیاز هر چشم انداز واقع بینانه موفقیت در انتخابات است کمک کند.

سوالات یا نظرات مربوط به این مقاله را می توان با نویسنده در آدرس زیر مطرح کرد chris.whitehouse@whitehousecomms.com.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Nmj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *