بازاریابی دیجیتال برای خدمات حقوقی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهینه سازی قانونی برای موتورهای جستجو یا سئوی شرکت حقوقی، عمل بهینه سازی های شرکت های حقوقی است به طوری که در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص ظاهر شوند.

این کلمات کلیدی هدف نشان دهنده موضوعاتی هستند که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید و محتوای قانونی خود را در مورد آنها بسازید. آنها باید در قسمت های خاصی از صفحه وب شما ظاهر شوند، مانند عناوین و عناوین متا، تا به گوگل بفهمانند که صفحه شما چیست.

بنابراین، اساساً، هنگامی که از بهینه سازی برای افزایش رتبه نتایج جستجوی وب سایت شرکت حقوقی خود استفاده می کنید، بر بهبود کیفیت سایت خود با هدف هدایت مشتریان بیشتر و ترافیک واجد شرایط بیشتر به وب سایت خود تمرکز می کنید.

سئو برای خدمات حقوقی به وب سایت موسسه حقوقی شما اعتبار بیشتری در موتورهای جستجو مانند گوگل می دهد.

در حالی که بسیاری از مردم می دانند که گوگل یک موتور جستجو است، بسیاری نمی دانند که گوگل در واقع یک پلت فرم تبلیغاتی است که خدمات جستجوی رایگان را برای افزایش درآمد ارائه می دهد. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، هدف نهایی گوگل ارائه تجربیات معنی‌دار به جستجوگران است تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند با استفاده از این پلتفرم، حاشیه‌های بیشتری کسب کنند. و به این ترتیب، در طول یک دهه گذشته یا بیشتر، گوگل الگوریتم‌هایی ایجاد کرده است که می‌توانند بین صفحات وب مفید واقعی از صفحات غیر مفید تفاوت قائل شوند.

همانطور که خزنده های جستجوی گوگل وب سایت ها را تجزیه و تحلیل می کنند، به دنبال جزئیات کلیدی می گردند و بر اساس این یافته ها وب سایت ها را در نتایج جستجو سازماندهی می کنند. موتورهای جستجو به وب‌سایت‌هایی که محتوای واقعاً مفیدی دارند، با بالا بردن آنها در رتبه‌بندی جستجو، پاداش می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کریسمس مبارک MedTalk - نوآوری Med-Tech

معمولاً Google به وب‌سایت‌های قانونی که دارای موارد زیر هستند (حداقل):

  • محتوای حقوقی با کیفیت بالا
  • کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط (حتی اگر در بالای کلمات کلیدی قیف نباشند)
  • وب سایت های قانونی که به طور منظم به روز می شوند
  • زمان بارگذاری سریع
  • پاسخگویی تلفن همراه
  • کد نویسی تمیز
  • میزبانی امن
  • بک لینک از وب سایت های مرتبط و معتبر

محتوای قانونی با کیفیت بالا چیست؟

محتوای حقوقی با کیفیت بالا برای مخاطبان هدف شما ارزش ایجاد می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، موتورهای جستجو در تشخیص کلمات کلیدی پرکننده و کرک بهتر و بهتر می شوند.

در حالی که بازاریابی محتوایی شرکت حقوقی خدمات ممکن است توانایی شرکت وکالت شما را برای اجرای قانون افزایش ندهد، به وکالت شما کمک می کند تا خدمات بهتری برای مشتریان قانونی شما ارائه دهد.

چگونه؟

هدف بازاریابی محتوای قانونی این است که مشتریان بالقوه خود را در هر کجا که در سفر خریدار خود هستند ملاقات کنید – برای آموزش مشتریان بالقوه و راهنمایی آرام آنها تا زمانی که آماده سرمایه گذاری در خدمات حقوقی شما شوند. این به تولید مشتریان تحصیل‌کرده‌تر، پس از تبدیل شدن به آنها کمک می‌کند.

هرچه شرکت حقوقی شما محتوای بیشتری تولید کند، شهرت آنلاین شما بیشتر خواهد شد. نکته کلیدی این است که بر روی یک بخش بسیار خاص از اطلاعات مرتبط با حوزه های تمرینی خود تمرکز کنید و در مورد آن توضیح دهید.

بازاریابی محتوایی شرکت حقوقی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد سرنخ آنلاین است که ابزار مناسبی برای تحقیق با کیفیت کلمات کلیدی در اختیار دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای دانلود نشدن فیلم از Amazon Prime Video در آیفون

نکته مهم این است که اکثر شرکت های حقوقی یا:

  • ابزار تحقیق کلمات کلیدی را ندارید،
  • آنها داده های مرتبط با ابزارهایی را که دارند درک نمی کنند، یا
  • آنها به سادگی زمان کافی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای توجیه وبلاگ نویسی به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی شرکت حقوقی خود ندارند.

چندین سال پیش، بازاریابی شرکت حقوقی عموماً شامل بیلبوردها، چند آگهی ی و تبلیغات دهان به دهان بود. اکنون، مطالعات نشان می‌دهد که این استراتژی‌های بازاریابی آنلاین ترکیبی معمولاً تنها یک سوم (حداکثر) مشتریان یک شرکت حقوقی را به همراه دارد.

بنابراین، شرکت‌های حقوقی باید شعبه داشته باشند و حداقل بازاریابی محتوای قانونی را برای جذب مشتریان بیشتر امتحان کنند.

در Digital Logic، ما اکثریت قریب به اتفاق مشتریان خود را از ارجاعات دهان به دهان و ترافیک وب سایت ارگانیک دریافت می کنیم. ما به خودمان اطمینان داریم خدمات بازاریابی شرکت حقوقی، بنابراین ما تعداد زیادی سرنخ از مشتریان فعلی خود دریافت می کنیم (و ما واقعاً از این بابت سپاسگزاریم!). اما، ما همچنین معتقدیم که ارائه آن برای ما مهم است مشتریان بالقوه ما با اطلاعات با کیفیت، زیرا همچنین مشتریان تحصیل‌کرده‌تری را برای ما ایجاد می‌کند.

پس از همه، شما اینجا هستید … در حال خواندن مطالب ما!

مهمترین نکته برای محتوای شرکت حقوقی این است که از دیدگاه کمپین سئو، محتوای حقوقی یک “ارز دیجیتال” ضروری برای فعالیت حقوقی شما است.

هر یک از محتوای حقوقی با کیفیت بالا فقط فرصت دیگری برای شرکت حقوقی شما است تا در موتور جستجوی Google رتبه برتر و ارزنده را بدست آورد.

سئوی محلی برای خدمات حقوقی

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hIJCDb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *