قلم انسولین متصل اکنون با برنامه FreeStyle LibreLink سازگار است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افراد مبتلا به دیابت در بریتانیا که از برنامه FreeStyle LibreLink Abbott با فناوری سنجش قند FreeStyle Libre استفاده می کنند، اکنون می توانند آن را به قلم های متصل Novo Nordisk متصل کنند.

این به افراد مبتلا به دیابت اجازه می دهد تا ببینند که چگونه عوامل مختلفی مانند زمان مصرف دوز و میزان انسولین مصرفی بر الگوهای گلوکز فردی آنها تأثیر می گذارد.

متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اغلب از افراد مبتلا به دیابت می‌خواهند که داده‌های دوز انسولین خود را ثبت کنند تا زمینه را به قرائت‌های گلوکز اضافه کنند. هنگامی که افراد بر روی قلم‌های متصل هوشمند Novo Nordisk، NovoPen 6 یا NovoPen Echo Plus روی خود ضربه می‌زنند، داده‌های دوز انسولین آنها به‌طور خودکار در برنامه FreeStyle LibreLink آپلود می‌شود. سپس می توان آن را در کنار داده های گلوکز آنها در یک مکان مشاهده کرد.

سو داون، مشاور پرستار دیابت، سامرست بنیاد تراست، گفت: «این دو فناوری به‌طور جداگانه اطلاعات ارزشمندی را برای افرادی که دیابت خود را مدیریت می‌کنند ارائه می‌کنند. با این حال، با هم مرتبط هستند، اما می توانند بینش بیشتری در مورد تأثیر دوز و زمان تزریق بر سطح گلوکز ارائه دهند. ارائه این اطلاعات بصیرتی به افراد مبتلا به دیابت و متخصصان مراقبت های بهداشتی، دیدگاه دیگری را ارائه می دهد، مانند افزودن قطعه دیگری به پازل – ما بیشتر از تصویر کلی را می بینیم که بر اساس آن تصمیمات مدیریت دیابت را بر اساس آن قرار می دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Vision Engineering میکروسکوپ استریو نوری Mantis نسل سوم را راه اندازی کرد

پس از همه‌گیری کووید-19، انجمن دیابت مراقبت‌های اولیه (PCDS) پیش‌بینی کرد که بررسی‌های معوقه دیابت تا یک سال برسد. قلم‌های متصل هوشمند و فناوری سنجش گلوکز می‌توانند نقشی در حمایت از NHS در پاک کردن این عقب ماندگی ایفا کنند، زیرا داده‌ها نشان می‌دهند که ممکن است به افراد مبتلا به دیابت کمک کنند تا خطر ابتلا به حوادث هیپرگلیسمی یا هیپوگلیسمی را کاهش دهند.

Novo Nordisk معتقد است که راه حل های سلامت دیجیتال می توانند از افراد مبتلا به دیابت و متخصصان مراقبت های بهداشتی آنها با اطلاعات قابل اعتماد حمایت کنند. ما مفتخریم که در کنار طیف وسیعی از شرکا برای کمک به ارائه راه‌حل‌های سلامت دیجیتال برای هر چه بیشتر مردم کار می‌کنیم.

پیندر ساهوتا، مدیر کل Novo Nordisk انگلستان، گفت: «افرادی که مبتلا به دیابت هستند، در مقایسه با افراد بدون دیابت می‌توانند روزانه 180 تصمیم مرتبط با سلامت بیشتری بگیرند – انجام چند کار مداوم می‌تواند از نظر احساسی و جسمی خسته‌کننده باشد. امیدوارم گردآوری داده‌های گلوکز و انسولین در یک مکان، برخی از این تصمیم‌ها را کمی آسان‌تر کند و به افراد مبتلا به دیابت در بریتانیا زمان و انرژی بیشتری برای زندگی روزمره بازگرداند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PaDCpq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *