ویدیوهای خود را تقویت کنید و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شاید بدانید که سایت های رسانه های اجتماعی مانند پینترست و یوتیوب قبلاً به عنوان موتورهای جستجو معرفی شده اند. با این حال، سئو به سمت سایت های رسانه های اجتماعی بیشتری از جمله TikTok حرکت می کند.

با یک پلتفرم جذاب، مستقیم و با شخصیت تر، افراد بیشتری از TikTok در Google برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند. بنابراین، برای بازاریابان و مدیران رسانه‌های اجتماعی، استفاده از سئوی TikTok می‌تواند منجر به رشد عمده برند یا کسب‌وکار شما شود.

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو، مخفف Search Engine Optimization، به فرآیند بهینه سازی و حساب های رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی بالاتر در جستجوها و در نتیجه قابل مشاهده شدن برای مشتریان یا مشتریان بالقوه اشاره دارد.

اگرچه ممکن است این یک قطعه کوچک برای پازل به نظر برسد، اما بسیار مفید است زیرا با استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط با مخاطبان خاص خود، می توانید نیازهای مشتریان را جلب کرده و راه حل ارائه دهید.

این کلمات کلیدی را می توان در عنوان، توضیحات متا، H1 و H2، URL ها قرار داد. اگر این کلمات کلیدی را در محتوای خود جاسازی کنید، به احتمال زیاد در جستجوها در جایگاه بالاتری قرار خواهید گرفت. این امر آگاهی از برند را افزایش می دهد و ترافیک بیشتری را به سمت کسب و کار شما هدایت می کند.

سئو در TikTok: 5 روش برای بهینه سازی محتوای خود

اکنون که به طور کلی با سئو آشنا شدید، بر روی سئوی TikTok تمرکز می‌کنم و اینکه چگونه می‌توانید محتوای خود را بهبود ببخشید تا بیشتر به سمت مخاطبان هدفتان هدایت شود. به عنوان بازاریاب و کارآفرین، این فرصتی هیجان انگیز برای دستیابی به کاربران جدید و گسترش کسب و کارتان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای عدم نمایش مخاطبین تلفن توسط اینستاگرام

از آنجایی که TikTok SEO یک ی جدیدتر است، نسبت به جستجوی گوگل اشباع کمتری دارد، به این معنی که یافتن محتوای شما آسان تر است. من قصد دارم 5 نکته سئو TikTok را به اشتراک بگذارم که می توانید دفعه بعد که محتوا ایجاد می کنید به خاطر بسپارید.

نیازهای مخاطبان خود را درک کنید

هنگامی که کاربران به جستجوی اطلاعات، نکات، ایده ها و غیره می پردازند، به احتمال زیاد به دنبال راه حل هایی برای مشکلات یا مشکلاتی هستند که با آن مواجه هستند. بنابراین، این شما هستید که به عنوان یک برند یا کسب و کار باید منابع و پاسخ ها را ارائه دهید.

ی از مشتریان ایده آل خود و مشکلات یا نیازهای هر یک از آنها ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا اطلاعات جمعیتی خود را درک کنید. چگونه می توانید این را پیدا کنید؟ ردیابی شما معیارهای، خواندن نظرات و پاسخ ها، ردیابی روند و حجم کلمات کلیدی. نگران نباشید، من نحوه ردیابی کلمات کلیدی و برخی ابزارها را برای کمک به شما توضیح خواهم داد.

از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

کلمات کلیدی و هشتگ ها بخش مهمی از استراتژی سئو و نحوه یافتن برندها و مشاغل توسط کاربران هستند. بعد از اینکه فهمیدید مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید از ابزارهای کلیدواژه استفاده کنید. مورد علاقه های من هستند SemRush، ابزار کلمات کلیدی و کنسول جستجوی گوگل.

در داخل این ابزارها می توانید بر اساس کشور، زبان و نوع محتوا جستجو کنید. از اینجا، تعداد جستجوهایی که با استفاده از آن کلمه کلیدی در ماه گذشته انجام شده است را به شما نشان می دهد. همچنین روند با درصد و رقابت کلمه کلیدی را به شما نشان می دهد.

برای بهینه‌سازی محتوای خود، می‌خواهید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که رقابت کم، اما حجم جستجوی بالاتری دارند. این نشان می‌دهد که بسیاری از مردم به دنبال همان چیزی هستند، اما مارک‌های دیگر هنوز به طور کامل در این روند جهش نکرده‌اند.

رابط ابزار کلمه کلیدی

از هشتگ های مناسب استفاده کنید

در کنار کلمات کلیدی، هشتگ ها برای یافتن توسط کاربران مهم هستند. به جای جستجوی کلمات کلیدی خاص، هشتگ ها به شما کمک می کنند تا محتوای خود را دسته بندی کنید و با کاربران جدیدی که علایق یا سوالات مشابهی در رابطه با خدمات یا محصولات شما دارند ارتباط برقرار کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 تا از بهترین راه حلها برای یوتیوب که در فایرفاکس در مک کار نمی کند

بدون استراتژی یا دانستن هشتگ های مناسب برای استفاده، نمی توانید به طور کامل از این جنبه مهم رسانه های اجتماعی استفاده کنید. بنابراین، چند ابزار عالی برای یافتن و ردیابی هشتگ‌هایی که مناسب محتوای شما هستند، به شرح زیر هستند: موتور جستجوی هشتگ متریکول، هشتگی کردن، هشتگ های TikTok و RiteTag.

https://www.youtube.com/watch?v=hHm-lExaXsQ

مخاطبان را به وب سایت یا یک صفحه فرود هدایت کنید

در حالی که نیازی نیست محتوای شما همیشه در مورد محصولات یا خدمات شما باشد، مطمئن شوید که مخاطبان خود را اغلب به وب سایت خود هدایت می کنید. شما می توانید یک را اضافه کنید لینک در بیو شما، پیوندی را در ویدیوهای خود بگنجانید و پیوندهای محصول را اضافه کنید تا کاربران بتوانند کسب و کار شما را پیدا کنند و مشتری شوند.

از آنجایی که TikTok یک سایت بسیار با شخصیت است، از این فرصت برای بیان داستان برند خود استفاده کنید. مشتریان می‌خواهند اصالت را ببینند، نه اینکه محصولات را به صورتشان فرو کنند. شامل ترکیبی از فرهنگ آموزشی، تبلیغاتی و برند شما باعث می شود مشتریان شما احساس کنند که شما را می شناسند و بیشتر به شما اعتماد دارند.

محتوا و استراتژی خود را بر اساس محتوای قبلی توسعه دهید

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای بهبود سئوی TikTok، استفاده از محتوای قبلی و آموخته‌های حاصل از آنچه به خوبی پیش رفته و می‌تواند بهبود یابد، است. به تکامل محتوا و استراتژی خود ادامه دهید تا خواسته ها و نیازهای مخاطبان را به بهترین نحو منعکس کند.

استفاده از تجزیه و تحلیل بهترین راه برای انجام این کار است. به خودت نگاه کن تجزیه و تحلیل TikTok. این به شما امکان می دهد به اعداد خاصی مانند بازدیدها، تعامل، منبع و تعاملات نگاه کنید. ببینید کدام محتوا موفق بوده است تا بتوانید این کار را تکرار کنید.

اکنون می دانید سئوی TikTok چیست و چگونه می توانید محتوای خود را برای رتبه بالاتر در جستجوها، دستیابی به مخاطبان جدید و رشد به عنوان یک برند بهینه کنید. در TikTok تازه کار هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نیازی به وحشت نیست. من یک راهنمای بازاریابی برای TikTok از تیم Metricool برای شما می گذارم، می توانید در ویدیوهای خود برتر باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yHI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *