پرسش و پاسخ: Trelleborg در مورد خرید EirMed و Minnesota Rubber & Plastics

زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از خریدهای اخیر شما EirMed بوده است – آنها چه چیزی به مجموعه شما ارائه می دهند؟

بخشی از استراتژی Trelleborg گسترش مواد و قابلیت های خود است. EirMed تجربه گسترده ای در مونتاژ دستگاه های پزشکی به ارمغان می آورد و قابلیت ها و ظرفیت موجود Trelleborg را در ترموپلاستیک ها گسترش می دهد. EirMed ما را قادر می‌سازد تا وارد بازارهایی شویم که قبلاً حضور گسترده‌ای نداشتیم، برای مثال بازار دندان‌پزشکی.

شاید هیجان انگیزتر از همه این باشد که EirMed تجربه ای را با مواد قابل جذب زیستی به ارمغان می آورد که می توانند در ایمپلنت ها استفاده شوند. با این موارد، پس از اتمام درمان، مواد جذب بدن می شوند. این مواد فواید زیادی دارند، از جمله کوتاه شدن زمان بهبودی بیمار و بستری شدن در بیمارستان. آنها همچنین پتانسیل کمتر تهاجمی را دارند.

این تخصص مواد به طور بالقوه یک افزودنی بسیار جالب به ماده فعال دارویی Trelleborg (API) است که شامل ترکیب APIها با سیلیکون است.

به ارمغان آوردن تجربه مونتاژ دستگاه های پزشکی و گسترش ترموپلاستیک ها دلیل بزرگی برای حرکت Trelleborg برای EirMed بود – آیا می توانیم با توجه به استراتژی ترلبورگ شاهد حرکت بیشتر به این منطقه از Trelleborg باشیم یا حوزه های دیگری وجود دارد که شما به آنها نگاه می کنید؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قالب تزریق OGM شصتمین سالگرد خود را جشن می گیرد

جاه طلبی Trelleborg این است که شریک منتخب تولید کنندگان تجهیزات پزشکی باشد. ما معتقدیم که این نیاز به ارائه گسترده مواد و قابلیت‌ها دارد تا بتوانیم قطعات مونتاژ شده و دستگاه‌های نهایی را به مشتریان خود تحویل دهیم. Trelleborg همیشه به دنبال راه هایی برای گسترش پیشنهادات خود و ارائه ارزش بیشتر به مشتریان است.

یکی دیگر از زمینه های رشد استراتژیک، حمایت ترلبورگ از صنعت بیودارویی است. Trelleborg اخیراً یک سرمایه گذاری قابل توجه چند میلیون دلاری برای گسترش تأسیسات تولیدی و مرکز تعالی BioPharma در نورثبورو، ماساچوست، اعلام کرد. این گسترش ما را قادر می سازد ظرفیت های تولید خود را برای اکستروژن و قالب گیری افزایش دهیم و راه حل های تولید انعطاف پذیر پیشرفته را ارائه دهیم. به عنوان یک ارائه دهنده خدمات کامل به صنعت بیودارو، پیشنهاد ارزش افزوده ما شامل مونتاژ، کیت، ساخت قرارداد، بسته بندی، اعتبارسنجی، مدیریت زنجیره تامین و موارد دیگر خواهد بود.

فکر خرید لاستیک و پلاستیک مینه سوتا چه بود؟

این خرید به Trelleborg کمک می کند تا به شریک توسعه طبیعی برای مشتریان محلی و جهانی، به ویژه در بازار تجهیزات پزشکی تبدیل شود.

چگونه این یک “تغییر گام” برای ترلبورگ است؟

به گفته بلومبرگ، یکی از تحلیلگران DNB از این خرید غافلگیر شده است – شما به این نوع واکنش چه می گویید؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل با Broadcom برای ساخت قطعات 5G در ایالات متحده شریک می شود

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GPo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *